Πώς η αντιμετώπιση της πειρατείας έκανε καλύτερο το Football Manager 2013
H Sports Interactive, η οποία ανέκαθεν είχε θέμα με την πειρατεία στα Football Manager, τονίζει τα θετικά αποτελέσματα που έχει η -έστω και προσωρινή- επιτυχής αντιμετώπιση του προβλήματος. Σύμφωνα με το αφεντικό της SI, Miles Jacobson, τα αντιπειρατικά μέτρα του περσινού Football Manager 2012, είχαν ως αποτέλεσμα το παιχνίδι να "αντέξει" για δύο εβδομάδες. Μπορεί το χρονικό διάστημα να φαίνεται μικρό, αλλά οι επιπλέον πωλήσεις του Football Manager 2012 σε αυτές τις δύο εβδομάδες, έδωσαν τη δυνατότητα στην SI να προσλάβει 17-18 νέους developers και να κάνει το φετινό Football Manager 2013 ακόμα καλύτερο. Αντίστοιχα, όσο περισσότερο πουλήσει το Football Manager 2013, τόσο καλύτερο θα είναι το Football Manager 2014 του χρόνου. Είναι ένα κλασικό παράδειγμα τoυ πώς η αγορά αυθεντικών παιχνιδιών τελικά οφελεί (και) εμάς τους ίδιους τους καταναλωτές. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;