Ποιος φταίει για το Skyrim στο PS3;

, Δευτέρα 5 Δεκέμβριος 2011 0  

Τις προάλλες βιάστηκα να γράψω "Διορθώθηκε το Skyrim στο PS3''. Φαίνεται πως κάτοχοι του παιχνιδιού συνεχίζουν αντιμετωπίζουν προβλήματα και μετά το patch, γεγονός που δικαίως έχει εξοργίσει τους παίκτες. Σύμφωνα με στέλεχος της Obsidian - η οποία μάλλον γνωρίζει τα πράγματα καλύτερα λόγω τoυ Fallout: New Vegas - το θέμα με τα saves και το lag οφείλεται στην ίδια την engine του Skyrim, αλλά και στο hardware του PS3. Με βάση τα λεγόμενα του developer, από τη μία έχουμε τον τρόπο που η engine αποθηκεύει τα δεδομένα. Aπό την άλλη, έχουμε την - κατά γενική ομολογία - λανθασμένη κίνηση που έχει κάνει η Sony με την "χωρισμένη" μνήμη του PS3 - 256ΜΒ για το σύστημα και 256ΜΒ για τα γραφικά, ενώ το Xbox 360 έχει 516ΜΒ ενοποιημένης μνήμης που οι devs μπορούν να χρησιμοποιήσουν όπως θέλουν. Δεν τα κατέχω και τρελά τα τεχνικά γι αυτό δεν προχωράω. Περισσότερες λεπτομέρειες στο link. Φταίει λοιπόν πρωτίστως η Bethesda, που δεν μπήκε στον κόπο να προσαρμόσει ένα τόσο σημαντικό παιχνίδι στα μέτρα του PS3, όμως - έμμεσα τουλάχιστον - φταίει και η Sony σε κάποιο βαθμό, καθώς για άλλη μια φορά η πατέντα με τη μνήμη αναφέρεται ως αιτία δυσκολιών. Εσείς τι λέτε;