alt text

Είναι πολύ δύσκολο να ασχολείσαι με το gaming και να μην έχεις ακούσει κάτι για το Cyberpunk 2077. Ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2012, ως η videogame μεταφορά του δημοφιλέστατου tabletop RPG “Cyberpunk”, από την ακόμα πιο δημοφιλή CD Projekt Red, δημιουργό της σειράς Witcher. Μέσα στα οχτώ χρόνια που ακολούθησαν, το hype αυξανόταν όλο και περισσότερο, παρόλες τις αναβολές και καθυστερήσεις. Το όλο εγχείρημα ήταν πολύ φιλόδοξο και οι προσδοκίες πολύ υψηλές, ειδικά μετά το Witcher 3. Φτάσαμε λοιπόν στα τέλη του 2020 και το Cyberpunk 2077 είναι εδώ. Δεν πρόκειται να εμβαθύνω στο προβληματικό launch, αφού οι περισσότεροι μάλλον θα έχετε ήδη υπόψιν σας τί συμβαίνει με τα bugs, τις εκδόσεις για κονσόλες, τα review codes, το crunch που δεν θα συνέβαινε αλλά τελικά συνέβη, και το πώς χειρίστηκε η CDPR την όλη κατάσταση. Άλλωστε, δεν είμαστε εδώ για αυτό. Έτσι λοιπόν, χωρίς να χρονοτριβούμε περισσότερο, ας δούμε τί συμβαίνει με το Cyberpunk 2077, και αν δικαιολογείται το hype που χτίστηκε εδώ και σχεδόν μία δεκαετία.

Αρχικά, από την ονομασία του παιχνιδιού, καταλαβαίνετε πως η ιστορία εξελίσσεται στο μέλλον. Ένα μέλλον, που είναι ταυτόχρονα κοντινό και μακρινό, καθώς περισσότερο θυμίζει ένα “what if” σενάριο: Μία εκδοχή της πραγματικότητας όπου η τεχνολογία και η ρομποτική αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ' ότι (ενδεχομένως) θα συμβαίνει στο 2077 που μας περιμένει. Πρόκειται για έναν δυστοπικό, σκοτεινό -αλλά και παράλληλα, λουσμένο στην απατηλή γοητεία που αναδύεται από τα neon φώτα- κόσμο, όπου οι διάφοροι επιχειρηματικοί όμιλοι και το στρατιωτικό-βιομηχανικό κόμπλεξ είναι οι κυρίαρχες δυνάμεις που ελέγχουν σχεδόν τα πάντα. Μία κοινωνία, όπου οι ταξικές διαφορές έχουν εξελιχθεί σε αβυσσαλέα χάσματα. Ένας κόσμος όπου το ανθρώπινο σώμα μπορεί να βελτιωθεί και να ενισχυθεί με διάφορα cyber εμφυτεύματα, κάτι που έχει αλλάξει σχεδόν κάθε έκφανση της ζωής και των διαπροσωπικών σχέσεων, ενώ τα πάντα είναι διαθέσιμα προς αγορά και πώληση, αρκεί να έχει κανείς τους πόρους και να ξέρει πού να απευθυνθεί. Εκεί, όπου το αληθινό και το ψηφιακό έχουν ξεπεράσει προ πολλού τα διαχωριστικά τους όρια, και εύκολα θα έλεγε κάποιος πως πλέον είναι ταυτόσημα. Με λίγα λόγια, καλώς ορίσατε στο endgame του καπιταλισμού, και σε ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα του, την Night City.

