Styx: Shards of Darkness Review
Αν μου ζητούσατε να κάνω μια άτυπη ταξινόμηση των παιχνιδιών της τελευταίας πενταετίας που ενσωματώνουν στο gameplay τους stealth μηχανισμούς, πιθανώς να κατέληγα σε τρεις ανεπίσημες κατηγορίες. Η πρώτη αφορά παιχνίδια όπου η stealth προσέγγιση είναι αναμεμειγμένη σε ένα κράμα ποικίλων άλλων μηχανισμών, με σκοπό κυρίως να εμπλουτίσει το gameplay (πχ το Far Cry Primal). Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει παιχνίδια που επιβραβεύουν διακριτικά το stealth, χωρίς όμως να εμποδίζουν τον παίκτη από το να ολοκληρώσει ένα στόχο αφήνοντας πίσω του ένα αιματοβαμμένο επίπεδο (πχ το Dishonored). Στην τρίτη και πιο σπάνια κατηγορία εμπίπτουν παιχνίδια όπου η αθόρυβη διέλευση του παίκτη κάτω από την μύτη των εχθρών είναι η μόνη βιώσιμη επιλογή (πχ το νέο Hitman). Σε αυτή την υψηλών απαιτήσεων κατηγορία -απευθυνόμενη στους φανατικούς οπαδούς του είδους- η γαλλική Cyanide επιχειρεί να προσθέσει το Styx: Shards of Darkness, συνέχεια του ιδιόμορφου Styx: Master of Shadows που βγήκε το 2014.
Στο Styx: Shards of Darkness αναλαμβάνετε τον ρόλο του ομώνυμου χαρακτήρα, ο οποίος, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέλη του είδους του, είναι ένα goblin με ανεπτυγμένη ευφυία και γλωσσικές ικανότητες. Για αρκετές δεκαετίες οι άνθρωποι της αυτοκρατορίας πολεμούσαν για να περιορίσουν την εισβολή των goblins, την επονομαζόμενη “πράσινη πανώλη”. Για να τιθασεύσουν αυτή την μάστιγα δημιούργησαν την οργάνωση C.A.R.N.A.G.E. που αποτελείται από διμοιρίες εκπαιδευμένες στην εξολόθρευση των goblins, ένα γεγονός βέβαια που δεν φαίνεται να απασχολεί ιδιαίτερα τον τετραπέρατο Styx, ο οποίος ζει στις σκιές του χωριού Thoben σε μια κακόφημη φτωχογειτονιά που κατοικείται από απατεώνες όλων των ειδών. Ο Styx, έχοντας καταφέρει να εξελίξει τα ταλέντα του μέσα από την πάροδο του χρόνου ανέβασε την δημοτικότητα και το κύρος του, με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι κακοποιοί να τείνουν χείρα συνεργασίας προς εκείνον, όπως ο καταζητούμενος για ένα πλήθος αδικημάτων, Ephron. Η πρώτη σας αποστολή αφορά την κλοπή των κασετινών που περιέχουν την μισθοδοσία των φρουρών. Ολοκληρώνοντας με σχετική ευκολία το ανατεθέν έργο σας επιστρέφετε σε ένα εγκαταλελειμμένο πανδοχείο του χωριού για να συλλέξετε την αμοιβή σας. Εκεί σας περιμένει η Helledryn, η αρχηγός της C.A.R.N.A.G.E. που, αντίθετα με ότι αναμένετε, σας ζητάει να κλέψετε το σκήπτρο του πρέσβη Arsidi με αντάλλαγμα μια μεγάλη ποσότητα από amber. Μια προσφορά που ο Styx δεν δύναται να αρνηθεί!
Ο πρέσβης ταξιδεύει με τον στόλο των αερόπλοιών του φυλασσόμενος από πληθώρα φρουρών. Καταφέρνοντας να τρυπώσετε στο ιδιωτικό αερόπλοιο του Arsidi, λίγο πριν αρπάξετε το σκήπτρο, κατατροπώνεστε από έναν elf που έχει πάρει την μορφή του πρέσβη. Χρησιμοποιώντας ένα παράξενο πετράδι ο elf μετατρέπει το σκήπτρο σε ένα εντυπωσιακό όπλο, από το οποίο εκπέμπει μια αλλόκοτη ενέργεια σε μια προσπάθεια να σας πετάξει στο κενό. Η Helledryn ήταν αρκετά προσεχτική ώστε να μην σας αποκαλύψει τη μικρή αυτή λεπτομέρεια. Βλέποντας την μυστηριώδη δύναμη του σκήπτρου και θέλοντας να ανακαλύψετε περισσότερες πληροφορίες για αυτό, ξεκινάτε ένα ταξίδι με σκοπό να πάρετε εκδίκηση από τον θρασύτατο elf. Σύμφωνα με την Helledryn, το σκήπτρο είναι ένα από τα θέματα συζήτησης στην διπλωματική συνεδρίαση που πρόκειται να διεξαχθεί από την ιέρεια των dark elves, στην οποία αναμένεται να παρευρίσκονται υψηλόβαθμα στελέχη όλων των φατριών.
