alt text

Η Take-Two (Rockstar, 2K, Private Division) είναι μία από τις πρώτες εταιρείες που προχώρησαν σε αύξηση της τιμής των παιχνιδιών τους στη νέα γενιά και όπως φαίνεται θεωρεί ότι αυτή η κίνηση είναι απόλυτα δικαιολογημένη. Σύμφωνα με τον Karl Slatoff της Take-Two, η τιμή των παιχνιδιών -της Take-Two τουλάχιστον- στην πραγματικότητα είναι πολύ χαμηλή με βάση την αξία τους και τις ώρες διασκέδασης που προσφέρουν. Είναι μια άποψη που την εκφράζουν κι άλλοι, καθώς το κόστος ανάπτυξης των παιχνιδιών αυξάνεται συνεχώς, όμως η τιμή τους ουσιαστικά δεν είχε αυξηθεί από την αρχή της γενιάς των PS3/X360. Από την άλλη, οι εταιρείες πλέον έχουν πολλαπλάσια έσοδα μέσω DLC, microtransactions κτλ. Εσείς τί γνώμη έχετε για το θέμα;