Μια πρώτη επαφή με το θεότρελο The Binding of Isaac

, Πέμπτη 29 Σεπτέμβριος 2011 0  

Τσίμπ... αγόρασα μόλις χθες το The Binding of Isaac και πανάθεμα το με ξενύχτησε. Μιλάμε για ένα roguelike παιχνίδι, δηλαδή μια μίξη dungeon crawler με random περιεχόμενο και real-time action-RPG δράση. Το παιχνίδι είναι θεοπάλαβο, νοσηρό και... παλούκι (όντας δημιούργημα της Team Meat). Σημειωτέον, ως roguelike, όταν πεθάνετε ξεκινάτε την περιπέτεια από την αρχή, οπότε δεν κάνει για νευρόσπαστους, μανιοκαταθλιπτικούς και λοιπούς ψυχάκηδες. Το Binding of Isaac θυμίζει έντονα τα παιχνίδια Zelda, αφού κινείστε από οθόνη σε οθόνη με town-down προοπτική, και έχει την αίσθηση dual-stick-shooter. Κάθε playthrough διαφέρει από το προηγούμενο, και προσφέρεται αφθονία unlockable αντικειμένων και αναβαθμίσεων (τις οποίες και πάλι χάνετε αν πεθάνετε), ενώ το gameplay του είναι άκρως εθιστικό. Προς το παρόν υποστηρίζεται μόνο παιχνίδι με ποντίκι-πληκτρολόγιο, και λόγω της flash φύσης του χρησιμοποιεί το 100% του CPU, με αποτέλεσμα να κολλάει όταν βρίσκονται αρκετοί εχθροί επί της οθόνης. Το The Binding of Isaac θα το βρείτε στο Steam, ενώ όσοι το αγοράσετε πριν τις 5 Οκτώβρη θα έχετε 10% έκπτωση επί της τιμής. Για όσους ανυπομονείτε, οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ θετικές, αν εξαιρέσουμε τα frame drops, και για όσους επιφυλάσσεστε, σύντομα θα διαβάσετε την αναλυτική μου άποψη εδώ. Μέχρι τότε απολαύστε το trailer του παιχνιδιού παρακάτω!