Το πολυαναμενόμενο Bioshock Infinite μας έχει μαγέψει από την πρώτη στιγμή που το είδαμε και αυτό δεν οφείλεται μόνο στον εντυπωσιακό σχεδιασμό των γραφικών του, αλλά και στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί το παιχνίδι γενικώς. Σύμφωνα με την Irrational, η Unreal Engine 3 δεν αρκεί για να ικανοποιήσει τις ανάγκες της ανάπτυξης, γι αυτό οι developers της έχουν κάνει ορισμένες δικές τους προσθήκες και αλλαγές. Συγκεκριμένα, έχουν δημιουργήσει νέο σύστημα ΑΙ, νέο σύστημα animation, την τεχνολογία Floating Worlds που επιτρέπει στα περιβάλλοντα να κινούνται, νέο renderer, νέο σύστημα ήχου, και νέο πλαίσιο parallel processing που επιτρέπει στην engine να εκμεταλλεύεται όσους cores έχει στη διάθεσή της, ούτως ώστε να “λάμψει” τόσο στις HD κονσόλες όσο και στα δυνατά PC. To Bioshock Infinite λοιπόν οδηγεί την UE3 στα όριά της και αναμένεται να κάνει το ίδιο και σε μας με την απόλαυση που θα προσφέρει.