"To Gears of War έχει τη χειρότερη ιστορία στο gaming"

, Τετάρτη 25 Απρίλιος 2012 0  

Θέμα έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες μέρες με τα σχόλια κάποιου Chuck Beaver, story producer του Dead Space, σχετικά με την ιστορία του Gears of War. Σε συνέντευξή του στο επίσημο blog της ΕΑ, ο Beaver θάβει όσο δε πάει την ιστορία του Gears of War, χαρακτηρίζοντας την όχι απλά απαίσια, αλλά την χειρότερη στο gaming, και δηλώνοντας έκπληκτος που αυτό δεν απωθεί τους παίκτες. Πολύ βαριές κουβέντες, oι οποίες προκαλούν δικαιολογημένες αντιδράσεις. Τελικά η ΕΑ αποφάσισε να τις αποσύρει από το blog, ενώ ο ανεκδιήγητος κύριος Beaver, αναγκάστηκε να κάνει διευκρινιστική δήλωση, με την οποία τώρα... αποθεώνει το Gears of War και την Epic. To γελοίο της υπόθεσης δεν είναι ότι αναγκάστηκε να τα μαζέψει, αλλά ότι η αρχική άποψη που εξέφρασε είναι εκτός πραγματικότητας. Η ιστορία του Gears δεν είναι απλά προσεγμένη, αλλά συγκαταλέγεται και στις καλύτερες στην κατηγορία των shooters. Ποια η άποψή σας επί του θέματος;

131 Σχόλια

Φοίνικας ο Τέταρτος 25/4/12 στις 4:00

Απλά προσπαθεί να τραβήξει προσοχή

ή είναι άρρωστος.

kanars 25/4/12 στις 7:33

Παιδια ο τυπος δεν εχει και τοσο αδικο!

Angainor G7 25/4/12 στις 9:17

Τι γελοίος ρε φίλε...

daredevil 25/4/12 στις 9:32

Ειχα παιξει και ολοκληρωσει το 1, δεν μου αρεσε, ηταν απιστευτα βαρετο, και το σεναριο ρηχό.

Anonymous 25/4/12 στις 10:44

Βέβαια...Όταν η Samus Aran ήταν συναισθηματική και έκανε εσωτερικές αναζητήσεις με daddy syndrome, τότε όλοι κράζαμε!

Τώρα που ο φλωρος ψάχνει τον πατέρα του σε 3 συνεχόμενα παιχνίδια, δεν μιλάμε! ΟΥΣΤ!

ΣΤΑ ΤΡΑΙΝΑ!

Γιώργος 25/4/12 στις 12:05

@Daredevil

Συμφωνω και επαυξάνω .
Όντως απίστευτα βαρετο ,ποζεριά σκέτη !! (το μόνο συν του ήταν τα γραφικά του κορυφαία για την εποχή του).

StratosGK 25/4/12 στις 12:10

Ούτε εγώ έχω ακούσε ποτέ κανέναν να το περιμένει για την ιστορία του αλλά αυτός δεν είναι τρόπος να μιλάς για άλλα παιχνίδια... αύριο μεθαύριο κύριε μπορεί να ζητάτε δουλειά από την Epic...αν σας πει οχι, μην ρωτήσετε γιατί...

Mπαστουνόβλαχος (κατά κόσμον Pitsos) 25/4/12 στις 12:48

Δεν μπορω να διαφωνησω και πολυ. Το παιχνιδι πραγματευτεται μια γεννοκτονια η οποια παρουσιαζεται ως ηρωικη πραξη.

JCDenton13 25/4/12 στις 12:56

Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

Anonymous 25/4/12 στις 12:58

Όχι και όσα δεν φτάνει η αλεπού...Το Dead Space είναι μακράν καλύτερο του Gears!

Έλεος, τί άλλο θα διαβάσω?

JCDenton13 25/4/12 στις 13:02

@Anonymous.περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.

Kourtos 25/4/12 στις 13:17

Αποψη μου: Don't feed the trolls.....

thanos 25/4/12 στις 13:28

Τα gears δεν έχουν άσχημη ιστορία, ειδικά για shooter. Το μόνο κακό είναι ότι έχει πάρει πολύ σοβαρά τον εαυτό του τη στιγμή που δεν είναι "σοβαρό" παιχνίδι. Αλλά η χειρότερη στο gaming; Ότι να ναι.

Yagammi 25/4/12 στις 14:16

Όχι και έτσι ειπαμε! Η ιστορια του εξ αλλου δεν ειναι το δυνατο του κομματι αλλα μια χαρα τα καταφερνει! Επισης δεν ξερω για τους υπολοιπους αλλα ποτε δεν βρηκα βαρετο το gears. απο τα ποιο ομορφα και διασκεδαστικα παιχνιδια που εχω παιξει! 🙂

Γιάννης 25/4/12 στις 15:19

@kanars
+10000000000000000000000 🙂

@daredevil
Συμφωνώ!!!

Anonymous 25/4/12 στις 15:24

@JCDenton13

Το "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" δεν είναι "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα"...Και εμένα δεν μου αρέσει το Dead Space αλλά όχι και να λέμε ότι ο τύπος δεν φτάνει τα Gears...

Terminator 25/4/12 στις 15:27

Eρώτηση προς όσους κατακρίνουν την ιστορία των Gears: έχετε παίξει τα παιχνίδια;

JCDenton13 25/4/12 στις 15:31

H πλακα ειναι οτι τα Dead Space μου αρεσε εξισου με τα Gears of War.Σεναριακα ομως και τα 2 παιχνιδια δεν ειναι τιποτα τρομερο.Πανε οι εποχες Planescape Torment και Baldurs Gate.Aς μην ειμαστε και απαιτιτικοι στη σημερινη εποχη.

gerasimos 25/4/12 στις 15:49

παιχνιδάρες αν κ η ιστορία δεν είναι τίποτα το σπουδαίο.

Angainor G7 25/4/12 στις 15:50

@ Anonymous Αν πραγματικά πιστεύεις ότι το Dead Space είναι καλύτερο από το Gears σε οποιοδήποτε τομέα, τότε ή εθελοτυφλείς ή έχεις πρόβλημα... Οποιονδήποτε και να ρωτήσεις που είναι σχετικός με τον χώρο θα σου πει ακριβώς το ίδιο.
Να' σαι καλά, με έκανες και γέλασα...

@ Termi Μην ασχολείσαι Termi, μάλλον 'τυφλά' fanboys θα είναι που εκφράζουν γνώμες χωρίς να μπορούν να τις αιτιολογήσουν...

Anonymous 25/4/12 στις 15:53

@ Angainor G7

Textures, γραφικά, χρώματα, ατμόσφαιρα...Σε αυτά τουλάχιστον είναι καλύτερο. ΠΟΛΥ καλύτερο!

Και όποιον και να ρωτήσεις αυτό ακριβώς θα σου πει!

Havokalex 25/4/12 στις 15:58

τα σεναρια κ στα 3 παιχνίδια είναι τυπικά αμερικανικά. τίποτα συγκλονιστικό, προβλέψιμο, απλά για να κρατάει τη δράση. το δυνατό σημείο στη σειρά για μένα ήταν πάντα ο χειρισμός κ η διασκέδαση που προσφέρει μέσα απ την ακατάπαυστη δράση . αλλά δεν θα το βάλω κ δίπλα στα Bioshock / Mass Effect / Witcher για αυτή τη γενιά . είναι απλά ένας εμπορικός τίτλος όπως κ το COD χωρίς πολλά πολλά ρίσκα.

Angainor G7 25/4/12 στις 16:01

@ Anonymous

Εντάξει

kanars 25/4/12 στις 16:36

@Terminator ΝΑΙ τα εχω παιξει και τα 3.

@Angainor G7 Αλλος ειναι το fanboy και ξερεις πολυ καλα οτι μπορω να αιτιολογισω την απαντηση μου αρκει να το ζητησης.

Γενικα πρεπει να καταλαβετε οτι δεν λεμε οτι το game ειναι κακο! ΤΟ game τα σπαει απλα η ΙΣΤΟΡΙΑ ειναι καπως αδυναμη!

kaim 25/4/12 στις 16:56

καλα επειδη εχω και τα 3 παιχνιδια και ειμαι σιγουρος πολυ δεν εχουν παιξει καν gears of war και το πρωτο το εχω απο την πρωτη μερα που βγηκε η ιστορια ειναι μια χαρα και τα 3 μαζι και ερχονται τα καλυτερα αφου σιγουρα θα δουμε και ποιο πριν του 1 τι εχει γινει .δευτερον εχω dead space paixnidara ειδικα το 2 . αλλα ουτε αυτο εχει φοβερη ιστορια .οσο gia to gears otan βγηκε το 1 ειχε και εχει γραφικαρες και το gameplay του δεν υπαρχει απλα ,πολλα παιχνδια ακολουθησαν μετα το gears σε gameplay.και επειδη παρακολουθω οι περισσοτεροι εδω μεσα εχεται παρει κονσολα μετα το 2010 αφηστε για εμας που εχουμε απο το 2005 2006 που βγηκε το χβοχ και τα βλεπαμε .

gogos 25/4/12 στις 17:02

Δεν εχω αποψη επι του θεματος γιατι το Gears of War ειναι απο τα ελαχιστα παιχνιδια της γενιας που δεν εχω παιξει.. Ας το βγαλουν για pc μωρε και αυτοι αφου pc/xbox360 εχουν σχεδον τα ιδια παιχνιδια..

