alt text

Ως γνωστόν, η Microsoft πλασάρει το cloud ως ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Xbox One. Θεωρητικά, οι developers μπορούν να αναθέτουν στους χιλιάδες διαθέσιμους servers του Xbox Live διάφορα τεχνικά θέματα των παιχνιδιών, παρακάμπτοντας τους όποιους περιορισμούς του hardware της κονσόλας. Σύμφωνα με την Microsoft, η υπολογιστική δύναμη του Xbox One είναι 10πλάσια του Xbox 360, ενώ με το cloud γίνεται... "άπειρη". Για να επιδείξει τη δύναμη του cloud, στην Ε3 η εταιρεία παρουσίασε κεκλεισμένων των θυρών ένα demo που δημιούργησε σε συνεργασία με τη NASA, για την παρακολούθηση της τροχιακής ταχύτητας χιλιάδων αστεροϊδών. Μόνο του το Xbox One μπορεί να παρακολουθεί 40.000 αστεροειδείς, ενώ με τη βοήθεια των servers η κονσόλα μπορεί να παρακολουθεί 330.000 αστεροειδείς. Η Microsoft ισχυρίζεται ότι το cloud επιτρέπει στους developers να δημιουργήσουν μεγαλύτερους και πιο ζωντανούς κόσμους από ποτέ, οι οποίοι συνεχίζουν να εξελίσσονται ακόμα και όταν δεν παίζετε. Αν και αυτό είναι θεωρία προς το παρόν, στην E3 είδαμε παιχνίδια που πράγματι εκμεταλλεύονται το cloud, πχ για ΑΙ και dedicated servers, όπως το TitanFall και το Forza Motorsport 5. Εσείς τί γνώμη έχετε για το cloud; Θα προσφέρει χειροπιαστά οφέλη ή είναι περισσότερο μαρκετινίστικο κόλπο;