Η ΕΑ παραδέχεται ότι απέτυχε στο marketing των Mirror's Edge και Dead Space
Τα Mirror’s Edge και Dead Space ήταν δύο από τα καλύτερα παιχνίδια του 2008, αλλά η εμπορική τους πορεία αποδείχθηκε κατώτερη των προσδοκιών. Αρκετό καιρό μετά, η ΕΑ πλέον παραδέχεται ότι το marketing των δύο αυτών τίτλων δεν ήταν αρκετό, παρόλο που την περίοδο της κυκλοφορίας τους ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος (φθινόπωρο). Ειδικά όταν έχεις στα χέρια σου νέο IP και όχι κάποιο sequel, μια τέτοια αποτυχία είναι εγκληματική. Πάντως η "κληρονομιά" του Dead Space ήταν αρκετή για να υπάρξει sequel, καθώς το Dead Space 2 έρχεται. Όσο για το Mirror's Edge, το μέλλον του διαδόχου του είναι αβέβαιο.