alt text

Τον τελευταίο καιρό πολύς λόγος γίνεται για το ότι κάποια παιχνίδια νέας γενιάς τρέχουν στα 30fps, διαψεύδοντας όσους ήλπιζαν ότι πλέον τα 60fps θα είναι στάνταρ. Όπως εξηγεί σε άρθρο του ο Richard Leadbetter του Digital Foundry, τα 30fps όχι απλά δεν αποτελούν παρελθόν, αλλά είναι αναπόφευκτα στις κονσόλες. Ο βασικός λόγος: πάντα κάποιοι developers προτιμούν να χρησιμοποιήσουν την δύναμη που έχουν στην διάθεσή τους για υπεργραφικά και παικτικά χαρακτηριστικά, αντί για υψηλό frame rate, όπως πχ η Asobo με το A Plague Tale: Requiem. Επίσης, σε παιχνίδια που αναπτύσσονται μόνο για τις νέες κονσόλες, τα 60fps δεν είναι τόσο απλό θέμα όσο το γύρισμα ενός διακόπτη, όπως συμβαίνει στα cross-gen παιχνίδια. Τέλος, σύμφωνα με τον Leadbetter, η Unreal Engine 5 αυτή τη στιγμή είναι τρομερά απαιτητική για επεξεργαστές ακόμα και δυνατών PC. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο link και πείτε μας την δική σας γνώμη!