alt text

«Κυκλοφορούν υπερβολικά πολλά παιχνίδια»

Με τον καταιγισμό απολύσεων developers ή ακόμα και κλεισιμάτων ολόκληρων στούντιο που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό, η κουβέντα για το στρεβλό μοντέλο λειτουργίας της βιομηχανίας του gaming ξαναφουντώνει. Σύμφωνα με Benoit Clerc της Nacon, το πρόβλημα είναι ότι βγαίνουν υπερβολικά πολλά παιχνίδια, με συνέπεια αρκετά να περνάνε απαρατήρητα και να αποτυγχάνουν. Ο Clerc θεωρεί ότι πολλά παιχνίδια χρηματοδοτήθηκαν όταν τα λεφτά στο gaming έπεφταν βροχή κατά την περίοδο της πανδημίας πριν λίγα χρόνια, όμως τώρα που κυκλοφορούν οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Εσείς τί γνώμη έχετε για το θέμα;