Φωτης 25/4/12 στις 17:22

Μάγκες μη συγκρίνετε το dead space με το gears..Το dspace είναι γ@μω τα παιχνιδακια αλλα το άλλο είναι μια κατηγορία απο μόνο του..Απορώ που συζητιέται για το πιο είναι καλύτερο.Ημαρτον που λέει κ ο Γεωργίου..Ασε που είναι δυο
Διαφορετικά παιχνίδια..Πάντα μιλάω για το σύνολο όχι για το story..

Anonymous Οσο για τα γραφικα μη λες τέτοια πράγματα γιατι θα γελάει ο κόσμος.Το gears στα γραφικα είναι απο τα καλύτερα κ πιο καμμενα αυτής της γενιάς μαζί με
Το uncharted κ ειδικα στο φωτισμό έχει ξεφύγει..

gogos 25/4/12 στις 17:40

Μην λετε μαλ@@.. Οποιος δεν εχει παιξει την pc version του wicher 2 και την pc version του battlefield 3 καλητερα να μην εκφερει αποψη για τα γραφικα των σημερινων παιχνιδιων..

Φωτης 25/4/12 στις 17:59

Gogos για τις κονσόλες λέω όχι γενικά..

Gogos ακόμα κ αυτα τα παιχνίδια που λες τα έχω δει κ δε λέω στο PC έχουν ξεφύγει τα γραφικα πλέον αλλα αν έχεις δει το gears 3 κ uncharted 3 δεν λες ότι είναι πολυ φτωχά μπροστά στο PC..

gogos 25/4/12 στις 18:46

Ναι για το uncharted 3 ειδικα δεν υπαρχει αμφιβολια οτι εχει τα καλητερα γραφικα που ειδαμε σε κονσολα και το gears 3 για τα δεδομενα του xbox360 ειναι αρκετα δυνατο στο οπτικο κομματι.. Παντως θα ηθελα να το παιξω το παιχνιδι αλλα εχω pc/ps3 και δεν εχει βγει για κανενα απο τα 2..

thanos 25/4/12 στις 19:10

JCDenton13 Γιατί να μην είμαστε απαιτητικοί; Και βέβαια είμαστε απαιτητικοί! Εγώ σε γενικές γραμμές είμαι αρκετά ευχαριστημένος από τις ιστορίες των παιχνιδιών αυτής της γενιάς.

Γιάννης 25/4/12 στις 19:18

Termi τα παιχνίδι τα έχω παίξει (το 2 και το 3 ,όχι το 1) πολύ ωραία παιχνίδια αλλά η ιστορία δεν είναι ωραία!!!

EdgierMink61 25/4/12 στις 19:33

*FANBOY MODE: ON*
1) Όσον αφορά τον κύριο έχω να πω το εξής: Στην ΠΥΡΆ στην ΠΥΡΆ με τις ξενέρωτες (κατά Άννα Β(ρ)ίσση).
2)Για όσους βρίζουν το παιχνίδι ένα έχω να πω: Προσέξτε γατάκια, γιατί ο Marcus μπήκε στο σχολείο και αν δεν κάτσετε καλά θα φάτε gnasher headshot και μετά δεν θα μπορείτε να κλάψετε!!!
3)Ότι είπα και στο 2......
*FANBOY MODE: OFF*
Το παραπάνω κείμενο σκοπό έχει να διασκεδάσει και όχι να προσβάλλει καθώς δεν εννοεώ τίποτα απ'όσα γράφω.

Στο θέμα μας τώρα και μιλώντας σοβαρά, είμαι ένας από τους ανθρώπους που του αρέσει πολύ η ιστορία του Gears και έχω τερματίσει το Campaign των 2 πρώτων παιχνιδιών πάνω από 10 φορές το καθένα. Το campaign του 3 το έχω λιώσει κυριολεκτικά. Δεν είμαι τυφλωμένος όμως. Δεν θα ισχυριστώ πως είναι το δυνατό του σημείο. Μερικές φορές παίρνει τον εαυτό του πολύ σοβαρά και κατά βάση όπως είπε και ο Pitsos πραγματεύεται μία γενοκτονία και μάλιστα με άσχημο και ελαφρύ τρόπο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι είναι shooter και για shooter έχει σε γενικές γραμμές καλή ιστορία. Μπορώ να δεχθώ πως σε κάποιον που έχει παίξει Gears δεν αρέσει η ιστορία ή το γενικότερο καλλιτεχνικό στυλ του παιχνιδιού. Το gameplay του όμως είναι άκρως εθιστικό και καλοδουλεμένο και τα γραφικά (για τα δεδομένα των κονσολών και ειδικότερα του ΧΒΟΧ360) απλά κορυφαία. Αυτά είχα να πω, σας ευχαριστώ που διαβάσατε αυτό το μακροσκελές σχόλιο. 🙂

Julian 25/4/12 στις 19:54

+1 edgier ολα τα αλλα ειναι υπερβολες.. ΤΟ gears ειναι πολυ καλο παιχνιδι και δεν εχει κακη ιστορια τερμα και τελειωσε που λεει και ο νικος κορομπος

Julian 25/4/12 στις 19:54

+1 edgier ολα τα αλλα ειναι υπερβολες.. ΤΟ gears ειναι πολυ καλο παιχνιδι και δεν εχει κακη ιστορια τερμα και τελειωσε που λεει και ο νικος κορομπος

Zaratoth 25/4/12 στις 20:07

@JCDenton13 Γιατί συγκρίνεις το σενάριο δυο FPS με το σενάριο δυο RPG;

kanars 25/4/12 στις 20:15

Anonymous πολλα ανεκδοτα δεν λες??Παιδια ενταξη ολοι το ξερουμε οτι τα games στις κονσολες στον τεχνικο τομεα δεν φτανουν το pc αλλα το συγκεκριμενο ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ σε αυτον τον τομεα

Φωτης 25/4/12 στις 21:25

Kanars έτσι είναι..Γενικα αν το έχετε καταλάβει η unreal engle είναι στα καλύτερα της σε αυτο το παιχνίδι..Δεν ξέρω πραγματικα η συγκεκριμένη μηχανή γραφικών αν έχει δείξει πολυ καλύτερα αποτελέσματα στο PC..

Φωτης 25/4/12 στις 21:32

Gogos αν παίξεις την συγκεκριμένη σειρά θα καταλάβεις ότι στο είδος της είναι απλα ΚΟΡΥΦΑΙΑ!!!!Αυτο βεβαια το ξερουν κ οι πέτρες..Καλύτερο shooting τρίτου προσώπου στην αγορά δεν θα βρεις..

Anonymous 26/4/12 στις 1:22

@ gogos

Και όμως, υπάρχει αμφιβολία...Και όχι μόνο αμφιβολία, αλλά και βεβαιότητα...Τα γραφικά του Uncharted 2 είναι καλύτερα!

xboxakias.gr 26/4/12 στις 1:32

Anonymous πες μου οτι δεν εννοεις οτι το uncharted 2 εχει καλυτερα γραγικα απο το gears 3.

Donald 26/4/12 στις 1:36

Αnonymous το Uncharted 2 δεν εχει καλύτερα γραφικά από το Gears 3. Το Uncharted 3 ίσως, αλλά κι αυτό οριακά 🙂

Anonymous 26/4/12 στις 1:38

Όχι...Εννοώ το Uncharted 2 από το Uncharted 3!

Και για όσους δεν το πρόσεξαν, τα μισά και βάλε βιντεάκια του 3 ήταν pre-rendered CGI με τις μεγαλύτερες "διορθώσεις" να είναι στα μοντέλα χαρακτήρων που real time είναι εξαιρετικά φτωχά μπροστά σε αυτά του 2...Όσο για τα textures και το φωτισμό, καλύτερα να μην τα θυμάμαι...

minas 26/4/12 στις 12:05

Εξαρταται απο την ηλικια του καθενος...Φυσικα και το gears για ενα ψυχικα ωριμο ανθρωπο εχει κλασσικο σεναριο χολιγουντιανων ταινιων 3 κατηγοριας αυτον περιμενατε να το μαθετε εσεις δηλ...?Εγω θα το πηγαινα ενα βημα παραπερα σχετικα με την φιλοσοφια της MS και κατα συνεπεια του 360,σχετικα με την ελειψη πειραματισμου στα παιχνιδια οπου αναμειγνυεται...Ενταξει καταλαβαινω οτι οι ανθρωποι θελουν να βγαλουν τα χρηματα με το τσουβαλι απο τα καθηστεριμενα gunfreaks και τα παιδακια αλλα μην ακουω τωρα οτι το 360 ειναι καλυτερη κονσολα στο συνολο της απο το ps3 ουδεμια συγκριση υπαρχει...Αυτα στις αυλες των σχολειων...

