Πώς η Microsoft "απαγορεύει" στους developers να εκμεταλλευτούν το PS3

, Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011 0  

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα παιχνίδια που βγαίνουν πρώτα στο PS3 και μετά στο Xbox 360, μπορούν να μετρηθούν στα δάκτυλα του ενός χεριού; Το ίδιο και τα downloadable. Σπάνια συμβαίνει κάτι τέτοιο. Αυτή και άλλες απορίες πλέον βρίσκουν απάντηση, καθώς έγινε γνωστή η πολιτική της Microsoft για τα multi-platform games. Η Microsoft απαιτεί από τους δημιουργούς, οι εκδόσεις των παιχνιδιών τους για το Xbox 360 να βγαίνουν ταυτόχρονα και να είναι ισάξιες σε χαρακτηριστικά και περιεχόμενο, με αυτές των άλλων πλατφορμών, αλλιώτικα η εταιρία έχει δικαίωμα να μην τους αφήσει να τα κυκλοφορήσουν στην κονσόλα της! Οπότε, αν κάποιο στούντιο θέλει να εκμεταλλευτεί τον έξτρα χώρο του Blu-ray και να προσθέσει περισσότερο περιεχόμενο στην έκδοση του PS3, κινδυνεύει να... φάει πόρτα στο 360. Ουσιαστικά, έτσι η Microsoft "απαγορεύει" στους developers να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του PS3. Ο κανόνας για ταυτόχρονη διάθεση αφορά και τα downloadable games, τα demo κλπ. Από την άλλη, η Sony είναι πιο χαλαρή σε αυτό το θέμα, όπως αποδεικνύεται συχνά-πυκνά. Η τακτική αυτή της Microsoft έχει προκαλέσει την ενόχληση κάποιων εταιριών, γιατί "περιορίζει τους developers, για να καλύψει τις αδυναμίες της δικής της πλατφόρμας". Από την πλευρά τους, οι εταιρίες αναγκαστικά παίζουν με τους κανόνες του αμερικάνικου κολοσσού, αφού το να μην βγάλεις το παιχνίδι σου στο Xbox 360 (ή στο PS3), παρακάμπτοντας την πιο ενεργή βάση χρηστών στην βιομηχανία, ισοδυναμεί με αυτοκτονία. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;