alt text

Το Biomutant αποτελεί ένα μετά-αποκαλυπτικό open-world RPG με στοιχεία καρτούν, πολεμικών τεχνών, shooter και υπερδυνάμεων. Η ευχάριστη έκπληξη είναι ότι καταφέρνει να τα συνδυάσει όλα αυτά χωρίς να στερείται ποιότητας κάπου.

Ένα μεγάλο κακό έχει αλλάξει την ζωή στον πλανήτη, μετατρέποντας τα πλάσματα σε μεταλλαγμένα επιθετικά όντα. Το δέντρο της ζωής ματώνει από τις ρίζες του. Οι φυλές που έχουν απομείνει είναι κάθε άλλο παρά ενωμένες. Ο κόσμος χρειάζεται κάποιον που είτε θα τις φέρει κοντά είτε θα τις εξαφανίσει. Εκεί ξεκινάει ο δικός σας ρόλος. Ως ένα μεταλλαγμένο ον, κάτι μεταξύ αλεπούς, γάτας και του Rocket Raccoon από το Guardians of the Galaxy, καλείστε να σώσετε (ή όχι) όλη την ύπαρξη.

Η κεντρική υπόθεση δεν είναι κάτι το συνταρακτικό, οι περισσότερες αποστολές δεν σχετίζονται μεταξύ τους, ούτε συναντάτε πολλές ενδιαφέρουσες ιστορίες που θα θυμάστε για καιρό. Εξάλλου, πλέον γνωρίζουμε πολύ καλά για την αρνητική επίδραση του ανθρώπου στο περιβάλλον και την εύθραυστη ισορροπία στην οποία βρίσκεται η φύση. Ωστόσο, υπάρχει κάτι το διασκεδαστικό στην απλότητα του σεναρίου και της εξέλιξής του, που δεν χρειάζεται να γίνει πολύπλοκο για να κρατήσει το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Εκτός αυτού, αρκετές ώρες παιχνιδιού αργότερα, αναφέρεται μια ενδιαφέρουσα πιθανότητα που αλλάζει λίγο την αντίληψή σας για το φινάλε και ξεπερνάει το απλό “σώσε το δέντρο της ζωής και φέρε κοντά τις δύο αντίπαλες φυλές”. Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο της ιστορίας είναι πως κάθε τόσο πηγαίνετε πίσω στον χρόνο για να δείτε την ζωή του πρωταγωνιστή ως παιδί και να μάθετε τα κίνητρα πίσω από τις ενέργειές του, καθώς και πτυχές του παρελθόντος του. Επιλογές που κάνετε εκεί επηρεάζουν κάποιες ικανότητες στο παρόν.

Ένας φτωχός και μόνος biomutant.

Μια σύντομη εισαγωγή σε γρήγορους ρυθμούς και γραφικά βγαλμένα από ταινία καρτούν σας βάζει αμέσως στο κλίμα του παιχνιδιού. Ο γούνινος ήρωας, με συντροφιά έναν μηχανικό γρύλλο, είναι πρόθυμος να ξεκινήσει την περιπέτεια χωρίς πολλά πολλά, μπαίνοντας σε έναν φανταστικό κόσμο με αρκετά ρεαλιστικά στοιχεία για να μοιάζει πραγματικός. Ένας ήρεμος αφηγητής, με ύφος μεταξύ σοβαρού και αστείου και δική του αίσθηση του χιούμορ, σας συντροφεύει σε κάθε βήμα, εξιστορώντας τα όσα συμβαίνουν και περιγράφοντας τους διαλόγους σε τρίτο πρόσωπο, αντί της άμεσης ομιλίας. Άλλες φορές ειρωνεύεται καταστάσεις ή επιλογές ή σας δίνει μαθήματα ζωής, με φράσεις όπως “μερικές φορές στην ζωή πρέπει να παίρνουμε αποφάσεις ή απλά να... σταματάμε να ζούμε”. Αν και μπορείτε να περιορίσετε τις περιγραφές του από τις ρυθμίσεις, ο αφηγητής φέρνει την περιπέτεια πιο κοντά στο να μοιάζει με παραμύθι για όλες τις ηλικίες και αξίζει να τον κρατήσετε ως έχει.