Η πλοκή του παιχνιδιού, χωρίς να διαθέτει κάποιο χαρακτηριστικό που την καθιστά αλησμόνητη, καταφέρνει σε γενικές γραμμές να κρατήσει το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος, αν και τελικά αυτός που κλέβει την παράσταση είναι ο ίδιος ο πρωταγωνιστής. Ο Styx διαθέτει μια ιδιόμορφη αίσθηση του χιούμορ, ενώ πολλές φορές δεν διστάζει ακόμη και να αυτοσαρκάζεται για χαρακτηριστικά του, όπως το χαμηλό του ύψος. Δεν είμαι βέβαιος πως μπορεί να γίνει συμπαθής στο σύνολο των παικτών που πρόκειται να ασχοληθούν με το παιχνίδι, αλλά το μόνο βέβαιο είναι πως η προσωπικότητα του Styx καταφέρνει να τραβήξει την προσοχή από τα πρώτα κιόλας λεπτά της ενασχόλησης. Βλέποντας την οθόνη του game over, ο Styx απευθύνεται απευθείας σε εσάς εκτοξεύοντας καυστικές ατάκες τύπου “έχεις διαβάσει την διαολεμένη αποστολή ή μήπως έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις;”, ενώ άλλοτε αναρωτιέται αν μεταδίδεται το παιχνίδι ζωντανά, ώστε να καταθέσετε στον λογαριασμό του ένα ποσοστό χρημάτων από τα κέρδη σας για το “ανθολόγιο θανάτων” που έχετε ανεβάσει στο διαδίκτυο!
Όπως αναφέρω παραπάνω, το Styx: Shards of Darkness κατατάσσεται στα πλέον σκληροπυρηνικά παιχνίδια stealth, πράγμα που σημαίνει πως η φιλοσοφία του συστήματος μάχης ακολουθεί συνειδητά μια πιο αφαιρετική λογική από αυτή που πιθανώς έχετε συνηθίσει. Σε μια αναμέτρηση με έναν εχθρό αποκρούοντας μια επίθεση στον σωστό χρόνο (parry) καταφέρνετε να τον ζαλίσετε για λίγα δευτερόλεπτα σκοτώνοντάς τον στην συνέχεια ακαριαία με το στιλέτο σας. Αυτός είναι ο μόνος μηχανισμός που σας παρέχει το παιχνίδι ώστε να αντεπεξέλθετε σε μια μάχη σώμα με σώμα, ο οποίος και πάλι λειτουργεί μόνο σε συγκεκριμένα είδη εχθρών και επίπεδα δυσκολίας. Όπως καταλαβαίνετε η μάχη με περισσότερους από έναν χαρακτήρες κάθε φορά, σας μεταφέρει σχεδόν αυτόματα στην οθόνη του game over.
