Enemy Front: Λιγότερο "Στρατιώτης Ράιαν", περισσότερο "Όπου Τολμούν οι Αετοί"

, Σάββατο 7 Απριλίου 2012 0  

Δε ξέρω για εσάς, αλλά εμένα αρχίζουν και μου λείπουν τρελά τα shooters ΄Β Παγκοσμίου, όχι μόνο ως προς τη θεματολογία τους, αλλά και ως προς τον τρόπο που παίζονταν. Ο ΄Β Παγκόσμιος πρέπει να επιστρέψει στο προσκήνιο, όχι όμως ως "κινηματογραφική" εμπειρία τύπου Call of Duty, αλλά με έμφαση στην αγνή δράση. Κάτι τέτοιο πιστεύει και ο Stuart Black, δημιουργός του πολυαγαπημένου Black (και του αποτυχημένου Bodycount) και σκοπεύει να ξανακάνει τον ΄Β Παγκόσμιο μόδα, όπως παλιά, με το πολλά υποσχόμενο FPS Enemy Front. To Enemy Front απομακρύνεται από τη φόρμουλα του CoD, όπου σχεδόν τα πάντα είναι ελεγχόμενα και υπερσκηνοθετημένα και σας δίνει μεγαλύτερη ελευθερία, τοποθετώντας σας στον ρόλο ενός υπερμάγκα που κάνει ο ίδιος τη δουλειά και δεν δέχεται συνέχεια εντολές από άλλους. Σύμφωνα με τον Black, το Enemy Front είναι εμπνευσμένο από την ταινία "Όπου Τολμού οι Αετοί", όχι από τη "Διάσωση του Στρατιώτη Ράιαν". Το ίδιο το παιχνίδι φαίνεται εκπληκτικό, όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Το Enemy Front αναμένεται τον Οκτώβριο για Xbox 360, PS3 και PC και το έχουμε στο νου μας οπωσδήποτε!