Οι χαρακτήρες, όσο απλά και αν παρουσιάζουν την κάθε ανάγκη τους για σωτηρία, είναι ευχάριστοι και πολλές φορές προκαλούν γέλιο ή χρησιμοποιούν μπλακ χιούμορ. Όταν ρωτάτε έναν αντιαλκοολικό αν δεν πίνει επειδή έχει πρόβλημα με το ποτό και σας απαντά πως το μεγαλύτερο πρόβλημά του είναι το ότι δεν βρίσκει ποτό να πιει, τότε αντιλαμβάνεστε το ύφος του παιχνιδιού. Χιούμορ υπάρχει επίσης στις λεπτομέρειες και πολλές φορές στα ονόματα των χαρακτήρων, όπως ενός ταλαιπωρημένου τύπου μεγάλης ηλικίας ονόματι Out-Of-Date. Ανάμεσα στις πολλές και μοναδικές υπάρξεις, βρίσκονται μεταλλαγμένα ζωάκια και λαχανικά, γιγάντιες χελώνες, τέρατα με τρία κεφάλια και άλλα, πιο σκοτεινά, μαυρισμένα από την ίδια γλίτσα που επηρεάζει το δέντρο της ζωής. Πολλές φορές, μάλιστα, παλεύουν μεταξύ τους, κάνοντας την ζωή σας πιο εύκολη.

Ξεκινάτε επιλέγοντας τα χαρακτηριστικά του ήρωα, ανάμεσα σε διαφορετικές ράτσες, ικανότητες και class, με το τελευταίο να χρησιμεύει περισσότερο ως ένα προκαθορισμένο σύνολο δυνατοτήτων που αλλάζουν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, χωρίς να σας “δένει” με κάποιο συγκεκριμένο στιλ παιχνιδιού. Έχετε δεκάδες επιλογές στη διάθεσή σας, με τα χαρακτηριστικά να χωρίζονται στα κλασικά vitality, strength, intellect, charisma, agility και luck. Συνεχίζετε επιλέγοντας ικανότητες που επηρεάζουν τόσο τα στατιστικά όσο και την εμφάνιση. Πολύ charisma σε ένα δυνατό σώμα έχει ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο κεφάλι σε ένα μικρό σώμα, ενώ πάρα πολύ vitality σας κάνει στρουμπουλό με αυτιά νυχτερίδας. Αξίζει να δοκιμάσετε συνδυασμούς σε αυτό το σημείο, έως ότου βρείτε τα στατιστικά που πλησιάζουν στην ιδέα που έχετε για έναν μεταλλαγμένο ήρωα, ενώ αν δεν μπορείτε να αποφασίσετε απλά επιλέξτε τη ράτσα που μοιάζει με αυτή στο εξώφυλλο του παιχνιδιού (Primal).

Σπαθί click-in-shop.

Το cuztomization συνεχίζεται με την επιλογή της ανθεκτικότητάς σας στα στοιχεία, στη ραδιενέργεια και τους βιολογικούς κινδύνους, επηρεάζοντας το πόσο γρήγορα χάνετε ενέργεια από αντίστοιχα τέρατα ή σε αντίστοιχες περιοχές. Αν και αξίζει να το σκεφτείτε για λίγη ώρα, μέσα στο παιχνίδι αποκτάτε εξοπλισμό που βοηθάει στο να χτίσετε αντοχές, συν το ότι μπορείτε να προσθέτετε στην πορεία περισσότερους βαθμούς ανθεκτικότητας, οπότε οι επιλογές στο αρχικό στάδιο είναι ενδεικτικές. Τελευταία έρχεται η επιλογή class, που επηρεάζει για άλλη μια φορά την εμφάνιση του χαρακτήρα και προσθέτει μια ξεχωριστή ικανότητα. Μία επιλογή σας κάνει να μοιάζετε με ελεύθερο σκοπευτή, άλλη με μάγο και άλλη με πολεμιστή. Όπως βλέπετε, οι επιλογές είναι πολλές, τόσο από πλευράς gameplay όσο και οπτικά, δίνοντας ένα πολύ καλό κίνητρο για επανάληψη του παιχνιδιού από την αρχή με διαφορετικό ήρωα.

