Συνεργασία IGA με την Activision για in-game διαφημίσεις
Είτε μας αρέσει είτε όχι (και όχι δεν μας αρέσει), το φαινόμενο των in-game banners που θα λένε "Unity on the Coke side of Life" και άλλα πασίγνωστα slogans προϊόντων, θα είναι όλο και πιο συχνό. Μετά λοιπόν την συνεργασία της EA με τη Sony για in-game διαφημίσεις στο PS3, έρχεται η σειρά της Activision να συνεργαστεί με την IGA Worldwide (διαφημιστική εταιρία) και πάλι για την κονσόλα της ιαπωνικής εταιρείας.
Τα αποτελέσματα της συνεργασίας αυτής θα φανούν για πρώτη φορά στο Guitar Hero: World Tour, ενώ ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως οι διαφημίσεις αυτές θα ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο προφανώς για να είναι παρόμοιες με τα τηλεοπτικά spots...