Tέλος το κυνήγι... πειρατών από τη CD Projekt

, Παρασκευή 13 Ιανουάριος 2012 0  

Το πολυσυζητημένο κυνήγι... πειρατών του Witcher 2 στο οποίο έχει επιδοθεί η CD Projekt RED τον τελευταίο καιρό, φτάνει στο τέλος του. Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, σταματάει να στέλνει εξώδικα με βάση την IP σε πιθανούς πειρατές του Witcher 2, εξαιτίας των έντονων αντιδράσεων των fans. Παράλληλα όμως, η CD Projekt RED τονίζει για άλλη μια φορά την ανάγκη να καταπολεμηθεί η πειρατεία, που κάνει κακό στους developers, και καλεί την κοινότητα να συμβάλει σε αυτή την προσπάθεια. Eσείς συμφωνείτε με την απόφαση της εταιρίας να σταματήσει αυτού του είδους το κυνήγι πειρατών;

19 Σχόλια

G.J. 13/1/12 στις 14:48

Θα ηταν μια κινηση που μπορουσε να φιλοτημισει τον κοσμο, αλλα πιστευω πως δεν ζουμε σε εναν τετοιο κοσμο. Πιστευω περισσοτερο σε σκληρα μετρα,τιμωρια και παραδειγματισμος παρα στο να αφηνεις τα πραγματα στο φιλοτιμο.

Parispau 13/1/12 στις 18:51

Σιγά μην τους κρεμάσει κιόλας ρε παιδιά! Μην τρελαθούμε... Μπορεί πολύ απλά να στείλει αρχικά μία προειδοποίηση.

Bill 13/1/12 στις 20:05

Το καλό με την CD Project Red και γι'αυτό την γουστάρω, είναι ότι δίνει σημασία στους fan και ακούει τι έχουν να πούν και δεν κάνει του κεφαλιού της, είδε αντιδράσεις και τσουπ την μάζεψε την ουρά της. Να μου πεις μπορεί να το έκανε για μην χάσει υποστηρικτές αλλά αν ήταν άλλη θα συνέχιζε π.χ. η Ubisoft που συνεχίζει και κάνει ότι να'ναι με το θέμα της πειρατείας, παρόλα αυτά και αυτή μια χαρά τα πάει απο fans.

Anonymous 14/1/12 στις 4:25

Διαφωνώ πλήρως με τον G.J.
Παλικάρι,τα κατεβάσματα δεν σημαίνουν και πιθανοί πελάτες...Το ότι κατέβασες κάτι δεν σημαίνει ότι θα το αγόραζες κιόλας!
Άρα δεν μεταφράζεται σε απώλεια κερδών...
Άρα δεν μπορεί η εταιρεία να κάνει τίποτα!

G.J. 14/1/12 στις 12:31

Πες μου τι διαφορα εχει απο το να μπεις και να το κλεψεις μεσα απο ενα μαγαζι? Εχεις ομως τα @@ να το κανεις? Αλλα πισω απο ενα πληκτρολογιο και την ανωνυμια του ιντερνετ ξερουμε ολοι να κανουμε τους μαγκες...

Anonymous 14/1/12 στις 16:11

Θα σου πω τι διαφορά έχει...Οτιδήποτε χειροπιαστό φτιάχνεται και μπαίνει σε ένα μαγαζί,έχει και ένα κόστος παραγωγής...Ακόμα και όταν είναι mass market προϊόν,υπάρχουν τα υλικά και η συναρμολόγηση που κοστίζουν,καθώς και η διανομή...Σε ένα παιχνίδι,είναι απλά copy-paste ένας τεράστιος κώδικας...Αυτό και τίποτα άλλο!Δεν στοιχίζει απολύτως τίποτα!

Όταν κατεβάζεις ένα παιχνίδι το οποίο δεν θα το αγόραζες ούτως ή άλλως,δεν ξοδεύεις ΤΙΠΟΤΑ και δεν κοστίζεις ΤΙΠΟΤΑ στην εταιρεία,σε αντίθεση με το να κλέψεις ένα αντικείμενο από κατάστημα!

Αυτή είναι η διαφορά και είναι τεράστια!Αν δεν θες να τη δεις,δικό σου θέμα,κανενός άλλου!

G.J. 14/1/12 στις 17:48

Γιατι το μονο κοστος παραγωγης ειναι η συσκευασια και η διανομη? Ο κωδικας δεν εχει και αυτος το κοστος του? Αυτοι που εργαστηκαν να τον συνταξουν ειναι τζαμπα? Μα εσυ δεν μπορω να καταλαβω πως δεν το καταλαβαινεις. 4,5M κατεβαστηκε, αρα 4.5 M times δεν αγοραστηκε ειτε ψηφιακα ουτε retail. Αυτο δεν ειναι ζημια?