Διαβάζοντας τα ανωτέρω ενδέχεται να σας δημιουργηθεί η λανθασμένη εντύπωση πως το gameplay του Styx: Shards of Darkness είναι υπέρ του δέοντος στρυφνό. Παρόλα αυτά, οι δημιουργοί, προσπαθώντας να αντισταθμίσουν την έλλειψη ενός πλήρους συστήματος μάχης, έχουν εμπλουτίσει τον χαρακτήρα σας με μερικές ευφάνταστες δεξιότητες, οι οποίες αποκαθιστούν πλήρως την ισορροπία του παιχνιδιού. Καταναλώνοντας φιαλίδια με amber γεμίζετε την stamina bar του Styx, η οποία είτε σας καθιστά ικανούς να γίνεστε για μερικά δευτερόλεπτα αόρατοι είτε να δημιουργήσετε και να χειριστείτε έναν κλώνο του. Μπορείτε να στέλνετε τους κλώνους να ανιχνεύουν μια περιοχή ή να δημιουργούν αντιπερισπασμό. Αναβαθμίζοντας επιπλέον την εν λόγω ικανότητα, μπορείτε να στείλετε τον κλώνο πίσω από την πλάτη ενός εχθρού και ανατινάζοντας τον σκοτώνετε τον ίδιο, αλλά και όσους βρίσκονται στην ακτίνα της έκρηξης ή να τηλεμεταφέρετε τον Styx στην θέση του κλώνου. Ακόμη, ο κλώνος κατά τον θάνατο του είναι πιθανό να δημιουργήσει ένα σύννεφο καπνού που σας προσφέρει μερικά ζωτικής σημασίας δευτερόλεπτα, ώστε να περάσετε μπροστά από τους εχθρούς χωρίς εκείνοι να αντιληφθούν την παρουσία σας στον χώρο. Συλλέγοντας προμήθειες δημιουργείτε στο τραπέζι αλχημείας αντικείμενα, όπως βέλη, φιαλίδια υγείας και θανατηφόρες παγίδες οξέων. Αναβαθμίζοντας την amber vision ανιχνεύετε πιο αποτελεσματικά το περιβάλλον. Έτσι λοιπόν αποκτάτε την ικανότητα να αντιλαμβάνεστε τις οσμές που αφήνονται στον χώρο από τους εχθρούς και σε ένα επόμενο στάδιο ακούτε τους παλμούς των βημάτων τους μέσα από τους τοίχους.
Οι αναβαθμίσεις του skill tree του χαρακτήρα πραγματοποιούνται στο κρησφύγετο. Στο τέλος κάθε αποστολής συγκεντρώνετε έναν αριθμό από πόντους, τους οποίους επενδύετε κατά βούληση στα πέντε διαθέσιμα παρακλάδια (stealth, kill, alchemy, cloning, perception). Ο αριθμός των πόντων που κερδίζετε μετά το πέρας της κάθε αποστολής, υπολογίζεται σε συνάρτηση με την ολοκλήρωση των δευτερευόντων στόχων, τον χρόνο αποπεράτωσής της, τον αριθμό των συναγερμών που χτύπησαν καθόλη την διάρκειά της, τις δολοφονίες των εχθρών και τη συλλογή των collectables που έχετε μαζέψει. Μπορείτε να πειραματιστείτε άφοβα καταναλώνοντας τους πόντους σας στα διάφορα παρακλάδια, καθώς το παιχνίδι σας παρέχει την δυνατότητα να διαγράψετε από την μνήμη του Styx μια δεξιότητα. Με αυτό τον τρόπο έχετε το δικαίωμα να πάρετε πίσω τους πόντους, επαναδιανέμοντας τους εκ νέου σε κάποια άλλη δεξιότητα.
Μετακινώντας αθόρυβα τον χαρακτήρα πίσω από την πλάτη ενός εχθρού και πιέζοντας παρατεταμένα το Χ (στο χειριστήριο Xbox) εκτελείτε σιωπηλές, αλλά πιο χρονοβόρες, δολοφονίες. Πατώντας στιγμιαία το ίδιο κουμπί σκοτώνετε τον εχθρό ακαριαία, αλλά η συγκεκριμένη τακτική ενέχει τον κίνδυνο εκείνος να φωνάξει αρκετά δυνατά, ώστε να τραβήξει την προσοχή των υπόλοιπων φρουρών που βρίσκονται γύρω σας. Αρκετοί από αυτούς ενδέχεται να κρατάνε πολύτιμα αντικείμενα, όπως φιαλίδια υγείας ή amber, τα οποία μπορείτε να κλέψετε εφόσον βρίσκεστε αρκετά κοντά τους. Εάν ένας εχθρός πέσει στο έδαφος εξαιτίας ενός stealth kill, το αντικείμενο που κρατάει θρυμματίζεται και φυσικά δεν έχετε πια την δυνατότητα να το χρησιμοποιήσετε. Πετώντας γυάλινα αντικείμενα αντιπερισπασμού, εκτρέπετε την προσοχή των αντιπάλων καθιστώντας τους έτσι ευάλωτους στα δολοφονικά χτυπήματα του Styx. Οι μηχανισμοί εξολόθρευσης των εχθρών έχουν έντονες επιρροές από παιχνίδια όπως το Hitman. Έτσι λοιπόν, και εδώ μπορείτε να εξουδετερώσετε τους εχθρούς ρίχνοντας δηλητήριο σε νερό και τρόφιμα, ενώ αποσυνδέοντας την αλυσίδα από την οποία κρέμεται ένας πολυέλαιος, τον εξαπολύετε στα ανυποψίαστα κεφάλια τους! Παγιδεύοντας επίσης μια καμπάνα συναγερμού, δημιουργείτε μια φονική παγίδα για τον οποιοδήποτε αμέριμνο χαρακτήρα αποφασίσει να την χρησιμοποιήσει.
