alt text

Η Microsoft συνεχίζει να προσπαθεί να δικαιολογήσει την αυτοκτονική πρόθεσή της να υποστηρίζει το Xbox One ακόμα και μετά την κυκλοφορία του Xbox Series X. Σύμφωνα με το αφεντικό του Xbox, Phil Spencer, το λιγότερο δυνατό hardware δεν κρατάει πίσω τον σχεδιασμό των παιχνιδιών, κάτι που αποδεικνύει το PC gaming, αφού οι εκδόσεις του PC πάντα είναι οι κορυφαίες τεχνικά, αλλά και αυτές που πρέπει να δουλεύουν με ένα σωρό παλαιότερους επεξεργαστές, κάρτες γραφικών κτλ. Ο Spencer ουσιαστικά λέει ότι οι ανησυχίες πως τα παιχνίδια της MS δεν θα εκμεταλλεύονται πλήρως το Xbox Series X εξαιτίας του ότι βγαίνουν και στο Xbox One δεν έχουν βάση, καθώς οι developers ξέρουν πώς να αναπτύσσουν για πολλαπλά συστήματα. Η πραγματικότητα όμως είναι η εξής: παιχνίδι υποτίθεται σχεδιασμένο για το XSX πώς τρέχει στο Xbox One; Υπάρχουν μόνο δύο επιλογές: ή συμβιβασμοί και άρα όχι πλήρης εκμετάλλευση του επεξεργαστή, του SSD κτλ ή εντελώς διαφορετική έκδοση. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι το δεύτερο. Εσείς τί λέτε;