alt text

Τον τελευταίο καιρό η Microsoft φαίνεται να ακολουθεί αντίθετη τακτική από τη Sony στο θέμα των indie games. Ενώ η Sony έχει βαλθεί να κάνει τις κονσόλες της... indie παράδεισο, η Microsoft δείχνει να αδιαφορεί. Επιπλέον, υπάρχουν και επικρίσεις για τις απαιτήσεις και τους περιορισμούς έκδοσης παιχνιδιών στο XBLA. Ως εκ τούτου, πολλοί θεωρούν ότι η Microsoft δεν ενδιαφέρεται πια για τα indie. Η Press Play πάντως έχει αντίθετη άποψη. Σύμφωνα με τον lead designer του στούντιο Mikkel Thorsted, η Microsoft εξακολουθεί να θεωρεί σημαντικά τα indie games και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι η εταιρεία απέκτησε την Press Play, η οποία αναπτύσσει το Max: The Curse of Brotherhood. Το Max: The Curse of Brotherhood φαίνεται εξαιρετικό και δείχνει ότι μπορεί να αποτελέσει ένα από τα τελευταία "διαμάντια" του XBLA, αποδεικνύοντας ότι η Microsoft ενδιαφέρεται ακόμα για τέτοιου είδους παιχνίδια. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;