@donald
επικοινωνεις??Το uc2 τεχνολογικα στο τομεα των γραφικων ειναι μπροστα απο το gears 3...ποιο uc3???Το uc3 ειναι μια κατηγορια απο μονο του...Το kz2 που βγηκε το 2009 εχει αξεπεραστες τενολογιες rendering απο καθετι που υπαρχει στο 360 και εμεις συγκρινουμε uc3 και kz3 κτλ...Τι ακριβως συζηταμε?

xboxakias.gr 26/4/12 στις 13:43

mina το gears 3 σου αρεσει δεν σου αρεσει ειναι το καλυτερο third person shooter και καλυτερο του uncharted.σε θεμα γραφικων ειναι πολυ καλυτερο του killzone 2 και uncharted 2 και σε οριζμενα σημεια η αποψη μου ειναι οτι ξεπερναει και το uncharted 3.επισης δεν καταλαβαινω γιατι το gears ειναι για αμυαλα παιδακια,αμα θες παντως να πεις οτι το gears το θεωρεις αμερικανια εγω σου λεω οτι το uncharted ειναι το ιδιο αμερικανια.και για να ξεκαθαρισω την θεση μου για το uncharted πιστευω οτι η διαφορα του uncharted 2 με το 3 ειναι στον φωτισμο και ελαχιστα στα γραφικα (ποιο πολυ στα μοντελα των χαρακτηρων)

gogos 26/4/12 στις 13:52

Ρε παιδια οι αποκλειστικοτητες του ps3 εννοειτε οτι εχουν καλητερα γραφικα απο του xbox360.. Αφου το πρωτο εχει καλητερο hardware τι συζηταμε τωρα?? Δειτε και το resistance 3 και αυτο εχει αξιοθαυμαστα γραφικα για κονσολα.. Το gears 3 εχει και αυτο καλουτσικα γραφικα και απο gameplay πρεπει να ειναι αρκετα δυνατο αν και δεν το εχω παιξει..

Anonymous 26/4/12 στις 14:33

@ xboxakias.gr

Αν ξεπερνάει το Uncharted 2, τότε αυτόματα ξεπερνάει το Uncharted 3...
Είτε θέλετε είτε όχι, το 3 είχε σχεδόν παντού χειρότερα γραφικά, φωτισμό και textures από το 2...
Σας προτρέπω να τα δοκιμάσετε πάλι και να εστιάσετε σε αυτά τα σημεία μόνο, μην ακούτε τι σας λένε οι reviewers και το δέχεστε αψήφιστα.

Θα δείτε φτωχότερα μοντέλα χαρακτήρων από το 2, θα δείτε ότι στο 3 πάρα πολλά βίντεο είναι pre-rendered CGI, θα δείτε χαμηλότερης ανάλυσης textures και τοίχους οι οποίοι είναι χτισμένοι πέτρινοι αλλά δεν έχουν κανένα εξόγκωμα(flat textures) σε αντίθεση με το 2. Θα δείτε χαμηλότερο ρεαλισμό στην κίνηση και την οπτική του νερού, θα δείτε πολύ λιγότερα landscapes από ό,τι στο 2 και θα δείτε και τον απαράδεκτο φωτισμό, ειδικά στη ζούγκλα όπου φαίνεται λες και το χώμα είναι πίτσα και δεν ξεχωρίζεις τόσο εύκολα τα μονοπάτια...Επίσης θα δείτε ότι δεν είναι dynamic ο φωτισμός, όπως ήταν στο 2.
Ακόμα θα δείτε αισθητά μειωμένο depth of field!

Μέσα στο παιχνίδι είναι όλα, δεν τα λέω μόνος μου! See for yourself!

ggaammeerr 26/4/12 στις 14:50

Τωρα οτι και να λεμε το uncharted εχει καλυτερα γραφικα απο το gears.Και φυσικα δεν λεω οτι το gears δεν εχει γραφικαρες αλλα σιγουρα δεν ειναι καλυτερα απο αυτα του uncharted.Εμενα προσωπικα το uncharted μου αρεσει περισσοτερο σαν παιχνιδι συνολικα απο το gears.Ομως δεν βρισκω τον λογο να τα συγκρινουμε μιας και το ενα ειναι action/adventure και το αλλο tps(και τι tps οπως ειχε πει γραψει και ο termi 🙂 ).

xboxakias.gr 26/4/12 στις 15:03

τι να σου πω ρε anonymous μπορει και να εχεις εσυ δικαιω αλλα παιζωντας και uncharted 2 και 3 μου φανηκε καλυτερο στις λεπτομερειες το 3.αλλα αμα τα βαλεις κατω σαν παιχνιδια το uncharted 2 συνολικα ειναι καλυτερο απο το 3.

Γιώργος 26/4/12 στις 15:08

Προσεξτε το παρακάτω βιντεο http://www.youtube.com/watch?v=68aCNwI-V_s

Λοιπόον χωρις να ειμαι fan ουτε του ενός παιχνιδιου ουτε του αλλου μπορώ να πω με το χέρι στην καρδιά ότι απο αποψη γραφικών τα παιχνίδια ειναι εξαιρετικά , οπτικη πανδαισία κατακλύζει τα ματια σου και ισότιμα.

Gears Of War 3 Vs Uncharted 3 = 1-1 (Στον τομέα γραφικών)

Υστερόγραφο : Υπάρχουν εξαιρετικά παιχνιδια στο 360 που δεν τα εχει το Ps3 (βλεπε σειρα Ηαlo) , oπως και απ την αλλη θαυμασια παιχνίδια στο Ps3 που δεν τα χει το 360 (Ηeavy Rain, Uncarted)

Για μένα και τον καθε λογικο άνθρωπο ο fanboyismos (καθώς και ο καθε είδους φανατισμός) ειναι για τους υδροκέφαλους , οσφυοκάμπτες στον εγκέφαλο .

gogos 26/4/12 στις 15:26

Εμενα παλι γιατι ολες οι αποκλειστικοτητες μου φενοντε "μηδαμινες" μπροστα στα "επικα" multiplatform που υπαρχουν.. Οι αποκλειστικοτητες ειναι κατι σαν τυρακι για να πιαστει ο ποντικος στην φακα!! Ανθρακες ο θησαυρος!!

xboxakias.gr 26/4/12 στις 15:52

ποια ειναι τα επικα multiplatform ρε gogos?

thanos 26/4/12 στις 16:10

Ρε παιδιά χωρίς να είμαι τρελό fanboy του gears ειλικρινά δεν μπορεί να συγκρίνετε το shooting του uncharted με του gears. Απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Τα 2/3 των tps που έχουν βγει σ αυτή τη γενιά έχουν επηρεαστεί από το gears. Προσοχή δεν μιλάω για το παιχνίδι σαν σύνολο αλλά μόνο για το shooting. Και η συζήτηση για το ποιος έχει τα καλύτερα γραφικά μου φαίνεται ανούσια τη στιγμή που η διαφορές είναι μικρές και τα settings του ενός και του άλλου είναι εντελώς διαφορετικά.

gogos 26/4/12 στις 17:13

Στην γενια που διανυουμε κατα την γνωμη μου τα καλητερα παιχνιδια ειναι η σειρα assasins creed, το Crysis 2, το Alan Wake, η σειρα Trine, το Mortal Kombat 9, το witcher 2, το Dragon Age Origins, το Batman Arkham City, το resident evil 5 και skyrim.. Τα οποια ολα ειναι multiplatform και ειναι παιχνιδαρες.. Δεν νομιζω καμια αποκλειστικοτητα να εχει να δειξει κατι καλητερο απο αυτα..

Anonymous 26/4/12 στις 17:20

Έχασες αμέσως ό,τι εγκυρότητα είχες με το που έβαλες το Resi5 μέσα σε αυτά...Και κάνεις και λάθος, καθώς τα Uncharted, Mario Galaxy, Zelda, Halo, Forza, ακόμα και το ντροπιαστικό Heavy Rain έχουν προσφέρει παραπάνω από όλα όσα έγραψες μαζί...Με μόνη εξαίρεση ίσως το Witcher 2.

