Redfall: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος ναυαγίου
Η ιστορία πίσω από την ταραχώδη ανάπτυξη του Refall αρχίζει να αποκαλύπτεται. Σύμφωνα με το Bloomberg (Jason Schreier), ο σχεδιασμός του Redfall εξαρχής μαστιζόταν από προβλήματα όπως έλλειψη ξεκάθαρης κατεύθυνσης αλλά και αρκετού δυναμικού. Η Bethesda ήθελε multiplayer παιχνίδι-υπηρεσία, όμως η δημιουργός Arkane προτιμούσε να φτιάξει παραδοσιακή single-player περιπέτεια, με αποτέλεσμα την σταδιακή αποχώρηση των περισσότερων developers του Prey. Η δε Microsoft, έχοντας αφήσει τη Bethesda να λειτουργεί ανεξάρτητα μετά την εξαγορά της, δεν ασχολήθηκε με το Redfall, απογοητεύοντας ακόμα και κάποιους developers του παιχνιδιού που ήλπιζαν σε... ακύρωσή του (ή ξεκίνημα του πρότζεκτ από την αρχή ως single-player). Το τελικό αποτέλεσμα πλέον το γνωρίζουμε όλοι. Εσείς τί γνώμη έχετε για το Redfall;