Το ξεκίνημα της ιστορίας εξαρτάται καταρχάς από το τί backstory επιλέγετε για τον χαρακτήρα σας, τον/την V. Υπάρχουν τρεις διαθέσιμες επιλογές: Nomad, όπου επιλέγετε να αφήσετε την νομαδική σας “φυλή” που περιπλανιέται στα Badlands και να έρθετε στην πόλη, Street Kid, όπου έχετε μεγαλώσει στην Night City και μετά από ένα ταξίδι μακριά τής επιστρέφετε στην αστική της αγκάλη, και Corpo, όπου είστε στέλεχος του ομίλου Arasaka αλλά μετά από ένα αποτυχημένο παιχνίδι εξουσίας του ανωτέρου σας γίνεστε αποδιοπομπαίος τράγος, με αποτέλεσμα να βρεθείτε στους δρόμους, παλεύοντας για την επιβίωση σας. Ό,τι και να επιλέξετε, καταλήγετε να κάνετε διάφορες δουλειές που σας προσφέρονται από τους “fixers” της πόλης, μέχρι να σας δοθεί η ευκαιρία να κάνετε μία μεγάλη “δουλειά” και να πιάσετε την καλή: να κλέψετε ένα μυστηριώδες biochip, το Relic, από τα κεντρικά της Arasaka. Φυσικά, η αποστολή δεν πάει καλά, αντιθέτως, όλα πάνε κατά διαόλου, και κάπου εδώ τελειώνει ο πρόλογος του Cyberpunk 2077. Όλα αυτά, συμβαίνουν στις πρώτες δυο-τρεις ώρες του παιχνιδιού και λειτουργούν ως ένα εκτεταμένο tutorial, ώστε να γνωριστείτε καλύτερα με τους μηχανισμούς του. Εδώ, είναι και το σημείο που πραγματικά ξεκινά η περιπέτεια και σας ανοίγεται ο κόσμος της Night City (και όχι μόνο).

Καλημέρα, Night City.

Η πλοκή είναι καλή, με μπόλικες εκπλήξεις και δυνατά twists, ενώ το καλύτερο στοιχείο του σεναρίου είναι οι προσεγμένοι διάλογοι και οι ενδιαφέροντες χαρακτήρες με τους οποίους αλληλεπιδράτε, τόσο στο main story, όσο και στις υπόλοιπες δραστηριότητες που ανακαλύπτετε. Μάλιστα, τολμώ να πω, πως στα sidequests είναι που βρίσκεται το μεγαλύτερο βάθος του κόσμου του παιχνιδιού. Δεν είναι λίγες οι φορές που σας ταξιδεύουν σε πολύ σκοτεινά μονοπάτια και σας κάνουν να αντιληφθείτε το πώς ακριβώς λειτουργεί αυτή η πόλη και το πώς βιώνουν όλη αυτή την κατάσταση οι κάτοικοί της. Βέβαια, οι επιλογές σας δεν αλλάζουν μόνο την αρχή της ιστορίας, αλλά επηρεάζουν και το τέλος της. Αναλόγως με το τί κάνετε στο παιχνίδι και το πώς χειρίζεστε κάποιες σχέσεις με άλλους χαρακτήρες, έχετε και διαφορετικό φινάλε (υπάρχουν πέντε διαφορετικά τέλη), κάτι που ευνοεί τα πολλαπλά playthroughs. Όπως και να έχει, δεν θα απογοητευθείτε από την πλοκή και την αφήγηση. Όχι μόνο σας βυθίζουν περισσότερο στον κόσμο, αλλά είναι και ένα από τα πιο δυνατά σημεία του τίτλου.

Το Cyberpunk 2077 είναι FPS/action-RPG, του οποίου το gameplay μπορεί να περιγραφεί ως μία μίξη Skyrim, GTΑ και Deus Ex. Ξεκινάτε το παιχνίδι δημιουργώντας τον χαρακτήρα σας σε ένα character creator, όπου επιλέγετε το φύλο και κάποιες βασικά στοιχεία εμφάνισης. Δυστυχώς, όχι μόνο προσφέρονται πολύ λιγότερες επιλογές απ' ότι θα περιμένατε, αλλά το παιχνίδι δεν σας επιτρέπει να ξεκλειδώσετε κάποιες επιπλέον κατά την διάρκεια του, κάτι που σημαίνει πως η βασική σας εμφάνιση μένει η ίδια από την αρχή μέχρι το τέλος. Κάποιοι ίσως λέτε πως δεν έχει και τόση σημασία, αφού το παιχνίδι είναι πρώτου προσώπου, οπότε οι φορές που βλέπετε τον χαρακτήρα σας είναι λίγες. Δεκτόν, αλλά ακόμα κι έτσι, δεν βρίσκω τον λόγο να μην υπάρχουν παραπάνω επιλογές customization. Κατόπιν, καλείστε να μοιράσετε κάποια διαθέσιμα attribute points μεταξύ των εξής πέντε κατηγοριών: body (ωμή δύναμη), intelligence (πόσο καλοί είστε στο netrunning/hacking), reflexes (ευκινησία και ταχύτητα), technical (γνώση όπλων, lockpicking και crafting) και cool (πόσο καλοί είστε στο stealth).

