Άσχημα νέα για όσους περίμεναν να παίξουν το Breach το φετινό καλοκαίρι, καθώς η Atomic ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι δεν θα προλάβει τη χρονιά και πλέον αναμένεται τον Ιανουάριο για XBLA και PC. Κρίμα. Επειδή όμως ουδέν κακό αμιγές καλού, η Atomic εκμεταλλεύεται αυτόν τον έξτρα χρόνο για να κάνει το το παιχνίδι πιο πλούσιο, προθέτοντας το Hardcore mode. Όμορφα. Το Breach είναι ένα πολλά υποσχόμενο online FPS με υπερκαταστρέψιμα περιβάλλοντα και με διάφορα άλλα στοιχεία τα οποία δανείζεται από κορυφαίους τίτλους της κατηγορίας. Δείτε βίντεο με gameplay παρακάτω.
Καθυστερεί το Breach