Το ενσωματωμένο tutorial στο ξεκίνημα του παιχνιδιού σας μαθαίνει σιγά σιγά τα βασικά, ζητώντας σας να κάνετε συγκεκριμένα πράγματα προτού προχωρήσετε. Χρειάζεστε περίπου μία ώρα για να μάθετε τα απαραίτητα και να νιώσετε έτοιμος να αντιμετωπίσετε ό,τι προκύψει. Στο τέλος του tutorial ανοίγει ο χάρτης με μέρη που μπορείτε να επισκεφθείτε. Από εκείνο το σημείο και μετά η σειρά της εξερεύνησης εξαρτάται από εσάς και είστε ελεύθερος να εξερευνήσετε τον κόσμο όπως επιθυμείτε. Πολλές περιοχές προσφέρουν δυνατότητα άμεσου fast travel, αρκεί πρώτα να βρείτε τις αντίστοιχες σημαιούλες και να τις... μαρκάρετε. Τα σημεία με την δυνατότητα αυτή είναι αρκετά σε αριθμό ώστε να κάνουν την μετάβαση από την μία αποστολή στην άλλη εύκολη και ξεκούραστη.

Σε κάθε περιοχή αντιστοιχούν και τα ανάλογα τέρατα, με καιρικά και άλλα φαινόμενα να παίζουν το ρόλο τους. Δεν μπορείτε να πλησιάσετε σε πολύ ζεστά ή κρύα μέρη, ούτε σε εκτάσεις με ραδιενέργεια, βιοχημικά ή χαμηλό οξυγόνο χωρίς προστασία, που αποκτάτε είτε με την κατάλληλη στολή ή μέσω αντίστοιχης αναβάθμισης. Αρχικά αυτό δεν είναι πρόβλημα, αφού μόλις φτάσετε σε ένα τέτοιο μέρος χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό μπορείτε εύκολα να μεταβείτε σε ένα άλλο. Όμως, μετά από ώρες παιχνιδιού φτάνετε σε σημείο όπου η συνέχεια είναι πρακτικά αδύνατη χωρίς τις στολές. Έτσι, ενώ η απόκτηση των στολών είναι τεχνικά προαιρετική, η κεντρική περιπέτεια καθυστερεί ξαφνικά ενώ μέχρι εκείνο το σημείο κυλούσε σαν νερό. Αυτό το σημείο προσθέτει ώρες παιχνιδιού, όπως και οπτική ποικιλία σε περιβάλλοντα, αλλά δίνει την αίσθηση πως θα μπορούσε είχε ομαλότερη σχεδίαση.

Για κάνε "αααα".

Οι αποστολές ποικίλλουν, από απλές, όπως να μαζέψετε υλικά για ένα χωριό και να εντοπίσετε τους πίνακες αναφοράς του κόσμου, σε πιο δύσκολες, όπως να σκοτώσετε boss και να καταλάβετε το κάστρο της αντίπαλης φυλής. Άλλες φορές, πάλι, χαρακτήρες που συναντάτε σας δίνουν προσωπικές αποστολές, όπως να βρείτε όλα τα σημεία αναρρίχησης ή ένα εργαλείο για το πλύσιμο των ρούχων (ώστε οι κάτοικοι να μη χάνουν χρόνο πλένοντάς τα οι ίδιοι), ή σας δίνουν πληροφορίες για κρυφά σημεία στον χάρτη (αρκεί πρώτα να σας συμπαθούν αρκετά). Κάθε τόσο καλείστε να κάνετε επιλογές που επηρεάζουν την ιστορία και την αύρα σας. Χωρισμένη σε φωτεινή και σκοτεινή, η αύρα αντιπροσωπεύει το καλό και το κακό. Δύο άγγελοι-biomutant, που μοιάζουν με φτερωτά ποντικάκια από τον παράδεισο και την κόλαση αντίστοιχα, παίρνουν μέρος στους δικούς τους σύντομους διαλόγους ανάλογα με την επιλογή σας. Η αύρα επηρεάζει κάποιους διαλόγους και ξεκλειδώνει ορισμένες ικανότητες που ονομάζονται PSI (κάτι σαν μαγικά).

Το σύστημα μάχης είναι από τα πιο ευέλικτα και απολαυστικά που έχουμε συναντήσει. Ξεκινάτε μαθαίνοντας τις μάχες σώμα-με-σώμα (γνωστές και ως... Wung-Fu), με συνδυασμούς χτυπημάτων, αποφυγή επιθέσεων και ζάλισμα των εχθρών, κάνοντάς τους να δουν αστεράκια στην κυριολεξία. Αν οι μάχες σώμα-με-σώμα δεν σας καλύπτουν, μια ποικιλία όπλων έρχεται να σας δώσει μια δεύτερη επιλογή. Αυτόματα, ημιαυτόματα, μπούμερανγκ και άλλα χρησιμεύουν σε επιθέσεις από απόσταση. Μετά, υπάρχουν τα παραδοσιακά όπλα κοντινής απόστασης, όπως σπαθιά για ένα ή δύο χέρια και όπλα που συνθλίβουν και άλλα που μοιάζουν με κουπιά. Τέλος, έχουμε τις δυνάμεις PSI και τα biogenetics, μέσω των οποίων πετάτε πράσινα βιοχημικά σύννεφα στους εχθρούς, παγώνετε το έδαφος, τους καίτε και άλλα.