Περπατώντας σκυμμένος περνάτε μέσα από στενούς χώρους μειώνοντας παράλληλα τον παραγόμενο, από τα βήματα σας, θόρυβο. Διασκορπισμένα αντικείμενα στον χώρο, όπως αγγεία και καρέκλες, δημιουργούν κατά την επαφή σας με αυτά φασαρία ικανή να ενεργοποιήσει την εχθρική νοημοσύνη. Σβήνοντας τις αναμμένες δάδες, είτε με τα χέρια σας είτε πετώντας τους άμμο από απόσταση, μειώνετε ακόμη περισσότερο τις πιθανότητες εντοπισμού. Ένας έξυπνος τρόπος για να επιβεβαιώσετε ότι το πεδίο γύρω σας είναι ασφαλές είναι το κρυφοκοίταγμα μέσα από την κλειδαρότρυπα μια πόρτας. Σαν άλλος Agent 47 έχετε την δυνατότητα να κρυφτείτε μέσα σε μπαούλα, ντουλάπες ή βαρέλια, αλλά και να εξαφανίσετε τα πτώματα μέσα σε αυτά σβήνοντας έτσι κάθε ίχνος στο πέρασμα σας. Την ίδια εργασία εκτελούν άριστα αντικείμενα μιας χρήσης που περιέχουν καυστικά οξέα ικανά να εξανεμίσουν τα συστατικά των νεκρών σωμάτων τους.
Το παιχνίδι έχει αρκετά ικανοποιητική ποικιλία εχθρών. Οι απλοί φρουροί εκτελούνται με stealth kills είτε με το στιλέτο είτε με βέλη σας από απόσταση. Φρουροί με βαριές πανοπλίες δεν δύναται να δολοφονηθούν με τις παραπάνω τακτικές και τα πτώματά τους δεν μπορούν να μεταφερθούν, αλλά οι περιβαλλοντικοί θάνατοι εξακολουθούν να δουλεύουν σε αυτούς. Οι νάνοι έχουν αρκετά ανεπτυγμένη την αίσθηση της όσφρησης, ούτως ώστε να αντιλαμβάνονται την παρουσία σας σε μια περιοχή ακόμη και αν είστε κρυμμένος ή σε θέση κάλυψης. Απλοί πολίτες που περιφέρονται σε κάθε επίπεδο δεν σας επιτίθενται, αλλά αν σας δουν επιχειρούν να χτυπήσουν τις καμπάνες σημαίνοντας συναγερμό. Μπαίνοντας σε ένα σπήλαιο δέχεστε επιθέσεις από θανατηφόρα roabies, έντομα που μεταλλάχθηκαν μετά την επαφή τους με το amber. Αν και είναι τυφλά, έχουν άριστη ακοή. Περπατώντας σκυμμένος πολύ αργά, πιέζοντας ελαφρά τον αριστερό αναλογικό ή βαδίζοντας πάνω σε βρύα μειώνετε τον θόρυβο των βημάτων σας περνώντας από δίπλα τους απαρατήρητος. Στα ορυχεία συναντάτε ακόμη παγίδες που στο άγγιγμα τους απελευθερώνουν χημικές ουσίες προκαλώντας ζημιά στην υγεία σας και δηλητηριώδη φυτά που εκτοξεύουν οξέα από την οροφή. Στα ανώτερα επίπεδα δυσκολίας η εχθρική νοημοσύνη αντιλαμβάνεται την παρουσία σας στον χώρο γρηγορότερα και η ζημιά από τις επιθέσεις είναι συγκριτικά μεγαλύτερη. Επίσης το σύστημα μάχης, αλλά και τα quick saves απενεργοποιούνται πλήρως.
Ο ρυθμός του παιχνιδιού ευνοείται σημαντικά από κάποιες λιγοστές αναμετρήσεις με αφεντικά, όπως αυτή με την γιγάντια βασίλισσα των roabies, και μερικά ψήγματα γρίφων στο δεύτερο μισό του. Όταν λοιπόν πέσετε θύματα απαγωγής των παραφρόνων dark elves, μεταφέρεστε σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου υποβάλλεστε σε διάφορα είδη δοκιμασιών, η ολοκλήρωση των οποίων σας χαρίζει και πάλι την ελευθερία σας. Περιστρέφοντας, για παράδειγμα, κίονες με καθρέπτες προς την σωστή κατεύθυνση δημιουργείτε μια ακτίνα laser ικανή να σας ανοίξει την πόρτα για να περάσετε στην επόμενη περιοχή.