Φωτης 26/4/12 στις 17:22

Το βίντεο του Γιώργου τα λέει ολα..Εγω τα έχω τερματίσει κ τα δυο.Στα γραφικα είναι κ τα δυο καμένα..Μπορει το uncharted στα γύρω γύρω να έχει λόγο καλύτερα γραφικα αλλα ρε μάγκες στο φωτισμό κ ειδικα στους χαρακτήρες κάνει μπαμ ότι στο gears είναι καλύτερο..Στο uncharted οι χαρακτήρες είναι αρκετά καρτουνακι κ απαιτουσα να είναι καλύτεροι..Στο gears οποίος έχει παίξει το παιχνίδι θα δει ότι οι χαρακτήρες είναι απο τους καλύτερους που έχουμε δει σε game μαζί με το mass effect..Ειδικα στο multiplayer όσοι έχουν πάρει τους locuts τους κακούς εννοώ θα δει αυτα που λέω..

gogos 26/4/12 στις 17:24

Το resident evil 5 ειναι αμφιλεγομενο αλλα παρολα αυτα ειχε πολυ καλο co-op συστημα το οποιο με κρατησε για καιρο στο παιχνιδι.. Τωρα αν νομιζεις οτι Zelda>skyrim τι να πω?? Που δεν εχω κανενα προβλημα με την zelda ισα ισα μου αρεσει σαν παιχνιδι..

ggaammeerr 26/4/12 στις 17:26

ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΟ HEAVY RAIN??????????????????Ενταξει ρε γογο αν τα uncharted,resistance,killzone,infamous,gran turismo,heavy rain,mgs,god of war,gears of war,halo,forza,fable,alan wake,demon's souls,zelda,mario,xenoblade και καποια αλλα σου φενονται μηδαμινες τοτε τι να πω....

Anonymous 26/4/12 στις 17:27

gogos, και εμένα μου άρεσε το co-op αλλά έχω παίξει και πολύ καλύτερα...Δεν μπορεί ένα μικρό feature να κάνει ένα παιχνίδι μεγάλο...

Όσο για τα Zelda και Skyrim, ουσιαστικά δεν συγκρίνονται...Είναι άλλα παιχνίδια, και προσφέρουν τελείως άλλα πράγματα.

Αλλά αν επιμένεις, ναι, το πιστεύω και άνετα κιόλας...Τουλάχιστον το ένα είναι playable! 😉

Anonymous 26/4/12 στις 17:29

Το ντροπιαστικό Heavy Rain το είπα εγώ και όχι ο gogos...Και ναι, είναι ντροπιαστικό...Μαζί με το Dear Esther που δεν είναι καν παιχνίδι!

gerasimos 26/4/12 στις 17:31

Anonymous
είναι τέχνη κ καλύτερα να μείνεις μακριά.. OMG

Anonymous 26/4/12 στις 17:34

gerasimos

Είναι ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ και τα συγκεκριμένα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟ! Καλύτερα μάθε να έχεις λογική! Αν ήθελα μόνο ιστορία θα διάβαζα βιβλίο ή θα έβλεπα ταινία!

minas 26/4/12 στις 17:34

μαλλον κανετε πλακα ετσι??το gears 3 ειναι αρκετα πισω απο το kz2 σε αρκετα πραγματα...εδω οι ανθρωποι εφτασαν το ψευτικο videaki της Ε3 γι το kz!!ποιο gears ελατε στα συγκαλα σας ,εχει δει κανεις απο σας το κz2 η 3 να τρεχει??Μεγαλη αμφιβολια εχω ακομη και για το uc3 αν καποιος απο εσας το εχει δει να τρεχει...

κοιταξτε εδω την συγκριση με την λιγο πισω σε αποδοση μηχανη το gears 2 βεβαια

http://www.youtube.com/watch?v=eTvYPiEi4eU&feature=related
γελαει ο κοσμος για ποια συγκριση μιλαμε?

ggaammeerr 26/4/12 στις 17:35

anonymous σε εσενα πηγαινε η ερωτηση.Τλσπ δεν μπορω να απαντησω μετα απο αυτο που διαβασα.Ειδικα για το dear esther...

gerasimos 26/4/12 στις 17:37

τρολάρω δεν σου φαίνεται αλλά να λές δεν είναι παιχνίδια αυτό δεν είναι λογικό.ίσως να είναι απο τα λίγα που θα έπρεπε να θεωρούμπα παρά τα πίου πίου.

gogos 26/4/12 στις 17:37

ggaammeerr πολυ φορα πηρες!! fable,alan wake,demon’s souls ειναι multiplatform!! Και συγκεκριμενα για το alan wake το εγραψα στην πιο πανω λιστα με τα αγαπημενα μου παιχνιδια της γενιας.. Παντως και το zelda ως rpg μας παρουσιαζετε.. Το μονο που ισως αξιζει την τοση υπερδιαφημιση απο τις αποκλειστικοτητες ειναι το uncharted.. Οι υπολοιπες αποκλειστικοτητες κυμαινονται απο καλες, μετριες εως και για κλαμματα (πχ infamous).. Απλα οι εταιριες ριχνουν απιστευτο βαρος στο promo των αποκλειστικων και καπου σιγα σιγα σου γινετε μια πλυση εγκεφαλου για να "τσιμπησεις" και να παρεις την συγκεκριμενη πλατφορμα..

Anonymous 26/4/12 στις 17:40

Καλά ρε 'σείς, με δουλεύετε? Πείτε μου, σας παρακαλώ τι gameplay έχει το Dear Esther!

Πείτε μου γιατί γκρινιάζετε για τα QTE του RE4&5 και δεν σας πειράζει που το Heavy Rain είναι ολόκληρο ένα τεράστιο QTE!

Δηλαδή, για το Θεό! Ήμαρτον!

Julian 26/4/12 στις 17:42

Συμφωνω με την αποψη των φοβερων multiplattform ομως υπαρχουν και λιγα exclusives που αξιζουν. Τα gears, halo, GT/forza, Uncharted, God of War, Infamous ειναι παιχνιδια που αξιζουν. Θα εβαζα και το alan wake μεσα αλλα δεν μου βγαζει εμπιστοσυνη για το μελλον η σειρα

Anonymous 26/4/12 στις 17:42

@gogos

Για κλάματα το inFAMOUS? ΟΚ και εγώ το βαρέθηκα πριν τελειώσει καν, αλλά όχι και για κλάματα! Επίσης το να λες το Alan Wake multiplatform όπως και τα Fable,είναι απλά αστείο...Βγαίνουν σε δύο πλατφόρμες της Microsoft! Είναι exclusives!

ggaammeerr 26/4/12 στις 17:42

Ουπσ εχεις δικιο για το alan wake και fable αλλα το demon's ειναι αποκληστικοτητα για ps3.Ειναι το infamous για κλαματα???Εσυ μας ειπες οτι το resisdent evil 5 ειναι επικο.Το ιδιο και για το crysis.Δεν ξερω για το ενα παντως το 2 ηταν πολυ μετριο.

minas 26/4/12 στις 17:44

gogos
ναι εχει δικιο τι να πουν τωρα αποκλειστικοτητες οπως lbp,gran turismo,resistance,god of war,uncharted...

Ετση ινε εχις δηκιο το χβοχ ινε το καλιτερο απω ωλα λεο εγο.τα καλιτερα πεχνιδηα τα αιχι το χβοχ

Julian 26/4/12 στις 17:45

By the way Μηνα οντως τα gears και killzone εχουν μεγαλη διαφορα, ομως με το gears να ειναι αυτο που ειναι χαοτικα καλυτερο παντου εκτος των γραφικων. Αν και το killzone 3 ειχε ουτως η αλλως χειροτερα γραφικα απο το 2 για μενα. Τα gears uncharted ειναι για μενα ισοπαλια καθως ειναι αρκετα διαφορετικα για να πω οτι αυτο ειναι καλυτερο απο το αλλο, αλλα ειναι και τα δυο πολυ καλα

minas 26/4/12 στις 17:46

Anonymous
exclusives ειναι παιχνιδια που βγαινουν για μια πλατφορμα...Τωρα επειδη το χβοχ εχει να δει σοβαρο exclusive κατι χρονια δεν θα τα γυριζουμε ολα οπως μας συμφερει...χοροπηδα πανω κατω με το kinect αλλα μην μο βγαζεις το fable exclusive

minas 26/4/12 στις 17:49

julian
διαφωνουμε αλλα τουλαχιστον ξερεις να λες την αποψη σου ομορφα...

gogos 26/4/12 στις 17:49

Το alan wake εχει βγει για pc και το καλητερο ειναι οτι τον αλλο μηνα βγαινει για pc και το american nightmare!! Ρε παιδια τωρα συγνωμη.. Στο Infamous 1 τι σας αρεσει?? Να ψαχνετε ωρες ατελιωτες για αυτα τα χαζα αντικειμενα (δεν θυμαμαι πως τα λενε κιολας!!) πανω στις αμετρητες ταρατσες και να μην εχεις ουτε μια βοηθεια απο τον χαρτη?? Εκατσα την μια φορα εφαγα 2 ωρες το βρηκα, μετα ξανα.. Αντε λεω δεν πειραζει, το βρισκω και το δευτερο.. Ε στο τριτο το παιχνιδι εφαγε ακυρο και πηρε την θεση που του αξιζει.. Δηλαδη στο ραφι!! Ειμαι χρονια gamer και ειχα την τυχη να παιξω απειρα παιχνιδια αλλα το infamous 1 ηταν σιγουρα μεσα στα πιο απαραδεκτα.. Το infamous 2 φυσικα δεν το εχω παιξει και δεν ξερω αν εχουν διωρθωθει αυτες η "χωρις νοημα" ανεγκεφαλες αποστολες αλλα ακομα και τελειο να ειναι μετα το 1 δεν θελω να το παιξω ουτε καν σε demo..

