Πώς το Lords of Shadow έγινε... Castlevania

, Δευτέρα 6 Αύγουστος 2012 0  

Η συνεργασία της Konami με την ισπανική Mercury Steam είναι ένα από τα πιο θετικά γεγονότα που συνέβησαν στην τωρινή γενιά συστημάτων, καθώς από αυτή προέκυψε το εκπληκτικό Castlevania: Lords of Shadow. Όμως τα πράγματα δεν ήταν πάντα τόσο ρόδινα. Όπως φαίνεται, η Konami έδωσε και στη συνέχεια πήρε πίσω την άδεια του Castlevania από τη Mercury Steam, καθώς θεωρούσε ότι το παιχνίδι ήταν πολύ διαφορετικό από τα παραδοσιακά Castlevania. Γι αυτό και όταν πρωτοαποκαλύφθηκε το 2008, ήταν γνωστό απλά ως Lords of Shadow. Όμως όταν σε επόμενο meeting η Mercury Steam ξαναπαρουσίασε το παιχνίδι στα μεγάλα κεφάλια της Κonami, ευτυχώς ήταν παρών και ο Hideo Kojima. Ο Kojima ενθουσιάστηκε με το Lords of Shadow, έπεισε τους άλλους μυρωδιάδες ότι πρέπει να γίνει Castlevania και προσέφερε τη βοήθειά του στους developers του τίτλου. Τα υπόλοιπα, όπως λένε, είναι ιστορία. Hideo είσαι μεγάλος. Σχόλια;