alt text

Παρά την ραγδαία εξάπλωση των συνδρομητικών υπηρεσιών στο gaming, η Sony παραμένει πιστή στο παραδοσιακό μοντέλο κυκλοφορίας των παιχνιδιών. Σύμφωνα με τον Shuhei Yoshida της Sony, η εταιρεία πιστεύει στην premium κυκλοφορία των παιχνιδιών αρχικά και στην προσθήκη τους στο PS Plus μετά από μήνες ή χρόνια ώστε να επανέλθουν στο προσκήνιο και να αποκτήσουν νέο κοινό. Ο Yoshida το παρομοιάζει με ότι γίνεται με τις ταινίες που βγαίνουν πρώτα στo σινεμά κτλ. Εσείς τί γνώμη έχετε για τη στρατηγική της Sony;