Anonymous 26/4/12 στις 17:49

Αδερφέ? Στα @@ μου για το ΧΒΟΧ, ούτε καν το έχω! Δεν με απασχολεί σαν κονσόλα καθόλου! Αλλά αυτό που λες είναι τελείως λάθος!

Δηλαδή μήπως να πούμε πως ούτε τα Μάριο είναι exclusives επειδή βγαίνουν και στο 3DS και στο Wii και σε όλες τις κονσόλες της Nintendo ανά τα χρόνια?
Δεν νομίζω!

Άρα και τα Fable και Alan Wake, exclusives είναι!

ggaammeerr 26/4/12 στις 17:50

Ε νταξει ρε συ minas οχι οχι και κατι χρονια 🙂

Anonymous 26/4/12 στις 17:51

@gogos

Όχι και καμιά βοήθεια από τον χάρτη! Τί θες δηλαδή? Να σου κάνει και τηλεμεταφορά? Όλα σου τα δείχνει εκεί πάνω και ξέρεις ακριβώς που πας!
Απλά είναι βαρετό, κάνεις συνέχεια τις ίδιες αποστολές με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας!

Julian 26/4/12 στις 17:52

Μηνα δεν θελω να παρω καποια θεση στο πολεμο των κονσολων αλλα μπορεις να μου εξηγησεις γιατι μισεις τοσο το xbox? Και σχετικα με τα exclusives το xbox εχει και αρκετα παιχνιδια που δεν εχει το ps3 exclusives or not.. Metro 2033, splinter cell conviction, witcher 2 κλπ.. Τι σημασια εχει αν ειναι studio της microsoft? Εγω στην μιση current gen ζωη μου ειχα μονο xbox και στην αλλη μιση και ισως να συμπαθω το xbox λιγο περισσοτερο αλλα και το κατακρινω για καποιες επιλογες. Στην ουσια αν δεν ημουν τοσο θυμα της διαφημισης οποιαδηποτε απο τις δυο κονσολες να ειχα δεν θα με χαλαγε.. Οκ δεν θα επαιζα gears αν ειχα μονο ps3 αλλα ποιος νοιαζεται? Θα ειχα αλλα. ΑΝτιστοιχα δεν θα ειχα god of war πχ

ggaammeerr 26/4/12 στις 17:52

Anonymous ειναι exclusives της microsoft οχι ομως συγκεκριμενα του xbox αυτο θελει να πει νομιζω.

Julian 26/4/12 στις 17:53

Δεν ειμαι επιθετικος η ειρωνικος απλα ρωταω για να καταλαβω, γιατι ποτε μου δεν καταλαβα τον current gen console war. Αν υπηρχαν δυο κονσολες στην ιστορια που ειναι 100% το ιδιο καλες ειναι το xbox360 Και το ps3 (αποψη μου)

Anonymous 26/4/12 στις 17:54

@ggaammeerr

Δεν έχει σημασία...Γιατί? Γιατί και τα GoW και Uncharted δεν είναι μόνο στο PS3...Οπότε για να τα γράφουν, εννοούν exclusives στην εταιρεία και όχι στο μηχάνημα! 😉

minas 26/4/12 στις 17:55

anonymous
το πες μονος σου...κονσολες...
αλλο κονσολες αλλο pc αγορι μου...Κ εγω μπορουσα να παιξω mass effect πριν βγει και για Ps3 με ενα Pc που εχω οπως οι περισσοτεροι...Το pc ειναι ενα διαφορετικο κεφαλαιο,το εχεις και για λογους εκτος ψυχαγωγιας ετσι και αλλιως...Εκτος αν το fable Πχ βγαινει κ για αλλες κονσολες τις ms οπως το χβοχ handheld...

gogos 26/4/12 στις 17:57

minas ξερεις δεν θελω να σου το χαλασω αλλα εχω ps3/pc/wii και οχι xbox360!!! Απλα προσπαθω να βλεπω τα πραγματα οπως ειναι χωρις να υποστιριζω καμια εταιρια.. Ναι φυσικα και το killzone 2 εχει καλητερα γραφικα απο οποιοδηποτε παιχνιδι στο xbox360.. Ματια εχουμε ολοι και βλεπουμε.. ggaammeerr το demon's souls βγηκε για ps3/xbox360.. Και επιτελους μαθετε να ακουτε και μια διαφορετικη αποψη.. Δηλαδη το god of war θα πρεπει ολοι να το αποθεωνουμε επειδη "ετσι συνηθιζετε".. Εμενα μου φενετε μετριο και πραγματικα δεν το λεω για να παω κοντρα σε κανενα απλα ειναι η γνωμη μου αυτη και νομιζω πως εχω το δικαιωμα να την εκφρασω ανοιχτα χωρις να θελω να πεισω τον αλλο με το ζορι..

Anonymous 26/4/12 στις 18:01

@minas

Λάθος μου...Πλατφόρμες εννοούσα, όχι κονσόλες!

Και τί που έχεις το PC και για άλλα πράγματα? Τί σημασία έχει αυτό? Και το PS3 το έχεις για Blu-Ray player... Σημασία έχει ότι το παιχνίδι βγαίνει σε πλατφόρμες Microsoft και μόνο...Άρα είναι exclusive, τέλος!

@gogos

Όχι ρε, μαζί σου κι εγώ...Το God of War το "έχασε" μετά το 2... 5 παιχνίδια ακριβώς το ίδιο πράγμα και μόνο αφαιρούσαν σε κάθε νέα εισαγωγή...Στο ένα είχε κάμποσα τοπία και μπόλικα βίντεο χορταστικά με αίμα και slo-mo. Στο 2 βάλανε περισσότερα τοπία και eye candy και αφαίρεσαν τα χορταστικά βίντεο με εξαίρεση 1-2 μικρά...Στο 3 τα έβγαλαν όλα!

panzerfaust88 26/4/12 στις 18:02

χαχαχα πως με τρελαινουν οι console wars παμε γερα

minas 26/4/12 στις 18:05

julian
ειμαι καθετα αντιθετος με την κουλτουρα της αμερικανιας της φτηνιας της κοπιας,που πρεσβευει η αποδεδειγμενα βρωμερη εταιρια-τυραννος που οπως και η ιστορια της στα pc δειχνουν το οτι προσπαθει να επιβαλλει τι θα παιξεις και πως...για τα Ip που εχει στην κατοχη της ειπα πριν καμια διαθεση πειραματισμου,με ανυπαρκτους σχεδον fparty ομαδες προγραμματιστων...Πονταρει χωρις κανενα μερακι στην φτηνια των multi παραγωγων για να δωσουν τροφη στα Gunfreaks και στους ατεχνους βλακες αποβλακωμενους χοντρομπαλαδες gamers...που να δει το χβοχ games Οπως το ico,lbp κτλ...αντε να δει την χιλιοστη συνεχεια του master chief,μιας και τα ζωα θα αγορασουν ακομη και αν εχουν αλλαξει απλα το ονομα...

ggaammeerr 26/4/12 στις 18:05

Anonymous Καταλαβα τι θες να πεις.Αλλα πχ το god of war ναι μεν βγαινει και αλλου εκτος απο το ps3 αλλα το 3 πχ βγαινει μονο για το ps3 και πουθενα αλλου οποτε αυτο πιστευω θεωρειτα exclusive.Το gears το 1 ειναι αποκληστικοτητα της ms αλλα οχι του xbox αφου ειχε βγει και για pc.Τλσπ πολυ το κουρασαμε παιδια ο καθενας παιζει οτι γουσταρει και σε οποια πλατφορμα γουσταρει.Μπορει καποιος να προτιμαει λιγο παραπανω μια κονσολα (οπως ο julian η και εγω ακομα) η ενα παιχνιδι αλλα πιστευω ειναι τελειως ηλιθιο να γινομαστε φανατικοι λες και υποστυριζουμε ομαδες. (minas χωρις να θελω να σε προσβαλλω)

Donald 26/4/12 στις 18:07

@ggaammeerr

Και ομάδες να υποστηρίζεις χαζό είναι.
Υ.Γ. Ωραίο ματσακι καναμε στο Uncharted χθες 🙂

ggaammeerr 26/4/12 στις 18:08

Ρε gogo που το εχεις δει εσυ το demon's souls στο xbox??? 🙂

ggaammeerr 26/4/12 στις 18:11

Donald συμφωνω.

Εσυ καλα τα πας εγω θελω ακομα παρα πολλη δουλεια.Θα τα πουμε σε λιγο καιρο στο 3 (αν το εχεις) που θα ειμαι προετιμασμενος. 🙂

gogos 26/4/12 στις 18:12

ggaammeerr +100000 το καλητερο σχολιο που εχεις γραψει μεχρι τωρα!! Με βρισκεις συμφωνο απολυτα.. Παιδια μην κολλατε σε εταιριες.. Εγω παιζω τα παντα και ποτε δεν με ενιαξε αν το ign η οποιοδηποτε αλλο site "τα περνει χοντρα" απο την microsoft/sony για να βαζει 10αρια στις αποκλειστικοτητες τους.. Και απλα εκει ηθελα να καταληξω οτι τα exclusives παντα περνουν και παντα θα περνουν καλητερες βαθμολογιες αλλα μην ειστε σιγουροι οτι τις αξιζουν κιολας..

minas 26/4/12 στις 18:12

anonymous
εχεις διανοητικο προβλημα?
Τα pc ειναι πλατφορμες της ms?!
δηλ αμα εχω εχω εγω mac δεν μπορω να το παιξω??
setup Μ@λακιας εδω μεσα...

