Μετανιωμένη η DICE που δεν έβγαλε το πρώτο Bad Company στο PC
Το Battlefiled: Bad Company ήταν το πρώτο Battlefield game που δεν βγήκε στο PC, και γι αυτό αποτελεί ακόμα και σήμερα σημείο τριβής μεταξύ των PC games και της DICE. Πολλοί τότε την κατηγόρησαν ότι εγκαταλείπει την πλατφόρμα στην οποία αναδείχθηκε και στρέφεται στις κονσόλες για το χρήμα. Κι όμως, φαίνεται πως είχαν άδικο, καθώς σύμφωνα με τον Karl-Magnus Troedsson, general manager του στούντιο, ο λόγος (ένας από τους λόγους τέλος πάντων) για τον οποίο το Battlefield: Bad Company δεν βγήκε στο PC, ήταν η τρελή δουλειά που χρειαζόταν η Frostbite engine για να δουλέψει αρμονικά στις κονσόλες, κάτι που δεν επέτρεψε στους developers να ασχοληθούν με άλλη πλατφόρμα. Πρόκειται για ένα θέμα που, αν μπορούσε, η DICE θα το αντιμετώπιζε διαφορετικά. Αυτή την εποχή οι PC gamers απολαμβάνουν το Bad Company 2 και περιμένουν σαν τρελοί (όπως όλοι οι gamers άλλωστε) το Battlefield 3. Όμως είναι πραγματικά κρίμα που δεν είχαν την ευκαιρία να παίξουν το πρώτο Bad Company και να απολαύσουν το ιδιοφυές Rush mode, σε ορισμένους από τους κορυφαίους χάρτες (καλύτερους από του BC2!) που έχουμε δει σε online FPS τα τελευταία χρόνια.