Επειδή η άμυνα είναι τόσο απαραίτητη όσο και η επίθεση, η διαχείριση του αμυντικού εξοπλισμού έχει το δικό της ενδιαφέρον. Κάθε κομμάτι, από το κεφάλι μέχρι τα πόδια, είναι ξεχωριστό, φαίνεται στον χαρακτήρα και, όπως και τα όπλα, είναι αναβαθμίσιμο. Κάθε όπλο και μέρος πανοπλίας διαφέρει σε σπανιότητα, αποτελεσματικότητα και υλικό, με δυνατότητα αναβάθμισης, αρκεί να έχετε τα απαραίτητα υλικά. Ό,τι δεν σας εξυπηρετεί μπορείτε να το πουλήσετε ή να το διαλύσετε για αναλώσιμα και περισσότερα υλικά αναβάθμισης. Αν, πάλι, δεν σας αρκεί η αναβάθμιση ή η αγορά νέων όπλων και εξοπλισμού, μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας από το μηδέν και να προσθέσετε add ons για περαιτέρω αναβάθμιση. Αργά ή γρήγορα φτάνετε στο σημείο να έχετε τα κατάλληλα όπλα για τους κατάλληλους εχθρούς και σετ πανοπλίας για κάθε περιοχή, και πάνω απ’ όλα η διαδικασία γίνεται με απλό και διασκεδαστικό τρόπο.

Ένας εναντίον όλων.

Ο κόσμος είναι γεμάτος εχθρούς, loot, bioblobs για να ξεκλειδώσετε νέες μεταλλάξεις και gadgets για αναβαθμίσεις και πιο αποτελεσματική εξερεύνηση του περιβάλλοντος. Ένα από τα καλύτερα σημεία του παιχνιδιού είναι η δημιουργία νέων όπλων και εξοπλισμού, με πολλές δυνατότητες και πολλά υλικά για να μαζέψετε. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στο inventory και το πολύτιμο σορτάρισμα ανά κατηγορία σας σώζει αν βρεθείτε με δεκάδες διαφορετικά όπλα στη διάθεσή σας. Προσθέστε πάγο ή ραδιενέργεια στο σπαθί σας ή κατασκευάστε ένα θρυλικό τουφέκι που κάνει εκατοντάδες βαθμούς ζημιάς. Όσο πιο σπάνιο τόσο πιο πιθανή η υψηλή ποιότητα του υλικού, ενισχύοντας τα στατιστικά σας ακόμα περισσότερο. Αν, όμως, για κάποιον λόγο το customization σας κουράζει, μπορείτε πάντα να αγοράσετε κάποιο από τα έτοιμα που προσφέρονται στους πωλητές, ξοδεύοντας green (το νόμισμα του παιχνιδιού σε μορφή φύλλου), παίρνοντας καλύτερη τιμή εάν έχετε υψηλό δείκτη charisma ή αν είναι μέλη της φυλής σας.

Το γεγονός ότι ο εξοπλισμός είναι κλειδωμένος ανά επίπεδο, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο όπλο μεγαλύτερου επιπέδου από του δικού σας, οδηγεί σε ομαλή εξέλιξη του χαρακτήρα σε σχέση με τους εχθρούς, χωρίς ποτέ να είστε υπερβολικά δυνατός ή αδύναμος. Πολλοί εχθροί προτιμούν τις άμεσες επιθέσεις, όμως άλλοι είναι ιπτάμενοι και πρέπει να τους πετύχετε με το όπλο σας, άλλοι φέρουν ασπίδα ή πανοπλία που μπλοκάρει τις σφαίρες και άλλοι, συνήθως boss ή mini-boss, εξολοθρεύονται με τεχνικές ή συνδυασμούς επιθέσεων, οδηγώντας σας στο να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε σχεδόν όλες τις μορφές επιθέσεων σε κάποιο σημείο του παιχνιδιού. Ιδανικά, τις χρησιμοποιείτε όλες καθόλη την διάρκεια, απολαμβάνοντας επιθέσεις σώμα-με-σώμα, ενώ παγώνετε όσους σας πλησιάζουν και πυροβολάτε όσους πετούν πάνω από το κεφάλι σας.

