To Braid έχει αποφέρει σημαντικά έσοδα στον Jonathan Blow

, Πέμπτη 19 Μάρτιος 2009 0  

O Jonathan Blow, δημιουργός του ιδιοφυούς puzzle platformer Braid, αποκάλυψε ότι το παιχνίδι του έχει αποφέρει σημαντικά έσοδα.

Συγκεκριμένα, ο Blow υπολογίζει ότι από το Braid έχει κερδίσει περισσότερα χρήματα από όσα θα κέρδιζε αν είχε μια καλή δουλειά, όλο το διάστημα που σχεδίαζε τον τίτλο.

Σίγουρα πρόκειται για ένα γεγονός που δεν περίμενε, ειδικά από τη στιγμή που υπολόγιζε ότι το παιχνίδι απευθυνόταν σε περιορισμένο κοινό.

Όμως τελικά το Braid όχι μόνο αποδείχθηκε επιτυχημένο, αλλά αποτελεί ένα από τα games με τις περισσότερες πωλήσεις στο Xbox Live Arcade.

Όσο για το μέλλον, ο Blow δήλωσε ότι ετοιμάζει κάτι εντελώς διαφορετικό.

Ότι και να είναι, αν έχει έστω και την μισή από την μαγεία του Braid, εμείς θα είμαστε ευχαριστημένοι.

Ολοκληρώνω υπενθυμίζοντας ότι το Braid θα είναι διαθέσιμο για PC από τα τέλη Μαρτίου, στο Steam, στο Impulse και σε διάφορες άλλες πλατφορμες ψηφιακής διανομής.

Το νου σας!