<>

Προφανως για να το κατεβασες κατι σε ενδιεφερε σαν τιτλος υποθετω, αρα αν δεν υπηρχαν τα crack/skidrow/jailbreak κλπ... Δεν θα επαιζες? Αρα το οτι το κατεβασαν 4.5 εκατομυρια που αρα για να το κατεβασαν σημαινει ηθελαν να το παιξουν, => -4.5M πωλησεις για την εταιρεια δεν ειναι ζημια? Προφανως η εταιρεια δν το χαριζε για να το παιξουν οι 4.5Μ.

Εγω ξες τι πιστευω? οτι αν δεν υπηρχαν τα crack οκ δεν σημαινει οτι θα ηταν +4.5Μ πωλησεις. Αλλα τουλαχιστον θα ηταν οι συνολικες πωλησεις στα 3Μ και οχι στα ~1Μ οπως ειναι τωρα. Και καποιος που εχει Pc για Witcher2 δεν νομιζω να μην εχει χρημα για το παιχνιδι...

Gt1981 14/1/12 στις 18:04

+10 Anonymous σωστότατος.

Gt1981 14/1/12 στις 18:15

G. J
Ακου να δεις.

Να σου δώσω ενα απλο παράδειγμα

Εχω αγορασμένο ενα βιβλίο 50 σελίδων και το δίνω να το φωτοτυπίσει ενας γνωστό μου για να το διαβάσει αυτός (Πρόσεχε όχι να το διανείμει σε αλλους να το διαβαζει ο ίδιος) .

Ειναι πειρατεία αυτό ;

Οχι φυσικά.

Το ιδιο ακριβώς συμβαινει και με τα διαφορα sites που αναρτουν προγράμματα, παιχνίδια , cd .(Εφόσον αυτός που αναρτά τα προγράμματα δεν τα χει κλέψει και τα διανέμει κατα βούληση στο κοινό δεν είναι πειρατεία)

Απλα τα πράγματα.

Anonymous 14/1/12 στις 18:17

Βρε αδερφέ,τί μου λες,συγνώμη κιόλας?

Έχεις φτιάξει μία τηλεόραση η οποία κοστίζει και σε επίπεδο κώδικα αλλά και σε επίπεδο συναρμολόγησης και διανομής κλπ...
Από την άλλη,έχεις ένα παιχνίδι που έχεις στα αρχεία σου τον κώδικα και απλά τον αντιγράφεις στα DVDs...
Ένα αντικείμενο από το καθένα κλέβεται...Ποιο κοστίζει?Μη με τρελαίνεις τώρα!

Η τηλεόραση είναι χειροπιαστή,το παιχνίδι είναι κώδικας ο οποίος και αν κλαπεί,υπάρχει ακόμα στην εταιρεία...Κοινώς,ο πειρατής δεν κλέβει κάποιον δίσκο.
Αν δεν είχε πρόθεση να το αγοράσει,η εταιρεία δεν είχε ΚΑΜΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ!!!

Gt1981 14/1/12 στις 18:18

Υστερόγραφο: To να κανεις downloading προγράμματα , cd, παιχνίδια και να τα χρησιμοποιείς μόνο εσύ δεν ειναι πειρατεία. Αν κατεβάζεις και τα διανεμεις σε άλλους με σκοπό το κέρδος(Χρήματα) τότε αλλάζει το πράγμα . Τότε είναι πειρατεία.

G.J. 14/1/12 στις 18:23

W8 "εφοσον αυτος που αναρτα τα προγραμματα δεν τα χει κλεψει λες και τα διανεμει κατα βουληση"... Στεκουν αυτα που λες? Η εταιρεια ας πουμε τους τα χαριζει για να τα ανεβασουν θες να μου πεις? Και μονο που παιρνεις εναν κωδικα που ανοικει αλλου τον τροποποιεις και τον διανεμεις μετα ε αυτο αν σου ακουγεται νομιμο...

Και κατσε δλδ τα παιχνιδια που διανεμονται μονο ψηφιακα δλδ, και δεν εχουν retail, πως θα βγαλουν εσοδα με το σκεπτικο σας?

Anonymous 14/1/12 στις 18:24

@Gt1981

Αυτό που λες είναι πειρατεία...Γιατί η προσωπική χρήση σημαίνει ότι δεν ξόδεψες λεφτά,άρα έχεις οικονομικό κέρδος ο ίδιος.

Εγώ μιλάω για το ότι δεν κοστίζεις τίποτα στην εταιρεία αν δεν θα το αγόραζες έτσικαι αλλιώς...

π.χ. Κατέβασα το "Υποσχέσου" του Νικηφόρου(τραγούδι-τραγουδιστής).Μου άρεσε και το κράτησα...Δεν θα αγόραζα όμως το cd του,ούτε και θα έδινα τα στοιχεία μου σε σελίδες για να το κατεβάσω έναντι 0.20€ σαν κομμάτι μόνο του...
Άρα τί κόστισα στην εταιρεία,αφού δεν θα έβλεπε χρήματα από εμένα ποτέ???
Τίποτα!
Εκεί είναι η διαφορά μας!

G.J. 14/1/12 στις 18:26

Gt1981: το χειροτερο ειναι οτι τα πιστευεται αυτα που λετε και οι 2.

