alt text

Όλο και περισσότερες λεπτομέρειες αποκαλύπτονται για το πολυσυζητημένο Star Wars που ετοίμαζε η Visceral τα τελευταία χρόνια μέχρι το πρόσφατο κλείσιμό της. Σύμφωνα με αναφορές, το παιχνίδι είχε την κωδική ονομασία Ragtag και ουσιαστικά ήταν κάτι σαν Uncharted στον κόσμο του Star Wars. Δυστυχώς η ανάπτυξη του Ragtag ήταν προβληματική από την αρχή ως το τέλος, με έλλειψη πόρων, υπερβολικά φιλόδοξους στόχους, δυσκολίες με την μηχανή γραφικών, διαφωνίες της Amy Hennig με τους άλλους developers, κακό κλίμα στο στούντιο, συγκρούσεις με την EA, ακόμα και εξωτερικούς παράγοντες όπως το τεράστιο κόστος διατήρησης ενός στούντιο στο πανάκριβο Σαν Φρανσίσκο (όλο και περισσότερες εταιρείες προτιμούν πόλεις στον Καναδά λόγω φοροαπαλλαγών). Με λίγα λόγια, η ακύρωση του παιχνιδιού και το κλείσιμο της Visceral είναι μια ιστορία πολύ πιο περίπλοκη από το ότι η EA δεν ενδιαφέρεται πια για γραμμικά single-player παιχνίδια. Διαβάστε το πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ του Kotaku και πείτε μας την δική σας γνώμη!