alt text

Το γεγονός ότι η Microsoft έχει λίγα δικά της στούντιο σε σχέση με τη Sony, για πολλούς είναι βαρβάτο μειονέκτημα. Ο Phil Spencer της Microsoft όμως έχει άλλη άποψη. Σύμφωνα με τον Spencer, δεν χρειάζεται να έχεις δικά σου στούντιο για να βγάζεις καλά παιχνίδια, κάτι που αποδείχτηκε σε αυτή τη γενιά με το Gears of War της Epic. Ο Spencer σημειώνει ότι υπάρχει μια ανούσια εμμονή με το ποιος έχει τα περισσότερα στούντιο. Εσείς τί λέτε; Πόσο σημαντικό είναι για τις εταιρείες να έχουν δικές τους ομάδες ανάπτυξης παιχνιδιών;