Δεν του γεμίζουμε το μάτι.

Καθώς ανεβάζετε επίπεδο στα attributes, αποκτάτε και νέα passive bonus, όπως παραπάνω HP. Τα attributes είναι επίσης η βάση των skill trees. Κάθε attribute έχει κάποιες υποκατηγορίες οι οποίες είναι τα skills. Τα skills, αναβαθμίζονται ανάλογα με το πώς παίζετε. Ας πούμε πχ πως χρησιμοποιείτε πολύ το πιστόλι. Όσο περισσότερο το κάνετε, τόσο περισσότερο ανεβαίνει το skill level για τα πιστόλια. Να έχετε στον νου σας όμως πως τα level των διαφόρων skills εξαρτώνται από το level του σχετικού attribute. Πχ αν έχετε level 5 reflexes, τότε το blades skill (που είναι υποκατηγορία στο reflexes), μπορεί να ανέβει μέχρι το 5. Δεν τελειώνουμε εδώ όμως. Tα skills με την σειρά τους έχουν τα δικά τους perk trees. Εκεί, ξεκλειδώνετε καινούριες ικανότητες ή αναβαθμίζετε τις υπάρχουσες με perk points που κερδίζετε ολοκληρώνοντας αποστολές. Δεν σας φτάνουν οι αναβαθμίσεις; Σας έχω κι άλλα! Όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν cyber σωματικά εμφυτεύματα γνωστά και ως cyberware. Αυτά, μπορείτε να τα αλλάξετε με καινούρια και καλύτερα! Μπορείτε πχ να ενισχύσετε τους τένοντές σας, ώστε να μπορείτε να κάνετε διπλό άλμα. Τα cyberware τα βρίσκετε είτε ως ανταμοιβές από τις διάφορες αποστολές, είτε κρυμμένα στην Night City ή στους διάφορους ripperdocs, οι οποίοι τα πουλάνε συνήθως σε αρκετά ακριβή τιμή (εκτός και αν επιλέξετε κατώτερης ποιότητας εκδοχές τους). Με όποιον τρόπο και να τα αποκτήσετε, πρέπει να πάτε σε κάποιον ripperdoc για να τα εγκαταστήσει.

Όλα αυτά ακούγονται πιο περίπλοκα απ΄ότι είναι, αλλά μην φοβάστε. Πρόκειται για ένα αρκετά λεπτομερές σύστημα αναβαθμίσεων, το οποίο σας επιτρέπει να φτιάξετε τον χαρακτήρα σας όπως ακριβώς θέλετε εσείς, ανάλογα με το πώς επιλέγετε να παίξετε. Θέλετε απλά να είστε ένα ασταμάτητο τανκ; Θέλετε να κινείστε αθόρυβα και να χτυπάτε από τις σκιές; Προτιμάτε ίσως μία πιο τακτική προσέγγιση; Η επιλογή είναι δική σας. Η δική μου συμβουλή πάντως είναι να προτιμήσετε το stealth, τουλάχιστον μέχρι να αναβαθμιστείτε σωστά, ώστε να μπορείτε να δέρνετε κόσμο πιο άφοβα.

Η Night City είναι μία τεράστια πόλη που χωρίζεται σε έξι περιοχές, με την κάθε μία να έχει την δική της αισθητική και ξεχωριστές ιδιαιτερότητες. Το City Center κυριαρχείται από εταιρικά γραφεία και επιχειρήσεις. Στο Watson κατοικούν οι διάφοροι μετανάστες. Το Santo Domingo είναι η βιομηχανική ζώνη της πόλης. Το Heywood είναι το προάστιο. Το Westbrook είναι η πιο high-class και πολυτελής περιοχή. Τέλος, η Pacifica, η οποία είναι άντρο του υποκόσμου και διάφορων συμμοριών γενικότερα. Μπορείτε ακόμα να εξερευνήσετε τα Badlands, μια περιοχή εκτός πόλης. Επιπλέον, ανάλογα με το πού βρίσκεστε, αν διαπράξετε κάποια παρανομία ή κάποιο έγκλημα, η αστυνομία σας κυνηγάει, οπότε να έχετε τον νου σας. Μέσα σε αυτή την μεγαλούπολη, κινείστε είτε με τα πόδια, είτε με τα διάφορα οχήματα που βρίσκετε ή ακόμα και με fast travel όταν το ξεκλειδώσετε σε συγκεκριμένα σημεία. Τα οχήματα μπορείτε να τα αγοράσετε, να τα πουλήσετε ή να τα κλέψετε/χακάρετε και εφόσον έχετε κάποιο στην διάθεση σας, μπορείτε να το καλέσετε στο σημείο που βρίσκεστε. Όσα οχήματα σας ανήκουν (τα “δανεικά” δεν μετράνε), θα είναι διαθέσιμα στο safehouse σας, αφού ο/ή V έχει το δικό του σπίτι (καθώς και το δικό του γκαράζ). Δυστυχώς όμως δεν μπορείτε να οδηγήσετε κάποιο από τα ιπτάμενα οχήματα που βλέπετε στην Night City.