Anonymous 26/4/12 στις 18:12

@ ggaammeerr

Όχι όχι...Πάλι το συγκεκριμενοποιείς. Μιλάμε για franchises εδώ...Και τα Galaxy είναι του Wii αλλά μιλάμε για Μάριο γενικά ή τουλάχιστον main-"story" Mario games γιατί κάτι σάπια Μάριο με μαθηματικά και τέτοια έχουν βγει και αλλού.

Μιλάμε για τις αποκλειστικότητες που βλέπει η κάθε πλατφόρμα ή εταιρεία, όχι για συγκεκριμένους τίτλους με συγκεκριμένο αριθμό κλπ...

Τέλος πάντων , προσωπικά παιδιά στα @@ μου, δεν είμαι καμιάς πλατφόρμας...Όλα τα παίζω αρκεί να μου αρέσουν ή να δικαιολογούν το κόστος αγοράς κονσόλας(που στην περίπτωσή μου, το ΧΒΟΧ360 και τα παιχνίδια του δεν το δικαιολογούν)...

Δεν κάνω fanboyσμό και consoles war...Όταν βρω στραβό το λέω και όταν βρω καλό πάλι το λέω, όποιος και να το έχει κάνει είτε το ένα είτε το άλλο...

gogos 26/4/12 στις 18:15

ggaammeerr σωστος!! Το Demon's Souls ειναι αποκλειστικοτητα του ps3..

Anonymous 26/4/12 στις 18:15

Minas πρόσεχε πως μιλάς εντάξει? Και όχι, ελάχιστα παιχνίδια μπορείς να παίξεις σε Mac! Τουλάχιστον ελάχιστα σε σχέση με όσα κυκλοφορούν...Εδώ πανηγυρίζατε που πήρατε και Steam πρέπερσι και μέχρι τότε παιχνίδια δεν παίζατε που λέει ο λόγος...Άσε μας τώρα που θα μιλήσουν οι Mac users για παιχνίδια...

Julian 26/4/12 στις 18:15

Οκ δεχομαι οτι το xbox γενικα ειναι περισσοτερο αμυαλο-bam-boom oriented κυριως λογω κοινου. Σχετικα με τον πειραματισμο γενικα η sony εχει καλυτερο το οτι εχει περισσοτερα στυλ παιχνιδιων στα exclusives της αλλα στην εξελιξη των υπαρχοντων (τα sequels δηλαδη) ουτε αυτη κανει το κατι παραπανω. Πολυ καλη κινηση το the last of us πολυ καλη προσπαθεια το heavy rain αλλα το τελευταιο εμενα αν και μου αρεσε δεν το θεωρω κανονικο παιχνιδι (που να δικαιολογει κανονικη τιμη) και το πρωτο εχει πανω κατω ηδη γινει με το underrated enslaved.. Παντως ας δωσω και αυτον τον ποντο στην σονυ οπως και να εχει.. Ομως μην ξεχνας οτι η παιχνιδομηχανη ειναι τα παιχνιδια της και σε αυτο οι δυο κονσολες ειναι το ιδιο. Και σε αντιθεση για να προλαβω των sony excl. να σου πω τα metro 2033 και witcher 2 τα οποια ειναι τρελα (και σκεπτομενα) παιχνιδια. Και προσωπικα δεν με ενοιαξε ποτε αν ειναι first party exclusive η αν υπαρχει και στο πι σι.. Μεγαλο προτερημα του ps3 χωρις να εχω να πω κατι παραπανω θεωρω το blue ray γιατι και βλεπεις ταινιες και εχεις singledisc παιχνιδια, κατι που φαινεται πολυ τελευταια.. Ουτε εγω συμπαθω την microsoft αλλα ουτε και την sony να σου πω την αληθεια. Και οι δυο τα λεφτα μας θελουν και μονο για μενα αυτο ειναι fact.. Anyway παντως δεχομαι την αποψη σου και χαιρομαι που ακομα και αν διαφωνω εχεις αποψη και δεν μισεις το xbox μονο και μονο επειδη εχεις το ps3

Φωτης 26/4/12 στις 18:17

Ρε Μηνας sorry γιατι θα γελάει ο κόσμος με αυτα που λες..Καλα
το gears 3 δεν το συγκρινω καν με το killzone 2 αλλα οταν το πήρα θα σου πω τι είδα.Το γραφικο ηταν εντυπωσιακό αλλα σε σχέση με το gears 2 όπου πήγαινα πολυ κοντά στο kz2 σε τοίχους κ αντικείμενα ηταν ρε φιλε μου θαμπα κ τότε μου την είχε δώσει.Στο gears ακόμα κ το 2 θαμπουρα δεν έβλεπες..Στο kz3 τώρα
Οι κλειστεί χώροι ειδικα στα χιονια μου θύμιζαν ps2..Οι χαρακτήρες ρε
Συ Μήνα πάλι σε σχεσει με το gears ηταν αρκετά πίσω.Τα όπλα πάλι με εξεραιση κανά δυο ηταν μέτρια στο γραφικο..Στα cod ηταν πολυ καλύτερα..Αντιθετος εκει που τα killzone δεν έχουν αντίπαλο είναι στα εφε.Οι εκρήξεις ο καπνός κ Γενικα όλος ο χαμός που γίνεται είναι ότι καλύτερο έχουμε δει σε videogame..

Anonymous 26/4/12 στις 18:17

BTW, τί και αν το 90% των υπολογιστών έχει Windows? Τίποτα, ε?

Julian 26/4/12 στις 18:17

Για το Online δεν κανω καθολου λογω δεν με ενδιαφερει τοσο, μαλλον του xbox ειναι αρκετα καλυτερο αλλα του ps3 ειναι αρκετα τσαμπα. Αρα μια η αλλη..

Gamer πηρες το uc3? Εχω καιρο να ανοιξω το ps3 μου οποτε αν μου εχεις στειλει κατι δεν θα το εχω δει

ggaammeerr 26/4/12 στις 18:19

Οκ anonymous καταλαβα τι εννοεις αλλα καλυτερα ας το σταματησουμε.Τζαμπα μιλαμε μωρε σιγα το πραμα... 🙂

minas 26/4/12 στις 18:19

http://www.youtube.com/watch?v=OGCbAlNBtg0

μαλλον τοτε αυτος πρεπει να ζει στο 3γωνο των βερμουδων τα ηλεκτρομαγνητικα κυμματα των εκαναν να μπορει να το παιζει σε mac...
Ακου το pc πλατφορμα της ms...Δηλ με την ιδια λογικη το ροφημα cola ανηκει στην coca cola μονο να ξερω να μην ψωνισω καμια ultra cola απο κανα dia δεν πρεπει...Αντε αγορι μου κανε καμια βολτα στο παρκο να παιξεις με τα αλλα παιδακια

thanos 26/4/12 στις 18:19

Μηνά μάλλον ξεχνάς πώς ξεκίνησε το ps3; Το ποσό που ζητούσε η sony για μια κονσόλα χωρίς παιχνίδια. Μην λέμε και ότι θέλουμε. Δεν υπάρχει καλή και κακή εταιρία, όλες το κέρδος θέλουν. Και το killzone και το uncharted είναι blockbuster shooters. Αν ήθελες "εναλλακτικό" gaming για "ψαγμένους" υπάρχουν τόσα idle παιχνίδια να ασχοληθείς. Από το xbla μέχρι και σε ios. Τουλάχιστον έχε την αυτογνωσία να πεις είμαι fanboy της sony και δεν με ενδιαφέρει κάτι άλλο.

ggaammeerr 26/4/12 στις 18:24

julian ασε ρε συ ολο λεω θα το παρω και τελικα παιρνω κατι αλλο.Μαλλον δεν θα παρω τα infamous (ετσι και αλλιως τα εχω ξαναπαιξει απλα για να τα εχω στην συλλογη μου θα τα ξαναπαρω) και θα παρω αυτο μες στην βδομαδα.

minas 26/4/12 στις 18:24

φωτης
Μαλλον παιζουμε αλλα παιχνιδια...Η εχουμε τελειως διαφορετικες αποψεις που εφοσον βασιζονται στο γουστο μας δεν ειναι καθολου κακο που ειναι διαφορετικες...
Αν εσυ εχεις ξαναδει κατι αντιστοιχο σε κονσολες απο η μαχη με το malwr στο kz3 τοτε εγω παω πασο...

