Halo: Ευλογία ή... "κατάρα" για το Xbox;
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι χωρίς το Halo, το Xbox σαν πλατφόρμα αλλά και σαν brand γενικώς, δεν θα είχε την επιτυχία που απολαμβάνει σήμερα. Όμως σύμφωνα με το πρώην αφεντικό των Microsoft Studios, Ed Fries, όσο περνούσαν τα χρόνια και το Halo γινόταν όλο και πιο σημαντικό, σχεδόν έφτασε να εξελιχθεί σε... "κατάρα" για το Xbox. Αυτό γιατί τα πάντα έφτασαν να περιστρέφονται γύρω από το Halo, με τα υπόλοιπα αξιόλογα παιχνίδια αναγκαστικά να μένουν στο περιθώριο. Επιπλέον, η τεράστια επιτυχία άρχισε να επηρεάζει και τα ίδια τα παιχνίδια της σειράς, καθώς η ημερομηνία κυκλοφορίας έγινε προτεραιότητα σε βάρος της ποιότητας (τρανό παράδειγμα το Halo 2, προσθέτω εγώ). Όπως λέει ο Fries, ήταν λες και το Halo έγινε πιο σημαντικό από το Xbox. Ευτυχώς, το 360 δεν εξαρτάται τόσο από τις περιπέτειες του Master Chief όσο ο προκάτοχός του, καθώς έχουν προστεθεί τουλάχιστον δύο ακόμα βασικοί "πυλώνες" της πλατφόρμας - τα Gears και Forza. Όμως, καθώς περιμένουμε σαν τρελοί το Halo 4 το 2012, το ερώτημα παραμένει - το Xbox προσδιόρισε την επιτυχία του Halo, ή το Halo προσδιόρισε την επιτυχία του Xbox; Εσείς τι λέτε;