alt text

Το χειρότερο πράγμα με το Battlefield 2042 δεν είναι τα προβλήματά του, που χαντακώνουν ένα κατ' εμέ καλό παιχνίδι που χρειαζόταν περισσότερη δουλειά, αλλά το ότι οι υπεύθυνοι για την διαχείρισή του δεν ξέρουν τί τους γίνεται. Αυτό αποδεικνύεται για άλλη μια φορά με τις απίστευτες δικαιολογίες της EA για την αποτυχία του τίτλου. Σύμφωνα με την επικεφαλής των στούντιο της EA, Laura Miele, το Battlefield 2042 όταν βγήκε τον Νοέμβριο ξεκίνησε με καλές εντυπώσεις, αλλά λίγες μέρες μετά η ξαφνική κυκλοφορία του multiplayer του Halo Infinite που ήταν πιο "καλογυαλισμένη" εμπειρία προκάλεσε αρνητικές συγκρίσεις για το 2042 και το παιχνίδι "πήρε την κάτω βόλτα". Φυσικά, μετά από αυτή την γελοία δήλωση, τα... memes δίνουν και παίρνουν. Εσείς τί γνώμη έχετε για το θέμα;

[UPDATE] Σύμφωνα με την EA, η εν λόγω δήλωση προέρχεται από πρόσφατη εσωτερική συζήτηση που έγινε στην εταιρεία για το Battlefield 2042 και δημιουργεί λάθος εντυπώσεις έτσι όπως μεταφέρεται. Η EA τονίζει ότι δεν κατηγορεί εξωτερικούς παράγοντες για την πορεία του Battlefield 2042.