Julian 26/4/12 στις 18:27

Ok οταν παρεις στειλει να ξεσκουριασω και γω λιγο στο uc γιατι εχω ξεχασει με πιο κουπι σκαρφαλωνεις χαχα

ggaammeerr 26/4/12 στις 18:28

χαχα οκ ρε.

gogos 26/4/12 στις 18:28

Πραγματικα η "αναγκη" των ανθρωπων να ανηκουν καπου κανει τους ανθρωπους να χανουν την κριτικη τους σκεψη.. Παιδες συνελθετε λιγο!! Εμενα το μονο που με νοιαζει ειναι το χομπι μου, δηλαδη τα games.. Χεστηκα αν αν αυτα θα τα παιζω σε ενα μηχανημα που θα εχει γραμμενη πανω του την ετικετα nintendo/sony/microsoft/apple/Malako και δεν ξερω εγω τι αλλο.. Αλλα οι "μαγκες" πιασαν το νοημα και το ποσο κοροιδα ειμαστε οι περισσοτεροι και το εκμεταλευονται αυτο για να βγαλουν φραγκα..

minas 26/4/12 στις 18:30

thanos
ειπα καπου εγω οτι η sony ειναι μια εταιρια αγιων??
Το οτι το στρογγυλεψες εσυ για να μου βαλεις μια ταμπελα δεν σε κανει τριανταφυλοπουλο...τουλαχιστον σε καμια περιπτωση η σονυ δεν ειναι τοσο <> οπως ειναι η βρωμερη ms...φυσικα και η αλλαζωνια της πρωτιας της σονυ τις προηγουμενες γενειες την οδηγησε σε λαθη,αλλα τουλαχιστον παιζω και κανα uc Online χωρις ετησια συνδρομη ...silver gold και μαλακιες!

Anonymous 26/4/12 στις 18:30

OK, λάθος μου για το παιχνίδι αυτό...Παίζει και σε Mac...Στις κονσόλες λοιπόν, είναι μόνο για XBOX360...

Για το υπόλοιπο σχόλιό σου θα σου απαντήσω πως αν εσύ είσαι καθυστερημένος δεν σου φταίω εγώ! Έχεις αποδείξει ότι είσαι καραγκιόζης σε άλλα θέματα που ξαναβρεθήκαμε να μιλάμε και έχεις ξεκάθαρα πρόβλημα μαζί μου! Για αυτό, άντε σε καμιά Red Light District γιατί πολύ μας έπρηξες!

Επίσης, είναι πολύ ωραίο πως χιλιάδες χρήστες τρέχουν λειτουργικό Windows στα Mac τους για να παίζουν παιχνίδια και να έχουν συμβατότητα!
Και ποιος μου λέει εμένα ότι δεν γίνεται το ίδιο και σε αυτό το βίντεο?

Στην τελικά έχω δει και Μάριο παιχνίδι σε iOS...Οπότε...

Anonymous 26/4/12 στις 18:37

Αχαχαχαχαχα! Άσχετε, φίλε, minas, το γράφει ακόμα και στην περιγραφή του βίντεο που έστειλες... Το παιχνίδι τρέχει σε Mac γιατί ο τύπος το έκανε να τρέχει Windows7...

ROFLMAO!

minas 26/4/12 στις 18:37

anonymous
προβλημα μαζι σου...Ναι οντως γιατι εχεις ωραια ματια και σε ζηλευω...Ουτε θυμαμαι καποιο σχολιο σου ουτε ποιος εισαι,γιαυτο να εισαι σιγουρος...παω για dia cola...Στα μουλωχτα μιας και σημερα αλλαξες την φιλοσοφια ζωης μου...Ναι λοιπον παντα ο ισχυροτερος χαρακτηριζει και το ιδιο το αντικειμενο...Τερμα ποια η σερβιετες με φτερα ετσι γενικα και αοριστα!!!Μονο always απο δω και περα!!!

ΤΙΣ ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΠΕΤΑΩΩΩΩΩ!!!

minas 26/4/12 στις 18:41

Α τοτε δηλ θες να βγαλω βιντεακι με μενα να παιζω mass effect σε καποιο pc που δεν εχει windows??

minas 26/4/12 στις 18:43

http://www.youtube.com/watch?v=zoyg1emXTgE
Κοιτα γινεται και αυτο...Ειναι νεα ανακαλυψη οπως η σιδεροστρα και η ραπτομηχανη που βεβαια σου συστινω να χρησιμοποιεις με προσοχη μιας ειναι γνωστο οτι ειναι του διαολου...

Anonymous 26/4/12 στις 18:48

Α, τώρα αλλάξαμε το παιχνίδι, ε?

Και πάλι, αν ακούσεις τι λέει ο τύπος λέει πως άλλαξε τις ρυθμίσεις και παίζει με συμβατότητα από άλλο πρόγραμμα...Τον άκουσες καθόλου? ΛΟΛ

Όσο για το πρόβλημά σου μαζί μου, απλά σε άλλα δύο θέματα που διασταυρωθήκαμε πάλι έβριζες και έκανες επιθέσεις...Oh well...

Βασικά, για να σου αλλάξω πλήρως τη θεωρία σου για τον κόσμο, πάρε Pepsi...Μακράν καλύτερη!

ggaammeerr 26/4/12 στις 18:51

Anonymous μην του απαντας και εσυ μωρε.

Οσο για την pepsi συμφωνω απολυτα.Μακραν καλυτερη 😛

gogos 26/4/12 στις 18:55

minas απο τα σχολια σου καταλαβαινω οτι εισαι εξυπνο παιδι απλα αν θελεις να ακουσεις την γνωμη μου σου προτεινω να ανεξαρτητοποιηθεις λιγο απο καποιες στερεοτυπες αποψεις σου, πραγματικα θα σε κανει να δεις τα πραγματα με πολυ πιο καθαρη ματια..

Anonymous 26/4/12 στις 18:57

Από εμένα, γεια σας! Πάω να παίξω GameCube! 🙂

Julian 26/4/12 στις 19:11

Πορτοκαλαδα λουξ παιδια, δοκιμαστε

Terminator 26/4/12 στις 19:13

Ευχάριστη έκπληξη το ότι οι χαρακτηρισμοί ήταν λίγοι.

Κατά τ' άλλα, φανμπόγια FTL όπως πάντα.

gogos 26/4/12 στις 19:26

Ειπα και εγω που ειναι ο Terminator να βαλει κλειδαρια!!! Ενταξυ υπηρχε λιγο πιο κοσμια φαγωμαρα σημερα!!

kanars 26/4/12 στις 19:31

@gogos πραγματικα σε οτι ειπες εχεις 100% δικιο και εκφραζεις την αποψη μου.(δηλαδι ρε φιλε ουτε τηλεπαθεια να ειχαμε και να εγραφες οτι σκεφτομαι!!! 🙂 )

@minas ωραίος!μου αρέσει πολυ ο τροπος που τα λες και τα λες σωστα!(μην ακους τον Anonymous δεν εισαι καθολου ασχετος)

@termi χαχαχαχαχαχαχα ευχαριστουμε που δεν απειλησες με κλειδωμα του topic γιατι αυτο το console war ηταν πολυ ενδιαφερον και με ωραιες αποψεις.

@Anonymous πιστευω να εχεις καταλαβει οτι στην πραγματικοτιτα δεν εχεις ιδεα απο γραφικα γιατι μας εχεις πει πολλα ανεκδοτα!Δεν καταλαβαινω γιατι εισαι επιθετικος σε καθε σου σχολιο.ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟ Dear Esther! Το pc ειναι μακραν καλητερο απο καθε κονσολα σε τεχνικα χαρακτηρηστικα και αυτο λογο γνωσεων δεν μπορεις να το καταλαβεις!Μην πουλας αλλη τρελιτσα γιατι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με εξοργιζεις και μην το πεζεις μαγκας στον minas γιατι ξερει πολυ περισσοτερα απο εσενα για το gaming!ΣΕ ΚΑΘΕ topic αντιμετωπιζω την ηλιθιοτιτα σου και Δεν μπορω αλλο γιατι δεν γουσταρω να μιλαω με ασχετους.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εχει πολυ πλακα το ποση βλακεια χωραει στον εγκεφαλο σου οταν λες οτι ακουμε οτι λενε οι reviewers αψηφιστα χωρις να ξερεις οτι οι περισσοτεροι απο εμας παιζουμε καποια δοκιμαστηκη εκδοση του παιχνιδιου(ή το νοικιαζουμε) πριν σχηματισουμε αποψη ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΜΥΓΙΑΖΕΤΕ!

thanos 26/4/12 στις 20:04

minas
Δεν έβγαλα κάτι από το μυαλό μου αλλά στηρίχτηκα στο (μισό) σχόλιο σου." Πονταρει χωρις κανενα μερακι στην φτηνια των multi παραγωγων για να δωσουν τροφη στα Gunfreaks και στους ατεχνους βλακες αποβλακωμενους χοντρομπαλαδες gamers…που να δει το χβοχ games Οπως το ico,lbp κτλ…αντε να δει την χιλιοστη συνεχεια του master chief,μιας και τα ζωα θα αγορασουν ακομη και αν εχουν αλλαξει απλα το ονομα…"
Σε ελεύθερη μετάφραση παίζεις σε ps3 είσαι οκ, παίζεις σε 360 είσαι ζώο. Ελπίζω εγώ να παρερμήνευσα το σχόλιο σου αλλά δεν νομίζω.

xboxakias.gr 26/4/12 στις 21:15

ρε mina τι σε νοιαζει εσενα τι λενε για το gears και την microsoft,ας το να παει,σχολιασε κανενα θεμα της sony που την συμπαθεις και παραπανω και ασε εμας να μας εκμεταλευεται η microsoft.

