Infamous 2 Review

, Πέμπτη 16 Ιούνιος 2011 0  

Σου 'ρχεται ο λογαριασμός της ΔΕΗ στα ύψη; Ανάβεις θερμοσίφωνα και βλέπεις τον μετρητή να ανεβάζει επικίνδυνα στροφές; Τώρα υπάρχει λύση! O Cole MacGrath σου παρέχει ηλεκτρισμό 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα. Πάρε και εσύ έναν Cole σπίτι σου και απαλλάξου από πάγια και μετρητές. Αν τηλεφωνήσετε στα επόμενα 12 δευτερόλεπτα δώρο μαζί με τον Cole, έρχεται ο Zeke, ο εκνευριστικότερος άνθρωπος στον κόσμο, για να απαλλαγείτε πλέον από τις ενοχλητικές επισκέψεις. Προλάβετε!

Στο Infamous 2 ξεκινάμε εκεί που μας άφησε το πρώτο παιχνίδι, με τον Cole στην Empire City έτοιμος να αναμετρηθεί με το Beast. Ο Cole δεν καταφέρνει να εξοντώσει το Beast και καταφεύγουμε με τον πάντα παρών Zeke και την Kuo στο New Marais όπου ο ήρωας μας προσπαθεί να ενισχύσει τις δυνάμεις του έτσι ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει εκ νέου το Beast. Τις δυνάμεις του θα ενισχύσουν τα Blast Cores που βρίσκει στο New Marais με την βοήθεια των φίλων του αλλά και νέων συμμάχων. Εκεί πρέπει να αντιμετωπίσει τις τοπικές δυνάμεις ασφαλείας αλλά και καινούριες απειλές.

Το Infamous 2 είναι ένα open world action παιχνίδι τρίτου προσώπου, όπου αναλαμβάνουμε τον χειρισμό του Cole, ενός υπερήρωα που απέκτησε ηλεκτρικές δυνάμεις και μέσα από αποφάσεις που παίρνουμε για τον τρόπο χρήσης των δυνατοτήτων του (ανάμεσα σε καλές και κακές πράξεις) καθορίζουμε και την έκβαση του παιχνιδιού. Το karma system επιστρέφει και είναι πιο εμπλουτισμένο έχοντας πλέον σε αρκετές αποστολές την επιλογή της καλής ή κακής υποαποστολής, με διαφορετικά objectives η κάθε μία. Αν έχουμε παίξει το προηγούμενο παιχνίδι μας δίνεται η δυνατότητα να λάβουμε κάποια έξτρα XP και karma points ανάλογα με το πως παίξαμε τον πρώτο τίτλο. Το save του πρώτου Infamous δεν επηρεάζει την ιστορία, απλά μας δίνεται λίγο boost για να ξεκινήσουμε! Οι περισσότερες δυνάμεις που αποκτήσαμε στο προηγούμενο παιχνίδι είναι εξ αρχής διαθέσιμες, ενώ κάποιες άλλες όπως και αρκετές καινούριες τις ξεκλειδώνουμε κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.

Σου δίνω ένα λεπτό να φύγεις, αλλιώς θα μάθεις πρώτος ποια είναι η καινούρια θήκη του παλουκιού μου...

Οι χαρακτήρες είναι πιο συμπαθείς και με προσωπικότητα σε σύγκριση με το πρώτο Infamous. Ο Cole δεν είναι μια ανέκφραστη μηχανή, ο Zeke είναι κάπως λιγότερο εκνευριστικός και οι περαστικοί δεν είναι φυτά. Η Nix για παράδειγμα, είναι μία από τις συμμάχους μας που θέλει να μας βάλει στον κακό το δρόμο, δεν θέλει να τα κάνει όλα μπουρδέλο επειδή περνάει κλιμακτήριο, έχει ιστορία πίσω της που δικαιολογεί τις πράξεις της. Οι NPCs έχουν μεγαλύτερο ρεπερτόριο κινήσεων και μας επευφημούν ή μας αποδοκιμάζουν ανάλογα με το πως παίζουμε. Επιμένουν όμως να μπαίνουν στη μέση μιας μάχης, με συνέπεια να καταλήγουμε με αρνητικό κάρμα (αν παίζουμε ως καλοί). Θέλω να 'γιάσω και δεν μ' αφήνουν!

