Section 8 Review

, Τετάρτη 11 Νοέμβριος 2009 0  

section 8 startΑυτόν τον καιρό είχαμε πολλές μα πολλές νέες εκπληκτικές παρουσίες στον χώρο των FPS. Για να μην πούμε για τις τελευταίες εξελίξεις που ακούν στο όνομα Modern Warfare 2. Μέσα λοιπόν σε αυτόν τον πανικό ακούγεται μία μοναχική φωνή... Το Section 8 βρίσκεται κάπου εκεί έξω και φωνάζει για να το προσέξουμε. Είναι όμως αυτό που προσφέρει άξιο προσοχής;

Το παιγνίδι μας μεταφέρει σε μία φουτουριστική εποχή, που η ανθρωπότητα μπορεί να κάνει διαγαλαξιακά ταξίδια, αλλά δεν είναι ακόμα αρκετά γρήγορα. Έτσι, οι αποικίες που βρίσκονται πολύ μακριά, είναι πιο αποκομμένες από την κεντρική κυβέρνηση. Εκμεταλλευόμενη την παραπάνω αδυναμία, μία ομάδα ονόματι “ARM”, προσπαθεί να αποκόψει τις απομακρυσμένες αποικίες και να τις πάρει υπό κατοχή. Εκεί έρχεστε εσείς να πάρετε τον ρόλο του Alex Corde, ενός από τους στρατιώτες του Section 8 infantry, τους οποίους στέλνουν για να πολεμήσουν τις στρατιές των ARM.

Ανέκαθεν τα FPS χαρακτηρίζονταν από την μικρή διάρκεια στο single player, εκτός από μερικές εξαιρέσεις. Στην περίπτωση του Section 8, το single player αγγίζει τα όρια του... tutorial. Πραγματικά, η ιστορία του θα μπορούσε να έχει την επική διάσταση που θα της άξιζε, αν οι σχεδιαστές δεν βαριόντουσαν στα γραφεία τους. Γιατί το έκαναν αυτό στο ίδιο τους το δημιούργημα;

Τα οχήματα είναι o μόνιμος βραχνάς του παιγνιδιού.

Τα οχήματα είναι o μόνιμος βραχνάς του παιγνιδιού.

Στο Section 8 έχετε αρκετή ελευθερία σε σχέση με άλλα FPS σε θέματα respawn και επιλογής όπλων. Κάθε φορά που σας καθαρίζουν, πέφτετε ξανά από ψηλά στον χάρτη. Πριν την πτώση λοιπόν, σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε που θα προσγειωθείτε ώστε να καταστρώσετε την στρατηγική σας. Κατά την διάρκεια της πτώσης μάλιστα μπορείτε να κάνετε και πιο ακριβείς ελιγμούς. Από την άλλη, στη διάθεσή σας έχετε και ένα τεράστιο οπλοστάσιο, για να επιλέξετε και να ριχτείτε στην μάχη με τον ρόλο που εσείς επιθυμείτε. Για παράδειγμα, μπορείτε να το παίξετε τρελοί βομβαρδιστές και να ρίχνετε τα ενοχλητικά turrets με το rocket launcher σας ή να μαχαιρώνετε τους εχθρούς σας με πιο stealth στρατηγικές.

Όπως και να 'χει όμως, τα περισσότερα από αυτά τα ενδιαφέροντα καλούδια που σας περιμένουν, θα τα χαρείτε στο multiplayer και κυρίως στο Conquest mode. Στο εν λόγω mode, καλείστε να καταλάβετε περιοχές του χάρτη και να κρατήσετε την αντίπαλη ομάδα μακριά, ώστε να μαζέψετε τους περισσότερους πόντους (αλήθεια δεν σας θυμίζει κάτι αυτό;). Οι εν λόγω μηχανικές παιγνιδιού που ανέφερα παραπάνω κρατούν τον τίτλο αρκετά ενδιαφέρων, εφόσον ο καθένας αναλαμβάνει έναν ξεχωριστό ρόλο για την ομάδα του, ενώ οι κόποι του ανταμείβονται με ειδικά turrets, οχήματα ή σταθμούς ανεφοδιασμού.

Μοιάζει ο κόσμος απο ψηλά σαν ζωγραφιά... Που να πέσεις στα χαμηλά να δεις...

Μοιάζει ο κόσμος απο ψηλά σαν ζωγραφιά... Που να πέσεις στα χαμηλά να δεις...

Όσον αφορά το καθαρά action κομμάτι του τίτλου, εξακολουθεί να έχει αρκετά κομμάτια δανεισμένα από άλλα παρόμοια παιγνίδια. Έχετε στην διάθεσή σας ένα jetpack με περιορισμένα καύσιμα, με το οποίο μπορείτε να κάνετε σύντομες πτήσεις ή μεγάλα άλματα, μπορείτε να τρέξετε αρκετά γρήγορα και σε τρίτο πρόσωπο μέσα στους αχανείς χάρτες αλά Metroid, ενώ έχετε και ένα περιορισμένο και υποτυπώδες lock-on για να καθαρίζετε πιο εύκολα τους εχθρούς σας.

