
Οι κάτοχοι δυνατών συστημάτων, μεταξύ όλων των άλλων, θα μπορούν να αυξήσουν την ανάλυση των σκιών (shadow maps) και να χρησιμοποιήσουν μεγαλύτερης ανάλυσης υφές.
Το παιχνίδι χρησιμοποιεί την Infernal Engine και υποστηρίζει αρκετά σύγχρονα εφέ, όπως τα Parallax Mapping, δυναμικές Soft Shadows, Tone Mapping, HDR και Radiosity Lighting.
Η μηχανή γραφικών θα εκμεταλλεύεται τα SLI/Crossfire συστήματα και υποστηρίζει μέχρι και 8 CPU πυρήνες, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι το σύστημα φυσικής είναι κατασκευασμένο από την ίδια την Terminal Reality, ονομάζεται Infernal Engine’s VELOCITY physics engine και δεν βασίζεται στις έτοιμες λύσεις των Havok και AGEIA (ξεχάστε κοινώς τα PhysX effects).
Η εταιρεία προτείνει μια 4850, 4870 ή GTX260, GTX280 για ανάλυση 1080p με όλες τις γραφικές επιλογές στο μέγιστο χωρίς FSAA.
Στην περίπτωση που δεν θέλετε καθόλου jaggies, η εταιρεία συνιστά μια SLI/Crossfire λύση (αναμενόμενα πράγματα δηλαδή).
Και προτού βιαστεί κάποιος να κατακρίνει την Terminal Reality, το παιχνίδι αναμένεται να τρέχει αξιόλογα ακόμα και σε ενσωματωμένες κάρτες της Intel σε 480p.
Το Ghostbusters αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο. Εσείς “ποιον θα καλέσετε” τότε;