<>

Κατσε βρε δλδ εσυ θεωρεις οτι το DvD και η συσκευασια ειναι αυτο που κοστισανε πιο πολυ? ΕΣΥ ΜΗΝ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙΣ

G.J. 14/1/12 στις 18:28

Κατσε ρε μεγαλε δλδ το να απολαμβανεις μια Υπηρεσια που ειναι επι πληρωμη εσυ τζαμπα ειναι φυσιολογικο,νομιμο? χεσε την λεξη πειρατεια.

Anonymous 14/1/12 στις 18:35

Αδερφέ.ειλικρινά καταλαβαίνεις τι σου γράφω?Με κοροϊδεύεις?Απάντησε μου ειλικρινά,δηλαδή!

Φυσικά και όχι...Δεν κοστίζει αυτό πιο πολύ,αλλά αυτό που λέω είναι το ότι η εταιρεία δεν μπορεί να στείλει εξώδικα σε πειρατές,καθώς δεν μπορεί να ξέρει ποιοι από αυτούς θα αγόραζαν το παιχνίδι και άρα μεταφράζονται σε διαφυγόντα κέρδη...
Σου είπα και πάλι,αν δεν το αγόραζα ποτέ,δεν θα είχε λεφτά από εμένα η εταιρεία.
Αφού το πειράτεψα,η εταιρεία πάλι δεν βλέπει λεφτά από εμένα.
Αν θα το αγόραζα και το πειράτεψα,τότε μόνο υπάρχει απώλεια.
Και ΝΑΙ,αν δεν υπήρχαν αυτά,τότε ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΑ.

Και αυτή τη στιγμή σου μιλάει κάποιος που δεν πειρατεύει...

G.J. 14/1/12 στις 18:41

1)Από την άλλη,έχεις ένα παιχνίδι που έχεις στα αρχεία σου τον κώδικα και απλά τον αντιγράφεις στα DVDs…
Ένα αντικείμενο από το καθένα κλέβεται…Ποιο κοστίζει?Μη με τρελαίνεις τώρα!

Σρυ δλδ εδω τι λες? Βλεπεις τι γραφεις?

2)δεν μπορεί να στείλει εξώδικα σε πειρατές,καθώς δεν μπορεί να ξέρει ποιοι από αυτούς θα αγόραζαν το παιχνίδι και άρα μεταφράζονται σε διαφυγόντα κέρδη…

αυτο τωρα το ειπες

@@ που δεν θα επαιζες μεγαλες κουβεντες μην λες. Απλα μαθαμε στην ευκολη λυση. Και δεν εισαι βλεπεις μονο εσυ ειναι και αλλοι 4.5 Μ με αυτο το σκεπτικο. Γιαυτο ειναι τρελη ζημια, αν ησουν μονο εσυ στα @@ της CD projekt.

Anonymous 14/1/12 στις 18:48

Κάνεις λάθος. Το 1) είναι αυτό ακριβώς που γράφω...Προφανώς και το DVD κόστισε κάτι,αλλά όταν το χάσεις δεν χάνεις τίποτα...ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ...Πώς το λένε ρε παιδί μου!Απ[ό εμένα δεν θα έβλεπες λεφτά και ένα παιχνίδι που βγήκε στο ίντερνετ πειρατικό,ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ από ΕΜΕΝΑ που δεν θα το αγόραζα!!! Άρα δεν το μετράς στα διαφυγόντα κέρδη!

Το 2) είναι από την πρώτη στιγμή το σκεπτικό μου και αυτό γράφω...

Φυσικά και κάποιοι είναι πειρατές ενώ θα το αγόραζαν και άρα κοστίζουν...Όμως δεν είναι όλοι και η εταιρεία δεν μπορεί να ξέρει ποιος είναι τι,άρα δεν μπορεί να στέλνει εξώδικα....Γιατί αν στείλει σε κάποιον που το κατέβασε και δεν θα το αγόραζε και ποτέ,θα της πει ένα "άντε _αμήσου" και δεν τον νοιάζει...Δεν θα την πλήρωνε έτσι και αλλιώς την εταιρεία,οπότε και δεν της στοίχισε και τίποτα!

Πιο λιανά δεν μπορώ να το κάνω,αν δεν το καταλαβαίνεις και τώρα,ειλικρινά δεν έχει νόημα!

G.J. 14/1/12 στις 18:54

Αρα επειδη ντεμεκ που δεν θα στοιχιζε αυτος στην εταιρεια σημαινει οτι ειναι νομιμο να το παιξει τσαμπα. Φιλε μου δυστυχως κρυβεσαι πισω απο λεξεις και το γυρνας απο εδω και απο κει για να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα. Το αν θα το αγοραζε η οχι ειναι παπαριες, το οτι το παιζει παρανομα αυτο ειναι που μετρα και ειναι ζημια για την εταιρεια γιατι οι περισσοτεροι απο αυτους εχουν και τα χρηματα και την θεληση να παιξουν τα παιχνιδια. Απλα ειναι τσαμπατζιδες. Ας το αφησουμε, εχουμε τελειως διαφορετικο σκεπτικο.