alt text

Παρά τις πρόσφατες εξελίξεις, φαίνεται πως η Sony θεωρεί πως οι συνδρομητικές υπηρεσίες δεν είναι απαραίτητα το μέλλον του gaming. Σύμφωνα με το αφεντικό του PlayStation, Jim Ryan, οι συνδρομητικές υπηρεσίες παιχνιδιών δεν πρόκειται να φτάσουν δημοτικότητα επιπέδου Netflix ή Spotify, καθώς το gaming είναι πολύ διαφορετικό από την τηλεόραση, την μουσική και άλλα είδη γραμμικής ψυχαγωγίας. Μάλιστα ο Ryan σημειώνει ότι τα live-service παιχνίδια, όπως Fortnite, Call of Duty και FIFA, ήδη καλύπτουν τον ρόλο των προϊόντων συνεχούς ενασχόλησης καλύτερα από τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Εσείς τί προβλέπετε;