alt text

Μετά την πρόσφατη ακύρωση του Scalebound, ο Phil Spencer της Microsoft σπεύδει να δώσει εξηγήσεις στους απογοητευμένους παίκτες. Σύμφωνα με το αφεντικό του Xbox, η ακύρωση του Scalebound ήταν δύσκολη και απογοητευτική απόφαση αλλά είναι το καλύτερο για τους παίκτες. Προφανώς ο Spencer εννοεί ότι το Scalebound έβγαινε κατώτερο των προσδοκιών και είναι προτιμότερο η Microsoft να επικεντρωθεί στα άλλα παιχνίδια που ετοιμάζει για το 2017. Τέλος, ο Spencer σημειώνει ότι από εδώ και πέρα θα είναι πιο προσεκτικοί με το πότε ανακοινώνουν νέα παιχνίδια, για να μην επαναληφθεί αυτή η κατάσταση. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;