Ninja Gaiden 3 Review

, Τετάρτη 4 Απρίλιος 2012 0  

Κουβαλώντας βαριά κληρον - QTE! Κουβαλώντας βαριά κληρονομιά είπα, το Ninja Gaiden 3 προσπ - QTE! Προσπαθεί είπα, να απευθυνθεί σε νέο κοινό με μια προσέγγ - QTE! Με μια προσέγγιση λέω, που τολμά να - QTE! ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ REVIEW;;; QTE! Ε, άι σιχτίρ...

Η καλή μέρα απ' το πρωί φαίνεται! Η πρώτη οθόνη του Νinja Gaiden 3 είναι ένα ανάποδο μενού που πρέπει να γυρίσετε το κεφάλι σας 90 μοίρες προς τα δεξιά για να το διαβάσετε! Είναι ανάγκη να συνεχίσω να γράφω; ΟΚ! Ο διάσημος Ryu Hayabusa είναι ένας νίντζας και πολεμάει το κρίμα και τ' άδικο! Όμως ένας μασκοφόρος ψυχοπαθής... κακός θέλει να τα κάνει όλα λίμπα! Έτσι ο Ryu πρέπει να τον σταματήσει κάνοντας τουρνέ στον κόσμο και να σώσει, με την ευκαιρία, εκτός από τον πλανήτη ολάκερο και ένα μυξιάρικο με την μάνα του. Κατά την προσπάθεια του, μολύνεται το χέρι του και αποκτά περίεργες δυνάμεις που τον καταβάλλουν αλλά και τον βοηθούν ενίοτε.

Στο Ninja Gaiden 3 γνωρίζουμε την ευαίσθητη πλευρά του Ryu, που μας εκμυστηρεύεται αποκλειστικά, πόσο θέλει να γίνει πατέρας, βγάζοντας συχνά πυκνά την μάσκα του (είναι και ομορφόπαιδο, να μην το δείξει;) και συνεχίζοντας την προσωπική του αναζήτηση για το γνώθι σαυτόν μέσα από διαμελισμούς και μπόλικο αίμα. Βαρετό σενάριο, αναμενόμενες ανατροπές, γενικά κλισαδούρα. O Ryu θυμίζει σε μίρλα την Samus του Other M. Είναι και από τους ίδιους δημιουργούς, οπότε καταλαβαίνετε...

To Ninja Gaiden 3 είναι πιο scripted απ' το Uncharted, έχει πιο πολλά QTEs από το God of War και είναι πιο εύκολο και από την Jenna Jameson! Πρόκειται για ένα action adventure τρίτου προσώπου που διαδέχεται μια σειρά παιχνιδιών που φημίζονται για την δυσκολία τους. Δυστυχώς οι δημιουργοί του αποφάσισαν να κάνουν στροφή 180 μοιρών και να μας προσφέρουν μια διαφορετική εμπειρία. Μιλάμε για τρελά επίπεδα button mashing! Πατώντας συνεχώς τετράγωνο και καμιά φορά τρίγωνο, ο Ryu βγάζει νοκ αουτ άκοπα ορδές εχθρών, η ελευθερία κινήσεων εντός πίστας είναι ελάχιστη, τα αντανακλαστικά που χρειάζονται για platforming απλά δεν υφίστανται και τα QTEs είναι τόσα πολλά που θα τα βλέπετε μπροστά σας αρκετή ώρα αφού κλείσετε την κονσόλα!

Ιδιοφυές!

Το παιχνίδι “νιώθει” ότι όλα αυτά δεν είναι αρκετή βοήθεια, οπότε κάθε φορά που ένας μετρητής κάτω από την μπάρα υγείας μας γεμίσει, μπορούμε να εξαπολύσουμε μια ειδική επίθεση, κατά την οποία ένας δράκος “τρώει” όλους του εχθρούς που βρίσκονται γύρω μας εκείνη την στιγμή. Επίσης, όταν γυαλίζει το μολυσμένο χέρι του Ryu, μπορούμε να εξαπολύσουμε άλλη μια επίθεση όπου ο νίντζα μας σκοτώνει τα πάντα αυτόματα χωρίς εμείς να κάνουμε κάτι! Κάθε φορά που αποτελειώνουμε κάποιον εχθρό η κάμερα ζουμάρει, οπότε αν υπολογίσουμε ότι όταν ο Ryu πάρει φόρα βγάζει μία-δύο τελειωτικές το δευτερόλεπτο, καταλαβαίνετε ότι γίνεται του... ζουμ το κάγκελο. Χάνεις τον προσανατολισμό, την γη, τ' αυγά και τα πασχάλια – μέρες που 'ρχονται!

Το παιχνίδι που και που αλλάζει σκηνοθετική άποψη υιοθετώντας κάτι από Batman, τοποθετώντας την κάμερα πίσω από τον δεξί ώμο του Ryu και βάζοντας μας να περπατάμε βασανιστικά αργά την στιγμή που ο πρωταγωνιστής μας μιλάει στο “μπλουτούθ” του. Το κακό είναι ότι αυτή η “ωραία” τεχνική εφαρμόζεται καμιά φορά και στην μάχη, με αφορμή την επιρροή της μόλυνσης του χεριού του Ryu, όπου πρέπει να χειριστούμε έναν βραδυκίνητο ήρωα και μια σταθερή κάμερα ψάχνοντας εχθρούς σαν να έχουμε ψύξη!

