alt text

Σε αυτή τη γενιά που φτάνει στο τέλος της, τα κόστη ανάπτυξης και οι τιμές των παιχνιδιών αυξήθηκαν σημαντικά, δημιουργώντας ένα μοντέλο που πολλοί θεωρούν μη βιώσιμο. Ένας από αυτούς είναι ο Jim Boone της Volition, ο οποίος πιστεύει ότι η ψύχωση με τα πανάκριβα παιχνίδια που έχουν προϋπολογισμό 100 εκατομμυρίων και κοστίζουν ένα 60άρι έκαστο, σκοτώνει τη βιομηχανία. Σύμφωνα με τον Boone, το μοντέλο αυτό έχει αποτέλεσμα οι gamers να αγοράζουν λιγότερα παιχνίδια και οι developers να είναι πιο συντηρητικοί. Ο Boone εκφράζει την ελπίδα ότι αυτός ο φαύλος κύκλος θα τελειώσει στη νέα γενιά, χάρη σε πιο ευέλικτους τρόπους διανομής και τιμολόγησης των παιχνιδιών. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;