Πώς η Sony πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένη με το Limbo

, Παρασκευή 20 Ιούλιος 2012 0  

Σίγουρα γνωρίζετε το ατμοσφαιρικό ασπρόμαυρο puzzle-platformer Limbo, το οποίο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή downloadable games των τελευταίων χρόνων. Όπως πολλά άλλα, έτσι κι αυτό την αρχική του επιτυχία τη σημείωσε στο Xbox Live Arcade. Αυτό που δεν γνωρίζαμε μέχρι τώρα, είναι ότι το Limbo παραλίγο να αποτελέσει αποκλειστικότητα της Sony! Όπως φαίνεται, η Sony ήταν σε συζητήσεις με τη Playdead για την αποκλειστικότητα του Limbo, όμως έκανε ένα βαρβάτο λάθος: ήθελε να κατέχει τα δικαιώματα του παιχνιδιού. Οι δημιουργοί αρνήθηκαν, στράφηκαν στη Microsoft, και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. Το Limbo σάρωσε στο XBLA, έχοντας κάνει πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις, και βγήκε στο PSN (και στο Steam) ένα χρόνο αργότερα. Άραγε το πάθημα έγινε μάθημα;