Μια πολύ έξυπνη προσθήκη είναι η δυνατότητα να κάνουμε εγγραφή του playthrough μας και να το αποθηκεύσουμε για μελλοντική προβολή. Αλλά γιατί βρε Team Ninja δεν μ' αφήνεις να το εξάγω ως αρχείο στο ΧΜΒ και με αφήνεις απλά να μπορώ να το δω αργότερα μέσω του παιχνιδιού; Αφού θα βάλω που θα βάλω το δισκάκι στην κονσόλα, ποιος ο λόγος να δω το βιντεάκι αφού θα μπορώ να παίξω το παιχνίδι;!

Γιατί βρε παλιόπαιδο τα κάνεις αυτά; Μίλα μου για τα παιδικά σου χρόνια...

Απλός o χειρισμός, με τα τρίγωνο και τετράγωνο για επιθέσεις, Χ για άλμα και R2 για το τόξο. Φυσικά, με τα QTEs έχουμε μεγαλύτερη γκάμα κουμπιών! Εντωμεταξύ, παίζοντας με το Move το παιχνίδι γίνεται αστείο! Θυμίζει τα πρώτα παιχνίδια του Wii που υποτίθεται ότι εκμεταλλεύονταν τις δυνατότητες των motion controls, βάζοντας μας να ξεχεριαζόμαστε κουνώντας πέρα δώθε το χειριστήριο! Αν γλιτώσετε την τενοντίτιδα θα 'στε τυχεροί. Οι οδηγίες που μας ενημερώνουν για το πως παίζεται το παιχνίδι εμφανίζονται στην αρχή και συνεχίζουν να εμφανίζονται στην οθόνη ακόμα και στην τελευταία πίστα. Είναι πολύ πιθανόν, για να έχω φτάσει μέχρι εδώ, να έχω μάθει πως παίζεται το παιχνίδι, δεν περιμένω πίσω από ένα τοίχο τις οδηγίες να μου πουν ότι πρέπει να πατήσω το Χ για άλμα! Έλεος!

Μέτρια τα γραφικά και τα περιβάλλοντα, ενώ θα περίμενε κανείς αφού δεν πρόκειται για ανοιχτές πίστες, με μεγάλους χώρους για εξερεύνηση, να είναι πιο λεπτομερή. Αλλά μπα! Ο ήχος είναι ΟΚ με κραυγές μάχης και voice over εφάμιλλα του σεναρίου. Απανωτά, εξάλλου, τα trophies! Με κούρασαν τα γκλίνγκ! Πάτησες το start; Trophy! Έκανες το πρώτο σου βήμα; Trophy! Έκανες την σούπερ ουαου στριφογυριστή κλωτσιά (πατώντας απλά το τρίγωνο); Trophy! Χιλιοστό όγδοο QTE; Trophy!

Θετική προσθήκη είναι το online multiplayer. Οχτώ παίχτες χωρισμένοι σε δύο ομάδες των τεσσάρων, προσπαθούν να κερδίσουν τους αντίπαλους χρησιμοποιώντας το στιλ μάχης του παιχνιδιού. Έκτος του online multi περιλαμβάνεται και survival mode, όπου πρέπει να καθαρίσουμε τα κύματα των εχθρών μόνοι ή με κάποιον άλλο online και αν τα καταφέρουμε ανταμειβόμαστε με νέες στολές, όπλα, κινήσεις κ.α. που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε παίζοντας οnline. Α ναι, αφού δημιούργησε αυτό το αριστούργημα η Team Ninja, είπε να το προστατέψει από τους κακούς gamers που αγοράζουν μεταχειρισμένα βάζοντας online pass! Μπράβο βρε, καταλάβατε ότι ένας τομέας αξίζει στο παιχνίδι και του βάλατε περιορισμούς!

Τουλάχιστον κράτησαν το αίμα! Θα μπορούσαν να το κάνουν χυμό ανανά, αλλά ας μην τους βάζω ιδέες!

Το σοκ της ευκολίας του παιχνιδιού είναι μικρό μπροστά στην διαπίστωση ότι η Αyane, που κάνει μια φιλική συμμετοχή, είναι ντυμένη μέχρι το λαιμό! Όχι ότι δεν έχουμε αποκαλυπτικά μπούστα στο παιχνίδι, αλλά αυτά είναι... ένα! Αν αρχίσει να ντύνει τις πρωταγωνίστριές της και η Team Ninja να το κλείσουμε το μαγαζάκι!

Το Ninja Gaiden 3 δεν είναι κακό ή πολύ προβληματικό παιχνίδι. Απλά είναι τόσο αδιάφορο, εύκολο και ανάξιο προσοχής, που πραγματικά δεν αξίζει να κουβαλάει αυτό το όνομα. Χέστηκε ο Itagaki, σχόλασε η Team Ninja. QTE!

+ Online multi
+ Δυνατότητα εγγραφής playthrough
+ Ιδανικό για παίχτες που θέλουν μια εμπειρία χωρίς πρόκληση

- Δυσκολία για γέλια
- Σενάριο για γέλια
- QTEs
- Μέτριος τεχνικός τομέας

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 5.5

Πλατφόρμα: PS3 (review), Xbox 360, Wii U
Έκδοση: Tecmo Koei
Ανάπτυξη: Team Ninja
Διάθεση: CD Media
Είδος: Action adventure, hack and slash
Παίκτες: Single-player, multiplayer
Επίσημο Site: http://teamninja-studio.com/ng3/us/
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 23/3/2012, 2012 (Wii U)
PEGI: 18