Τα τραγικά σημεία του παιγνιδιού – και είναι πολύ τραγικά πιστέψτε με- είναι, αφενός, τα οχήματα, των οποίων ο χειρισμός απογοητεύει. Οι σχεδιαστικές επιλογές στην οδήγηση των οχημάτων είναι ότι χειρότερο έχω δει. Αφετέρου, το multiplayer είναι άδειο. Αλήθεια, ακόμα και με την υποστήριξη Χ-servers (δηλαδή χρήστες του PC και χρήστες του Xbox 360 μπορούν να παίξουν από κοινού) δεν υπήρχε ψυχή. Σε αυτό ίσως να φταίει το Games for Windows Live, το οποίο είναι αρκετά πιο ασταθές από τους ανταγωνιστές του (βλ. Steamworks), ενώ για εμάς τα Ελληνόπουλα εξακολουθεί να ισχύει ο περιορισμός της περιοχής λόγω της συμβατότητας με το Xbox 360. Από την άλλη, ίσως φταίει απλά το ότι το παιγνίδι παραείναι άοσμο/άγευστο/άχρωμο συγκριτικά με τις τελευταίες κυκλοφορίες.

Είναι ανάγκη να μιλήσω για στερεότυπα χαρακτήρων κλπ; Άστο καλύτερα...

Είναι ανάγκη να μιλήσω για στερεότυπα χαρακτήρων κλπ; Άστο καλύτερα...

Τα γραφικά του παιγνιδιού σίγουρα δεν το βοηθούν στο να αποσπάσει την προσοχή που θα ήθελαν οι κατασκευαστές του. Μπορεί να υπάρχουν μεμονωμένα όμορφα στοιχεία, όμως σε γενικές γραμμές το Section 8 χαρακτηρίζεται από τα (σχεδόν) προηγούμενης γενιάς γραφικά του. Βλέπετε λοιπόν από την μία blur εφέ, αλλά από την άλλη πρόχειρα μοντέλα εχθρών, κακοφτιαγμένες υφές στο έδαφος και στα κτίρια που συναντάτε και ελάχιστα πολύγωνα σε διάφορα διακοσμητικά στοιχεία του αχανούς χάρτη. Το artwork θυμίζει κακέκτυπο του Halo με μπαστάρδεμα από Metroid και δεν βοηθάει στην όλη εμπειρία σχεδόν καθόλου.

Ο ήχος, αν και είναι ανεκτός, κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα. Γενικά δεν θα θυμάστε ούτε τον θόρυβο των όπλων, ούτε θα σας μείνει κάτι από την μουσική επένδυση μόλις σταματήστε να παίζετε. Εκτός βέβαια από το αρχικό «εμβατήριο», το οποίο είστε αναγκασμένοι να ακούσετε ξανά και ξανά και ξανά μόλις εγκαταστήσετε το παιγνίδι και αυτό γιατί θα πρέπει να κάνετε ένα χρονοβόρο update.

Αυτά τα... υψηλής ποιότητας textures θα τα συναντήσετε συχνά στο παιγνίδι.

Αυτά τα... υψηλής ποιότητας textures θα τα συναντήσετε συχνά στο παιγνίδι.

Κλείνοντας… δεν έχω να πω πολλά… Το Section 8 είναι μεν ένας hardcore τίτλος, με αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία, αλλά τόσο η πρόχειρη δουλειά που έχει γίνει στον τεχνικό τομέα όσο και η αδιάφορη δομή και θεματολογία του το αφήνουν πολύ πίσω… Με τον υπάρχων ανταγωνισμό, δύσκολα θα προτιμήσετε αυτό και όχι κάποιο άλλο από τα υπάρχοντα αριστουργηματικά shooters που βρίσκονται ήδη στην αγορά.


+ Ενδιαφέρον multiplayer
+ Πολύ καλό customization
+ Η δυνατότητα επιλογής της περιοχής πτώσης βοηθά στην δημιουργία στρατηγικών

- Aπογοητευτικά γραφικά
- Αδιάφορος ήχος
- Μικροσκοπικό single player campaign
- Αδιάφορο artwork
- Προβλήματα και παραλείψεις κάθε είδους που μαρτυρούν μια πρόχειρη δουλειά

Βαθμολογία: 5.0

Πλατφόρμα: PC (Xbox 360)
Έκδοση: Southpeak
Ανάπτυξη: Timegate
Διάθεση: Beacon
Είδος: FPS
Παίκτες: 1-32
Επίσημο Site: http://www.joinsection8.com/
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 11/9/2009
PEGI: 16