Anonymous 26/4/12 στις 23:08

@ Julian

Σωστός! Η Λούξ τα σπάει άγρια!

@kanars

Και έλεγα και εγώ, δεν θα πεταχτείς κι εσύ κάποτε? Αλλά σε όποιον προσέχει λίγο! Παιδιά, ο κύριος αυτός (kanars) ήρθε "φορτωμένος" από ένα άλλο θέμα που είχαμε διαφωνία έντονη και μόλις απάντησε εκεί ήρθε και εδώ με νεύρα. Και ούτε εκεί ούτε και εδώ έχει επιχειρήματα, μόνο επιθέσεις πάλι!

Συγκεκριμένα, για όποιον θέλει να δει τι συζήτηση και να καταλάβει, το θέμα είναι το «Κυριαρχήστε στα παρκέ με το Mario Tennis Open»

https://game20.gr/news/mario-tennis-open-preview-trailer-3493/

Τώρα, για εσένα συγκεκριμένα kanars και όσα λες...

«πιστευω να εχεις καταλαβει οτι στην πραγματικοτιτα δεν εχεις ιδεα απο γραφικα γιατι μας εχεις πει πολλα ανεκδοτα!»

Πες μου συγκεκριμένα ποια από αυτά που είπα είναι ανέκδοτα και ποια είναι ψέμματα! Το παιχνίδι είναι εκεί και το βλέπει όποιος θέλει. Επίσης, αν είχα κάποιο πρόβλημα με τη σειρά, δεν θα αποθέωνα το 2 και στη θέση του θα έβαζα κάτι άλλο. Για αυτό μόκο!

«ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟ Dear Esther! Το pc ειναι μακραν καλητερο απο καθε κονσολα σε τεχνικα χαρακτηρηστικα και αυτο λογο γνωσεων δεν μπορεις να το καταλαβεις!»

Δυστυχώς, ο εγκέφαλός σου αδυνατεί να επεξεργαστεί βασικές εντολές και να δει κάτι που όλοι οι υπόλοιποι είδαν ξεκάθαρα και κατάλαβαν από την αρχή. Το ότι δεν μιλάω για τα γραφικά και την ιστορία του Dear Esther αλλά για το ανύπαρκτο gameplay! Κρα κρα το κοράκι...

«...μην το πεζεις μαγκας στον minas γιατι ξερει πολυ περισσοτερα απο εσενα για το gaming!»

Ωχαχαχαχαχαχαχαχα!

«ΣΕ ΚΑΘΕ topic αντιμετωπιζω την ηλιθιοτιτα σου και Δεν μπορω αλλο γιατι δεν γουσταρω να μιλαω με ασχετους.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εχει πολυ πλακα το ποση βλακεια χωραει στον εγκεφαλο σου»

Κύριε moderator σας παρακαλώ σε κάποια ενέργεια επί αυτού!

«...οταν λες οτι ακουμε οτι λενε οι reviewers αψηφιστα χωρις να ξερεις οτι οι περισσοτεροι απο εμας παιζουμε καποια δοκιμαστηκη εκδοση του παιχνιδιου(ή το νοικιαζουμε) πριν σχηματισουμε αποψη...»

Δεν είπα ότι δεν παίζετε δοκιμαστική έκδοση ή το ίδιο το παιχνίδι. Είπα απλά ότι η προσοχή σας συνήθως είναι αλλού όταν παίζετε, στο ίδιο το παιχνίδι, στη δράση και το gameplay και όχι στα υπόλοιπα που μπορεί να είναι και δευτερευούσης σημασίας. Επειδή λοιπόν εγώ ξέρω να προσέχω πολλά πράγματα ταυτόχρονα, κάτι που δεν είναι δύσκολο να το κάνει κανείς, απλά δεν σας ενδιαφέρει μάλλον, όπως είδες μίλησα για συγκεκριμένα πράγματα και όσο και αν θέλεις, να τα αρνηθείς δεν μπορείς!

«παιζουμε καποια δοκιμαστηκη εκδοση του παιχνιδιου(ή το νοικιαζουμε) πριν σχηματισουμε αποψη ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΜΥΓΙΑΖΕΤΕ!»

Υπονοείς ότι εγώ παίρνω αψήφιστα ότι μου λένε οι reviewers, αλλά αδυνατείς να σκεφτείς ότι αυτά που λέω δεν τα είπαν οι reviewers καθώς είναι και κοτούλες και δεν θα ήταν δυνατόν να κράξουν το Uncharted...Αλλά από το μυαλουδάκι σου δεν περίμενα τίποτα περισσότερο!

Ποιος δεν ξέρει από games και κρίσεις παιχνιδιών, φαίνεται, drone!

panzerfaust88 26/4/12 στις 23:47

Δηλαδη θες να πεις οτι οι παρουσιαστες ειναι κοτουλες επειδη δεν κραζουν το uncharted και το καθε uncharted ενω η nintendo προσφερει παμπολα στην βιομηχανια βγαζοντας καθε λογης παιχνιδι με τον μαριο;

Anonymous 26/4/12 στις 23:53

Όχι βέβαια... Μη διαστρεβλώνεις τα όσα είπα...

panzerfaust88 27/4/12 στις 0:00

Διαστρεβλωνω; εγω αυτο καταλαβα αλλα αν λες πως δεν ειναι ετσι οκ, για τα υπολοιπα δεν με αφορα ετσι και αλλιως τωρα οπου να΄ναι σου ερχετε ο Kanars 🙂

Anonymous 27/4/12 στις 0:03

Ωχαχαχαχαχα...Ε ναι, είμαι σίγουρος πως θα έρθει...Λογικό είναι...
Ελπίζω σε κανένα επιχείρημα αυτή τη φορά...

Υ.Γ.: Όχι, δεν είπα αυτό.

kanars 27/4/12 στις 8:35

@panzerfaust88 Ω ΝΑΙ ηρθα!

@Anonymous σοβαρα τωρα, επειδη αντεγραψες τα σχολια μου και απαντησες ξεχωριστα νομιζεις οτι εχει επειχηριματα???Πρωτον ΔΕΝ σε βριζω για το αλλο topic απλα εκνευριστηκα που σε ειδα να βριζεις τον mina και να πουλας τρελα!Δευτερον ειπες οτι το uncharted 2 εχει καλητερα γραφικα απο το 3 και αυτο ειναι πραγματικα οτι πιο ηλιθιο εχω ακουσει απο gamer!Tριτον δεν θεωρισε αξιος να μου μιλας καν απλα σου απανταω απο λυπηση και μου ειπες και μοκο???χαχαχαχαχαχαχα!!!Για το Dear Esther δεν θα μιλας καθολου!!! ειναι τεχνη και εσυ εισαι πολυ ΧΑΜΗΛΟΣ για να καταλαβεις απο τεχνη!Επισης εισαι και δειλος γιατι ζητας απο τον moderator να σβησει κομματι απο το σχολιο μου επειδη εβρισα χαχαχαχαχαχα ενω εσυ πιο πανω οργιαζεις!!(παρακαλω ολοι κοιταξτε τα σχολια του).Συνεχιζω να λεω οτι ο Minas ειχει πιο πολλες γνωσεις απο εσενα για το gaming και ως αναφορα το τελος........ΕΣΥ δεν εχεις καν το δικαιωμα να συγκρινεις εμενα με εσενα το ξερεις αυτο???ΕΙΜΑΙ GAMER ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΟΝ,ΕΧΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ WII ΚΑΙ XBOX ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ!!!Α και κατι αλλο!Οταν ειμουν 14 εγραφα ολοκληρα αρθρα με e-mail στο περιοδικο playstation καταλαβες???Οταν εσυ επεζες με τις μυξες σου(για να μην πω τιποτα αλλο) εγω επεζα ps2!!!!!!!!!Οι reviewers τουλαχιστον στο συγκεκριμενο σιτε δεν ειναι καθολου κοτουλες και απο οτι ειδες και μονος σου πολλα games τα θαβουν!Ειπες οτι ξερεις να προσεχης πολλα πραγματα ταυτοχρονα αλλα στην πραγματικοτιτα δεν βλεπεις τιποτα...... απλα προσεξε τι ειπες παραπανω στα παιδια πριν μπω εγω στην συζητηση και θα καταλαβεις.

Υ.Γ Θερμη παρακληση να αλλαξεις ονομα γιατι δεν ξερεις τιποτα για την οργανωση.

Terminator 27/4/12 στις 9:43

Κόψτε κάτι παιδιά, σα πολλοί "ψαγμένοι" μαζευτήκανε. Έλεος.

Kλειδαράς - "ψαγμένα" φανμπόγια 1-0