Η EA πήρε το μάθημά της με τις ημερομηνίες κυκλοφορίας
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές είναι η ταυτόχρονη κυκλοφορία των παιχνιδιών σε συγκεκριμένες περιόδους.
Θέλοντας και μη, ένας gamer δεν μπορεί να αγοράσει 10 αναμενόμενους τίτλους μέσα σε μια βδομάδα και είτε αναγκάζεται να περιμένει ώστε να πέσουν οι τιμές, είτε επιλέγει λίγα παιχνίδια τα οποία θα τιμήσει με τα χρήματά του.
Τα παραπάνω φαίνεται επιτέλους να συνειδητοποίησε κι η EA.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο GamesIndustry, ο manager τoυ ΕΑ Redwood Shores studio, Glen Schofield, παραδέχτηκε ότι ήταν μεγάλο λάθος τους να κυκλοφορήσουν νέα IPs, όπως το Mirrors Edge και το Dead Space, την περίοδο των διακοπών.
"Αυτό που πραγματικά μάθαμε ήταν ότι κυκλοφορήσαμε πολλά νέα IPs, για την ακρίβεια πολλά νέα παιχνίδια την ίδια χρονική στιγμή" λέει ο Glen και συνεχίζει. "Πιστεύαμε, παραδοσιακά, ότι ο κόσμος αγόραζε παιχνίδια μόνο τα Χριστούγεννα ή κατά την διάρκεια των διακοπών και κοιτάζοντας πίσω τώρα λέμε: "Ξέρετε τι; Το GTA κυκλοφόρησε τον Μάιο", "Το Resident Evil κυκλοφορεί τον Μάρτιο.""
Ελπίζουμε το μάθημα να γίνει πάθημα στην EA, ενώ καλό θα ήταν και οι άλλες εκδοτικές εταιρίες να σταματήσουν να καθυστερούν συνεχώς τους τίτλους τους ή να ρίχνουν ευθύνες στην πειρατεία, γιατί αυτό ίσως, λέμε ίσως, να τους γυρίσει μπούμερανκ!