Στροφή στην Unreal Engine 3 κάνει (και) η Capcom

, Παρασκευή 8 Οκτώβριος 2010 0  

Έχουμε συζητήσει πολλές φορές για την κατάσταση του games development στην Ιαπωνία, που δεν αποτελεί πια "οδηγό" της βιομηχανίας κλπ. Ένα από τα πιο τρανά παραδείγματα της (αναγκαστικής) "δυτικοποίησης" των Ιαπώνων developers είναι η στροφή της Capcom στην Unreal Engine 3, την οποία χρησιμοποιεί το (αποτυχημένο) Dark Void, και κυρίως το πολυαναμενόμενο Devil May Cry και το εξωφρενικό Asura's Wrath. Όταν η κορυφαία ιαπωνική εταιρία της τωρινής γενιάς αποφασίζει να χρησιμοποιήσει την UE3 στα σημαντικότερα επερχόμενα παιχνίδια της (ειδικά στο DmC), τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Βέβαια, εδώ που τα λέμε αυτή η στροφή μάλλον θα της βγει σε καλό, τουλάχιστον όσον αφορά το Asura's Wrath, το οποίο φαίνεται θεότρελο. Για το DmC θα δούμε...