Το μεγαλύτερο μέρος της πόλης είναι χωρίς ηλεκτρισμό και έτσι θα πρέπει εμείς να την... φωταγωγήσουμε. Η διαδικασία δεν γίνεται, πλέον, μέσω των υπονόμων όπως στο πρώτο παιχνίδι, αλλά με την χρήση των Tesla shockers, με τα οποία ενώνουμε γεννήτριες μεταξύ τους. Στις καινούριες δυνάμεις συγκαταλέγεται ένα ηλεκτροφόρο “μαρκούτσι” για melee επιθέσεις, δημιουργία ηλεκτρικού ανεμοστρόβιλου, η ανύψωση πλησιέστερων αντικειμένων και η ρίψη τους κ.α. Ανάλογα με τον ηθικό δρόμο που θα επιλέξουμε μας δίνονται διαφορετικές δυνατότητες, με τον “καλό” δρόμο να μας δίνει δυνάμεις του πάγου και με τον “κακό” δυνάμεις της φωτιάς.

Στους τσαγκάρηδες τα έχω φάει τα λεφτά μου με τόσες σόλες που έχω αλλάξει...

Βελτιωμένα τα γραφικά σε σύγκριση με το πρώτο παιχνίδι. Η πόλη έχει χρώμα, ζωντάνια, ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, κτίρια που ξεχωρίζουν, όχι σαν την άχρωμη και άψυχη Empire City. Στο New Marais έχουμε και φυσικά τοπία με βάλτους και δασύλλια που δίνουν διαφορετική αίσθηση στο παιχνίδι. Στο facial animation των χαρακτήρων έχει γίνει πολύ καλή δουλειά αλλά και στο animation των κινήσεων. Φυσικά επιστρέφουν οι ιδιαίτερες cutscenes με στιλ κόμικ, αλλά είναι λιγότερες από τις σκηνές με in-game γραφικά, που κάνουν την δουλειά τους μια χαρά.

Ο χειρισμός δεν έχει αλλάξει πολύ από το πρώτο παιχνίδι. Οι κινήσεις είναι πάνω κάτω οι ίδιες με τον Cole να είναι κάπως πιο “ελαφρύς” στον χειρισμό του. Φυσικά μεγάλο ρόλο στο παιχνίδι παίζει η μετακίνησή μας, αφού και πάλι μπορούμε να σκαρφαλώνουμε σε κτίρια, να σερφάρουμε σε καλώδια ρεύματος, να αιωρούμαστε με τον ηλεκτρισμό του Cole κτλ.

Η μεγάλη καινοτομία του Infamous 2 δεν είναι άλλη από τη γνωστή φιλοσοφία του LBP “Play Create Share”. Η Sucker Punch μας δίνει τα εργαλεία να δημιουργήσουμε οι ίδιοι τις αποστολές που θέλουμε και να τις μοιραστούμε με τους υπόλοιπους παίχτες του Infamous 2. Τα εργαλεία που μας δίνονται είναι αρκετά και με λίγη υπομονή και φαντασία μπορούμε να κάνουμε πολύ έξυπνες δημιουργίες. Έτσι λοιπόν στον χάρτη εμφανίζονται με την μορφή side missions οι πίστες άλλων παιχτών του Infamous 2 αλλά και οι δικές μας. Οι αποστολές είναι από εμπνευσμένες μέχρι και ψυχεδελικές με την φαντασία ορισμένων να οργιάζει.

Ψι ψι ψι καλό γατάκι...

Το Infamous 2 δεν έχει κάποια μεγάλη αλλαγή στους μηχανισμούς του σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά είναι μια πολύ αξιόλογη συνέχεια ενός καλού παιχνιδιού, με βελτιωμένους πολλούς από τους τομείς του. Είναι διασκεδαστικό, εντυπωσιακό και από τα καλύτερα action games του PS3.

+ Ανανεωμένα γραφικά, ζωντανή πόλη και χαρακτήρες
+ User Generated περιεχόμενο για περισσότερο παιχνίδι
+ Νέες, εντυπωσιακές δυνάμεις και καλύτερη ενσωμάτωση του karma system

- Οι ενοχλητικοί NPCs
- Παίζει εκ του ασφαλούς χωρίς τεράστιες διαφορές στους μηχανισμούς με τον προηγούμενο τίτλο

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

Πλατφόρμα: PS3
Έκδοση: Sony
Ανάπτυξη: Sucker Punch
Διάθεση: Sony Hellas
Είδος: Action
Παίκτες: Single-player
Επίσημο Site: http://www.infamousthegame.com/
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 10/6/2011
PEGI: 16