alt text

Λιγότερο γραμμικές ιστορίες, πιο ενδιαφέροντες κόσμοι από τη Ubisoft

Τα παιχνίδια της Ubisoft από εδώ και πέρα θα έχουν διαφορετική φιλοσοφία. Σύμφωνα με τον Serge Hascoet της Ubisoft, η εταιρεία αφήνει πίσω τις γραμμικές ιστορίες και επικεντρώνεται στους γενικότερους κόσμους. Στόχος είναι να υπάρχει ένας ενδιαφέρων κόσμος στον οποίο παίκτης δημιουργεί την δική του ιστορία, χωρίς να τον παίρνει από το χεράκι το παιχνίδι από την αρχή ως το τέλος. Αυτό το έχουμε δει ήδη στο The Division και θα το δούμε ακόμα περισσότερο στο νέο Assassin's Creed. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;