Πληκτρολογήστε τουλάχιστον 2 χαρακτήρες

Microsoft: Ψάρεμα για ιαπωνικό στούντιο;

LinkedIn Share

Φαίνεται πως η Microsoft είναι αποφασισμένη να τα πάει καλύτερα στην Ιαπωνία. Σύμφωνα με πηγές του Bloomberg, η Microsoft “ψαρεύει” για στούντιο στην Ιαπωνία και ήδη έχει κάνει συζητήσεις εξαγοράς με διάφορες ομάδες ανάπτυξης. Ούτως ή άλλως τα τελευταία χρόνια η Microsoft έχει εντείνει τη συνεργασία της με ιαπωνικoύς κολοσσούς όπως η Capcom, η Square και ειδικά η Namco (η MS έχει τα δικαιώματα μάρκετινγκ του υπεραναμενόμενου Elden Ring). Εσείς ποιο ιαπωνικό στούντιο θέλετε/περιμένετε να δείτε στα χέρια της Microsoft;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