Με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείτε να κρεμαστείτε από περβάζια και διάφορες προεξοχές στο περιβάλλον, ώστε να αποκτήσετε πρόσβαση σε διάφορους δυσπρόσιτους χώρους. Δυστυχώς, όμως, τα πράγματα δεν είναι πάντα ρόδινα. Βρίσκοντας ένα τεντωμένο σκοινί σε κάθετη θέση μπορείτε να κρεμαστείτε από αυτό και να ταλαντεύσετε τον χαρακτήρα σας προς την κατεύθυνση που θέλετε. Ο εν λόγω μηχανισμός είναι κάπως δύστροπος, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις βλέπετε τον χαρακτήρα να κουνιέται πέρα δώθε από την αντίστροφη από την επιθυμητή φορά οδηγώντας σας ουκ ολίγες φορές στο κενό. Από την άλλη, το άλμα του Styx είναι αρκετά άκαμπτο και η αδυναμία αυξομείωσής του δυσκολεύει αρκετά τον χειρισμό. Είναι πραγματικά περίεργο να βλέπεις σε ένα παιχνίδι του 2017 να λείπει ένας τόσο βασικός μηχανισμός που δημιουργήθηκε το 1985 και πήγε τα platform games όχι ένα, αλλά αρκετά βήματα παραπέρα. Φυσικά αναφέρομαι στο Super Mario Bros, στο οποίο όσο περισσότερο κρατούσατε πατημένο το πλήκτρο του άλματος, τόσο μεγαλύτερο ήταν το ύψος του προσφέροντας σας έτσι τον απόλυτο έλεγχο του χαρακτήρα σας. Τα πράγματα δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο η κατανομή των context sensitive controls, αφού σε κάποιες περιπτώσεις το παιχνίδι είναι αδύνατο να αντιληφθεί πότε θέλετε να κρεμαστείτε από μια προεξοχή και πότε να μπείτε σε θέση κάλυψης.
Αρκετές αστάθειες παρουσιάζονται και στην συμπεριφορά της εχθρικής νοημοσύνης. Αν και οι εχιροί δεν δυσκολεύονται ιδιαίτερα να αντιληφθούν την παρουσία σας στον χώρο, κατά την διάρκεια ενός συναγερμού ενδέχεται να τους δείτε να ενεργούν κάπως αλλοπρόσαλλα. Πολλές φορές τυχαίνει να σκοντάφτουν ο ένας πάνω στον άλλο, να προσπαθούν να περάσουν μέσα από φυσικά εμπόδια, όπως τοίχους, ή ακόμη ενδέχεται να παγώσουν σε μία συγκεκριμένη θέση κάνοντας σπασμωδικές κινήσεις. Το μέγεθος των επιπέδων είναι αρκετά ικανοποιητικό. Μην περιμένετε βέβαια να συναντήσετε τις χαώδεις πίστες του Hitman, όπου μπορείτε να παρεισφρέετε σε ένα κτίριο με δεκάδες τρόπους, όμως το παιχνίδι προσφέρει πάντα εναλλακτικές επιλογές που σας επιτρέπουν να ελιχθείτε μέσα σε ένα επίπεδο. Έτσι λοιπόν αν θέλετε να μπείτε σε ένα οίκημα και δεν έχετε τα απαραίτητα lockpicks για να παραβιάσετε την πόρτα, εξερευνώντας τον χώρο ενδέχεται να δείτε μια πιθανή διαδρομή που σας οδηγεί σε ένα ανοιχτό παράθυρο. Άλλοτε πάλι προσπαθώντας να το σκάσετε από μια τοποθεσία, έχετε τις εναλλακτικές της απόδρασης με αερόπλοιο ή με βάρκα.
Σημαντική προσθήκη είναι το συνεργατικό mode. Μπορείτε λοιπόν ως κλώνος να μπείτε στο παιχνίδι ενός φίλου σας ή αντίστοιχα ένας φίλος να έρθει στο δικό σας. Kατά την διάρκεια του co-op, όταν το ένα από τα δύο goblins πεθάνει, το άλλο μπορεί να το αναδημιουργήσει θυσιάζοντας το 50% της υγείας του. Επίσης δεν μπορείτε να αποκρούσετε τις επιθέσεις των εχθρών και ένα μόλις χτύπημα είναι ικανό να σας σκοτώσει. Τα χειροκίνητα saves, όπως και στην περίπτωση του master επιπέδου δυσκολίας, είναι απενεργοποιημένα και η πρόοδός σας αποθηκεύεται αυτόματα στην αρχή κάθε νέας ζώνης ή στο καταφύγιο.
