Bohemia Interactive εναντίον Codemasters
Ήταν αναμενόμενο. Η διαφημιστική καμπάνια της Codemasters για το Operation Flashpoint 2, που το αποκαλεί το πραγματικό sequel του πολυβραβευμένου Operation Flashpoint: Cold War Crisis, εξόργισε τους developers του πρώτου μέρους της σειράς.
Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, η Bohemia Interactive ήταν η εταιρεία που δημιούργησε το Operation Flashpoint: Cold War Crisis κι η Codemasters ήταν απλά η εκδότρια εταιρεία.
Σε αντίθεση με τα περισσότερα studios, η Bohemia ανοίχτηκε στους gamers και τους προμήθευσε με ένα πλήρες σετ εργαλείων (και την πλήρη υποστήριξή της), με αποτέλεσμα το Operation Flashpoint να διαθέτει σήμερα πάρα πολλά Mods.
Η συνέχεια είναι λίγο πολύ γνωστή. Η Bohemia, που διαθέτει όλα τα δικαιώματα του Operation Flashpoint πλην του ονόματος του, αποφάσισε να δημιουργήσει τον διάδοχό του που δεν ήταν άλλος από το Armed Assault.
Η Codemasters από την άλλη μεριά είχε το δικαίωμα να δημιουργήσει κάποιο παιχνίδι με την ονομασία Operation Flashpoint, δεν είχε όμως το δικαίωμα να σφετεριστεί την αγάπη του κόσμου για το πρώτο μέρος.
Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του CEO της Bohemia, Marek Spanel. "Από την στιγμή που η Codemasters δεν έχει τα δικαιώματα να χρησιμοποιήσει την μηχανή γραφικών της Bohemia ή οτιδήποτε άλλο από τον τίτλο που αναπτύξαμε, πέρα του ονόματος, πως ισχυρίζεται ότι δημιουργεί ένα sequel;" και συνεχίζει "Δεν μπορούμε να σταματήσουμε την Codemasters από το να δημιουργήσει ένα παιχνίδι με την ονομασία Operation Flashpoint, αλλά δεν είναι καθόλου σωστό να διαφημίζεται ως το επίσημο sequel του πολυβραβευμένου Operation Flashpoint: Cold War Crisis ή ως την επιστροφή του απόλυτου στρατιωτικού προσομοιωτή της Bohemia. Τα βραβεία αυτά δόθηκαν στο παιχνίδι που ανάπτυξε η Bohemia κι όχι στη ονομασία του."
Πολύ σωστά τα λες Marek. Πάρα πολύ σωστά!