Πάνω που οι ελπίδες μας για πιθανή αποκάλυψη του Resistance 3 είχαν… φουντώσει, ο κύριος David Kaye έρχεται να μας προσγειώσει. Ο Kaye είναι ο ηθοποιός που μεταξύ άλλων ρόλων υποδύεται τον Clank στα παιχνίδια Ratchet and Clank, και όπως αποκαλύπτει, αυτό τον καιρό η Insomniac ετοιμάζει μία ακόμα περιπέτεια του δημοφιλούς διδύμου. Το νέο παιχνίδι του στούντιο για το PS3 θα αποκαλυφθεί πολύ σύντομα και με βάση τα όσα λέει ο ηθοποιός, πλέον ένα νέο Ratchet and Clank φαντάζει πολύ πιθανό. Θα το πω για να το βγάλω από μέσα μου: την έχω σιχαθεί πια αυτή τη σειρά, η οποία ούτως ή άλλως είναι υπερτιμημένη. Δεν αντέχω άλλο Ratchet and Clank ρε Sony, έλεος!
Κι άλλο Ratchet and Clank από την Insomniac;