Το παιχνίδι χρησιμοποιεί την Unreal Engine 4, με το αποτέλεσμα οπτικά να είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό. Σε κάποιες περιπτώσεις η ποιότητα των φωτισμών αγγίζει τα όρια του ρεαλισμού. Αν και τα περιβάλλοντα επαναλαμβάνονται επικίνδυνα στο δεύτερο μισό του παιχνιδιού, είναι εξαιρετικά πλούσια σε λεπτομέρειες. Επιβλητικές τοποθεσίες, όπως το φαράγγι της Dark City με τα εντυπωσιακά βραχώδη υψίπεδα, αν μη τι άλλο, καταφέρνουν να μαγνητίζουν την προσοχή για μερικά λεπτά. Εξαιρετικός είναι και ο σχεδιασμός των αερόπλοιων, με πελώρια μπαλόνια και έλικες να τα κρατούν πάνω από τα σύννεφα. Μικρές λεπτομέρειες, όπως τα physics του φουλαριού του Styx κατά την κίνηση, έρχονται να συμπληρώσουν τον, σε γενικές γραμμές, πολύ αξιόλογο οπτικό τομέα του παιχνιδιού. Η μοναδική παραφωνία που εντοπίζεται αφορά την κάπως μουντή απεικόνιση κάποιων μεμονωμένων υφών σε επιφάνειες, όπως βράχια και βρύα. Αν έχετε μια GPU επιπέδου GTX 1060 μπορείτε να τρέξετε με άνεση σε 1080p ανάλυση και 60fps το παιχνίδι στα μέγιστα δυνατά epic settings, με κάποιες μικρές πτώσεις να παρατηρούνται μόνο στην αποστολή Revelations. Η έκδοση του PC υποστηρίζει χεριστήρια Xbox αλλά και αυτό του PS4, ενώ μέσα από το user interface επιλέγετε τον τρόπο εμφάνισης των συμβόλων των κουμπιών στην οθόνη σας. Όσο για τον ήχο, το main theme είναι εξαιρετικό, όπως και συνολικά το ορχηστικό soundtrack που συνοδεύει το gameplay, το οποίο αποτελείται από φυσικά όργανα, όπως έγχορδα, πνευστά και τύμπανα.
Εάν είστε λάτρεις του παιχνιδιών stealth, το Styx: Shard of Darkness θα σας κρατήσει καλή συντροφιά για τουλάχιστον ένα γεμάτο 10ωρο. Αν και έχει κάποιες σοβαρές αδυναμίες που αφορούν κυρίως το platforming που συχνά οδηγεί σε μπόλικους φτηνούς θανάτους, τελικά καμία από αυτές δεν αρκεί για να σας κάνει να κακιώσετε σε αυτό το αξιαγάπητο, διασκεδαστικό και ενίοτε πρόστυχο goblin!
- Παραδοσιακό, υψηλής πρόκλησης stealth gameplay
- Ο Styx έχει εμπλουτιστεί με μερικές νέες, ευφάνταστες δεξιότητες
- Υπέροχο soundtrack
- Άριστη υλοποίηση της Unreal Engine 4 και γενικότερα προσεγμένη έκδοση PC
- Η προσθήκη co-op
- Εξαιρετική απόδοση της σαρκαστικής προσωπικότητας του Styx...
- ...σε ένα μάλλον αδιάφορο κατά τα άλλα σενάριο.
- Ανακυκλωμένα περιβάλλοντα στο δεύτερο μισό του παιχνιδιού
- Άτσαλο platforming ικανό να εκνευρίσει
- Σημαντικές αστάθειες στη συμπεριφορά της εχθρικής νοημοσύνης
ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ: | PS4, Xbox One, PC (review) |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ: | Cyanide |
ΕΚΔΟΣΗ: | Focus Home Interactive |
ΔΙΑΘΕΣΗ: | - |
ΕΙΔΟΣ: | Stealth |
ΠΑΙΚΤΕΣ: | Single-layer, multiplayer |
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE: | http://www.styx-game.com/ |
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: | 14/3/2017 |
PEGI: | 16 |