Εγκώ Μπαράκα, μακαιρώσει.

Όσο για το τί μπορείτε να κάνετε στην πόλη, πέρα από τα story missions και τα πάμπολλα sidequests, υπάρχουν ένα σωρό άλλες δραστηριότητες για να ασχοληθείτε. Συλλογή collectables, αγώνες δρόμου, underground fight clubs, νέα ρούχα, φλερτ με άλλους χαρακτήρες, αποτροπή εγκλημάτων που γίνονται εκείνη την στιγμή, κυνήγι επικηρυγμένων, εύρεση και απενεργοποίηση AI που έχουν επαναστατήσει, τσάρκες στα πιο κακόφημα μέρη, τζόγος, επισκέψεις σε στριπτιζάδικα ή ακόμα και στα γνωστά κόκκινα φωτάκια (ναι, υπάρχουν και σκηνές με σεξ). Εννοείται πως υπάρχουν και μπόλικα easter eggs, τόσο από τίτλους της CDPR, όσο και από άλλα παιχνίδια. Θα σας πω το εξής μόνο: στην αποστολή “The Heist”, βρίσκεστε σε ένα ξενοδοχείο. Κάποια στιγμή, έχετε την επιλογή να τσεκάρετε το μέρος. Τότε, είναι ώρα να βρείτε το bar του ξενοδοχείου και να δείτε ποιος είναι εκεί και πίνει χαλαρός το ποτάκι του. Βέβαια, δεν είναι μόνο αυτά, αφού όσο περισσότερο εξερευνείτε την πόλη, τόσα περισσότερα καινούρια πράγματα βρίσκετε να κάνετε.

Εδώ, θα πρέπει να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στο scanning και το braindance. Το scan, είναι κάτι σαν το detective vision που χρησιμοποιεί ο Batman στα Arkham. Όταν το ενεργοποιείτε, βλέπετε πολύ πιο εύκολα διάφορα σημεία ενδιαφέροντος, όπως καλούδια που σας περιμένουν να τα μαζέψετε αλλά και συσκευές που μπορείτε να χακάρετε, μεταξύ άλλων, οπότε είναι κάτι που πρέπει να το κάνετε συνήθεια, αν θέλετε να κάνετε την ζωή σας πιο εύκολη. Το braindance είναι κάτι που επίσης θυμίζει το reconstruction mode του Arkham Origins. Φανταστείτε το σαν virtual reality, αλλά στο επόμενο επίπεδο. Δεν βλέπετε μόνο κάτι που έχει γίνει, αλλά το νιώθετε και το βιώνετε. Πολύ σύντομα στο παιχνίδι μαθαίνετε πώς να το χρησιμοποιείτε αλλά και πώς να αντλείτε πληροφορίες από αυτό. Κατά την διάρκεια ενός braindance, τα δεδομένα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: visual (οπτική), audio (ακουστική) και thermal (θερμική). Οπότε, πρέπει να δώσετε σημασία και στις τρεις ροές δεδομένων και να παρατηρήσετε προσεκτικά τί μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εις όφελος σας. Ας πούμε πχ πως είστε σε ένα braindance και βλέπετε κάποιον να μιλάει στο τηλέφωνο. Μπορείτε, μέσω scanning να επικεντρωθείτε στο ακουστικό κομμάτι και να ακούσετε τί λέει ο χαρακτήρας που μιλάει στην κλήση εκείνη την στιγμή.

