alt text

Φαίνεται πως ο SSD του PS5 έχει αρχίσει να κάνει την διαφορά (και) στο μέγεθος των παιχνιδιών, που στην προηγούμενη γενιά είχε ξεφύγει. Το πιο τρανό παράδειγμα μέχρι στιγμής μάλλον είναι το Ratchet and Clank: Rift Apart, που παρόλο που αποτελεί καθαρόαιμο παιχνίδι νέας γενιάς, με υπεργραφικά, υψηλής ανάλυσης υφές κτλ, είναι μόλις 33GB. Σύμφωνα με την δημιουργό Insomniac, τα παιχνίδια που είναι φτιαγμένα για το PS5 μπορούν να έχουν μικρότερο μέγεθος χάρη στον SSD και τις τεχνικές συμπίεσης. Ότι καλύτερo, ειδικά εφόσον ο (αρχικός) αποθηκευτικός χώρος του PS5 δεν είναι και πάρα πολύς. Πώς σας φαίνεται αυτή η εξέλιξη;