Όσο ολοκληρώνετε αποστολές και σκοτώνετε τέρατα αποκτάτε XP. Μόλις αποκτήσετε αρκετό, ανεβαίνετε επίπεδο, ξοδεύοντας βαθμούς στις ικανότητές σας και ξεκλειδώνοντας ειδικές επιθέσεις και νέες ενέργειες. Όταν οι εχθροί είναι πολύ πολύ πιο δυνατοί από εσάς, αν πνιγείτε ή αν βρεθείτε σε μέρος όπου δεν έχετε αρκετά υψηλές αντοχές και πεθάνετε, επιστρέφετε στο τελευταίο checkpoint που πάντα βρίσκεται αρκετά κοντά. Ένα από τα προβλήματα του παιχνιδιού αφορά το autosave σε σημείο όπου δεν έχετε αρκετή αντοχή, πεθαίνετε γρήγορα, όμως δεν έχετε κάνει save για αρκετή ώρα. Εκεί το checkpoint κάθε άλλο παρά χρήσιμο είναι, αφού κάθε φορά σας επιστρέφει στο ίδιο σημείο όπου χάνετε ζωή γρήγορα. Γι’ αυτό να θυμάστε να κάνετε save συχνά, χωρίς να βασίζεστε στο autosave, αφού δεν ξέρετε πότε θα βρεθείτε σε περιοχή όπου δεν έχετε αρκετή προστασία.

Εξερεύνηση.

Στο PS4 το παιχνίδι μου “κόλλησε” μία φορά στα μισά ενός boss και ένα εχθρικό κάστρο δεν ήταν διαθέσιμο για κατάληψη για κάποιο λόγο, όμως ίσως να πρόκειται για προβλήματα της pre-release έκδοσης που έπαιξα. Ένα άλλο μικρό θέμα του χειρισμού είναι πως το κουμπί για σκάψιμο για κρυμμένους θησαυρούς με button smashing είναι ίδιο με το equip, οπότε πολλές φορές καταλήγετε να φορέσετε κατά λάθος εξοπλισμό ή add-on χωρίς να το θέλετε. Ωστόσο αυτό αποφεύγεται αν είστε προσεκτικός στο τελευταίο πάτημα του κουμπιού. Επίσης, κάτι που πρέπει να λυθεί είναι ότι κάποιες φορές τα τέρατα, επάνω στην κίνησή τους, φεύγουν από την ακτίνα όπου γίνεται η μάχη με αποτέλεσμα να επαναφέρεται ο δείκτης ζωής από την αρχή. Αυτό συμβαίνει ιδιαίτερα συχνά με ένα συγκεκριμένο είδος τέρατος αρκετά μετά στο παιχνίδι, κάτι που είναι ενοχλητικό ακόμα και αν δεν κουράζει τόσο.

Εκτός από το fast travel που προαναφέρθηκε, δεν λείπουν τα οχήματα, όπως προσαρμόσιμα τζετ σκι (καθώς δεν κολυμπάτε), μηχανικά άλογα ή άλλα οχήματα που καθαρίζουν το περιβάλλον από πετρέλαιο, ανοίγοντας περιοχές που διαφορετικά δεν θα ήταν προσβάσιμες. Κάτι άλλο που επίσης εμφανίζεται συχνά είναι απλοί γρίφοι, όπου καλείστε να ταιριάξετε δύο χρώματα διακοπτών σε συσκευές, όπως φούρνους μικροκυμάτων. Η λύση των εύκολων αυτών γρίφων οδηγεί σε νέα μονοπάτια ή άλλες ανταμοιβές. Όσον αφορά το healing, εφόσον η ζωή σας δεν αναπληρώνεται αυτόματα όσο βρίσκεστε σε μάχη, χρειάζεστε αναλώσιμα ή άλλους τρόπους για να γεμίσετε την μπάρα ζωής σας, όπως επιδέσμους και άλλα ιατρικά ήδη που βρίσκετε ή αγοράζετε. Το παιχνίδι είναι αρκετά εύκολο στο normal, με αποτέλεσμα να βρεθείτε με εκατοντάδες τέτοια είδη μετά από 20+ ώρες, οπότε οι πιο έμπειροι ίσως προτιμήσετε τον πιο υψηλό βαθμό δυσκολίας.