Σκηνικό Mad Max στα Badlands.

Όπως καταλαβαίνετε, μιλάμε για ένα παιχνίδι το οποίο προσφέρει αρκετό περιεχόμενο ώστε να χαθείτε με τις ώρες. Οι διάφοροι μηχανισμοί δένουν καλά μεταξύ τους, και συνεισφέρουν όχι μόνο στην συνολική αίσθηση, αλλά και στην αφήγηση. Ίσως, κάποιοι να βρείτε τις μάχες λίγο πιο “παραμελημένες” στην αρχή, όμως αργότερα (παράλληλα και με κάποια upgrades), διαπιστώνετε πως είναι εξίσου διασκεδαστικές. Επίσης, είναι σημαντικό το ότι σας δίνονται επιλογές στο πώς προσεγγίζετε μία κατάσταση, εκτός κι αν η ιστορία σας περιορίσει στο πώς μπορείτε να πράξετε.

Να σημειώσω εδώ πως συνάντησα αρκετά bugs, τα οποία στην πλειοψηφία τους ήταν αμελητέα και κυρίως οπτικά, όμως, υπήρξαν φορές όπου έπρεπε να κάνω reload ένα save για να προχωρήσω. Χαρακτηριστικά, θυμάμαι ένα σημείο όπου έπρεπε να ανοίξω μία πόρτα, από την οποία μόλις πριν από δευτερόλεπτα, ένας χαρακτήρας είχε περάσει από μέσα της (ενώ ήταν κλειστή) και για κάποιο λόγο προεξείχε το ένα του πόδι. Η πόρτα δεν άνοιξε ποτέ, οπότε... reload. Δεν μού έτυχε πολλές φορές, ευτυχώς, και ελπίζω με επερχόμενα patch να εξαλειφθούν αυτά τα συμβάντα. Επίσης, οι ΑΙ χαρακτήρες μερικές φορές έχουν περίεργη συμπεριφορά και δεν κάνουν πάντα όσα θα έπρεπε να κάνουν. Νομίζω πάντως, το κορυφαίο bug που πέτυχα, ήταν όταν για κάποιο λόγο, ένας χαρακτήρας που με ακολουθούσε, ξαφνικά ανατινάχτηκε χωρίς κανένα απολύτως λόγο. Αφού συνήλθα από τα γέλια και έκανα ένα σχόλιο για “εκρηκτικό ταμπεραμέντο”, το έψαξα και είδα πως δεν ήμουν ο μόνος που του έτυχε κάτι τέτοιο.

Όσον αφορά τα γραφικά, θα είμαι απολύτως ειλικρινής: πρόκειται για ένα πολύ όμορφο παιχνίδι, ακόμα και σε χαμηλές ρυθμίσεις. Πάραυτα, αν θέλετε να το απολαύσετε στο μέγιστο, τότε καλό είναι να το τρέξετε σε ένα δυνατό PC, αφού είναι αρκετά απαιτητικό παιχνίδι όσον αφορά τον οπτικό τομέα. Αναλόγως το setup σας, ίσως να χρειαστεί να έρθετε αντιμέτωποι με το δίλημμα του να θυσιάσετε τα 60+ fps για χάρη της καλύτερης ποιότητας στα γραφικά ή και το αντίστροφο. Εν πάσει περιπτώσει, η Night City είναι ένα τεράστιο, δαιδαλώδες μέρος, γεμάτο ζωή, φώτα, σκοτάδι, έντονα χρώματα και ποικιλία θεαμάτων. Οι περισσότεροι χαρακτήρες έχουν αρκετά καλά animations προσώπου και μπόλικες λεπτομέρειες που προσδίδουν ακόμα περισσότερο στην συνολική ατμόσφαιρα, η οποία είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένη από ταινίες όπως Blade Runner και Ghost in the Shell, αλλά και παιχνίδια όπως System Shock και Deus Ex (ειδικά το inventory του χαρακτήρα). Παρόλα αυτά, όπως προανέφερα, υπάρχουν ακόμα αρκετά visual bugs που επηρεάζουν το τί βλέπετε στην οθόνη σας,από περίεργες σκιές και φωτισμούς, μέχρι και αλλοιώσεις σε αντικείμενα και χαρακτήρες.