Η μετα-αποκαλυπτική ατμόσφαιρα του παιχνιδιού σε συνδυασμό με τα πολύχρωμα καρτουνίστικα γραφικά και τα ζωηρά χρώματα προσφέρουν ένα ανάμεικτο αποτέλεσμα. Από την μία, εγκαταλελειμμένα χωριά, μια γη που δεν τη φρόντισαν οι άνθρωποι, διαλυμένα αυτοκίνητα και παραμορφωμένα τέρατα που πολλές φορές μάχονται μεταξύ τους, και από την άλλη καταπράσινα λιβάδια, χαριτωμένα ζωάκια και ομιλίες για θέματα κοινής λογικής. Ένα μείγμα Fallout και Zelda με έμφαση στο παραμυθένιο που πολλές φορές πλησιάζει το παιδικό. Λεπτομέρειες όπως η επιλογή μεγέθους των υποτίτλων, η εναλλαγή μέρας/νύχτας (η οποία επίσης επηρεάζει κάποια στοιχεία) και τα καιρικά φαινόμενα προσθέτουν στην εμπειρία. Δυστυχώς, τα γραφικά στο PS4 και η χαμηλή διαδραστικότητα με το περιβάλλον (πχ ξύλινα τραπέζια δεν διαλύονται ακόμα κι αν τα χτυπάτε με σπαθί) δεν συμβαδίζουν με τα σύγχονα δεδομένα, κάνοντας το παιχνίδι να δείχνει ξεπερασμένο, χωρίς αυτό να επηρεάζει άμεσα την απόλαυση που προσφέρει το gameplay. Κάτι που όμως επηρεάζει τον οπτικό τομέα είναι οι συχνές πτώσεις του framerate που δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση.

I have the poweeeeer!

Το σπιρτόζικο ύφος του αφηγητή, με μια δόση ειρωνείας και αστείες περιγραφές, ταιριάζει με το όλο ευχάριστο κλίμα του παιχνιδιού, σε αντίθεση με άλλους τίτλους όπου ο ήρωας εξερευνεί την μία περιοχή μετά την άλλη χωρίς να ακούγεται κιχ. Οι διάλογοι μεταξύ του πρωταγωνιστή και των άλλων χαρακτήρων είναι σε στιλ Sims, όπου ακούγονται ακαταλαβίστικα λόγια, με τον αφηγητή να περιγράφει/μεταφράζει το τί λέγεται. Δεν ακούτε τον ήρωα να μιλάει, χωρίς αυτό να επηρεάζει την ατμόσφαιρα. Από την άλλη, ζωάκια που συναντάτε, ή όταν πέφτετε από ψηλά με το άλογό σας (δεν σκοτώνεστε όταν πέφτετε από μεγάλο ύψος) βγάζουν χαριτωμένους ήχους, με ορισμένα να ακούγονται σαν μαλακά παιχνίδια για σκύλους.

Με έμφαση στην καταστροφική επίδραση του ανθρώπου στο περιβάλλον, το υψηλό customization και την εξολόθρευση τεράτων, το Biomutant προσφέρει δεκάδες ώρες περιπέτειας σε ευχάριστο κλίμα. Φανταστείτε κάτι σαν ένα μίνι Fallout με αισθητική Kung Fu Panda για μικρότερες ηλικίες, που μπορούν πολύ εύκολα να παίξουν και μεγαλύτεροι, όπου η ραδιενέργεια έχει αντικατασταθεί από πολλές μικρότερες παρενέργειες και τα λιωμένα πρόσωπα από ζωάκια που έχουν βγάλει λίγη περισσότερη γούνα από την αναμενόμενη. Αν ψάχνετε ένα ανάλαφρο, παραμυθένιο RPG, το Biomutant είναι πολύ καλή επιλογή.

  • Πλούσιο gameplay
  • Πολλές δραστηριότητες
  • Replayability και διάρκεια
  • Χιούμορ
  • Ο αφηγητής
  • Πλούσια παραμετροποίηση
  • Ξεπερασμένα γραφικά
  • Αναξιόπιστο autosave
  • Τα παιδικά στοιχεία ίσως δεν αρέσουν σε όλους
  • Πτώσεις του frame rate (στο PS4 τουλάχιστον)
  • Μικρά θέματα σε χειρισμό και νοημοσύνη εχθρών
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4, Xbox One, PC
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Experiment 101
ΕΚΔΟΣΗ:THQ Nordic
ΔΙΑΘΕΣΗ:Enarxis