Ζωάρα ο Johnny.

Τουλάχιστον στον ήχο δεν συνάντησα προβλήματα, το αντίθετο μάλιστα. Το soundtrack του παιχνιδιού είναι εξαιρετικό: ένας συνδυασμός που βρίσκεται μεταξύ 90s και φουτουριστικής αισθητικής, αναμιγνύοντας διάφορα είδη μουσικής. Ακόμα καλύτερα, ακούτε φρέσκα κομμάτια από δυνατούς καλλιτέχνες, όπως Run The Jewels, Grimes (η οποία υποδύεται και έναν χαρακτήρα εντός του παιχνιδιού), Richard Devine και πολλούς άλλους. Το voice acting είναι ποιοτικό και βοηθά σημαντικά στο να γίνουν πιστευτοί και πιο πολυδιάστατοι οι διάφοροι χαρακτήρες... εκτός από τον Keanu Reeves. O φίλος μας ο Keanu παίζει τον Johnny Silverhand, ένα πολύ σημαντικό χαρακτήρα με μπόλικο διάλογο. Αλλά το voice acting του είναι πιο επίπεδο και από ξύλινη σανίδα. Μεταξύ μας όμως, εντάξει, αγαπάμε Keanu όπως και να έχει.

Το Cyberpunk 2077 δεν είναι ο “σωτήρας” του gaming, ούτε το πρώτο πραγματικά next-gen παιχνίδι όπως ίσως περίμεναν πολλοί. Το hype έφτασε σε τέτοια επίπεδα, που δεν υπήρχε περίπτωση να αντεπεξέλθει στις προσδοκίες, ακόμα και αν δεν υπήρχαν όλα τα προβλήματα που ακόμα ταλαιπωρούν τους παίκτες. Η πικρή αλήθεια είναι πως το παιχνίδι χρειαζόταν κι άλλη δουλειά προτού κυκλοφορήσει και ίσως να μην έπρεπε να βγει στα PS4 και Xbox One. Ελπίζω να μάθουμε κάτι από αυτή την κατάσταση, τόσο εμείς, ως κοινό, όσο και η CDPR, ως εταιρεία. Όμως, ας πούμε και τί είναι όντως το Cyberpunk 2077: ένα πολύ δυνατό RPG, που παρά τις οποίες ελλείψεις και αδυναμίες του, προσφέρει μπόλικο περιεχόμενο, πολλές ώρες εξερεύνησης, δυνατή αφήγηση και ποιοτικό gameplay, σε ένα πακέτο που “δένει” με την ατμόσφαιρα και την οπτικοακουστική του παρουσίαση. Ενδεχομένως, κάποιοι μπορεί να θέλετε να περιμένετε λίγο μέχρι να διορθωθούν τα διάφορα θέματα που έχει ή να αποκτήσετε ένα αξιοπρεπές PC ή το παιχνίδι να βγει σε PS5/XSX (και κανείς δεν μπορεί να σας κατηγορήσει). Όμως είναι σίγουρο ότι αν επιλέξετε να επισκεφθείτε την Night City, και ειδικά αν είστε οι φαν της cyberpunk αισθητικής, θα ζήσετε μία εμπειρία που θα θυμάστε για καιρό.

  • Η Νight City είναι τεράστια, πανέμορφη και επιβλητική
  • Δυνατή ιστορία που κρατά το ενδιαφέρον
  • Ποικιλία επιλογών προσέγγισης των μαχών (και όχι μόνο)
  • Άφθονο περιεχόμενο, πολλές ώρες παιχνιδιού
  • Μπορείς να φτιάξεις τον χαρακτήρα ανάλογα με το στιλ gameplay που προτιμάς
  • Φανταστικό soundtrack
  • Ευνοεί πολλαπλά playthroughs
  • Περιορισμένες επιλογές στο character creator
  • Η αρχική εμφάνιση του χαρακτήρα δεν αλλάζει
  • Απαιτεί πολύ δυνατό σύστημα για max settings
  • Διάφορα bugs σε γραφικά και gameplay (μέχρι να διορθωθούν)
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PC, PS4, Xbox One, PS5 (2021), XSX (2021)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:CD Projekt Red
ΕΚΔΟΣΗ:CD Projekt Red
ΔΙΑΘΕΣΗ:Bandai Namco Hellas