Assassin's Creed: Revelations Beta Preview

, Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011 0  

Αφού πέτυχε το περσινό “πείραμα” του multiplayer στο Assassin's Creed: Brotherhood, η Ubi το επαναφέρει στο Revelations κάνοντας μικρές αλλαγές κατά το “συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει”. Με λίγες πινελιές που ταιριάζουν στο παιχνίδι, το εξελίσσει χωρίς να πειράξει τους βασικούς μηχανισμούς του. H beta του AC: Revelations ξεκινά με ένα tutorial χωρισμένο σε δύο μέρη που μας εξηγεί τα απολύτως βασικά. Όσοι έχετε παίξει το multi του Brotherhood, δεν θα μάθετε κάτι καινούριο. Μετά από τα εισαγωγικά μας αφήνει να παίξουμε άμεσα όποιο διαθέσιμο mode υπάρχει μέσω του Play now ή να κάνοντας ένα custom match.

Η γενική ιδέα του παιχνιδιού παραμένει η ίδια. Έως και οκτώ παίχτες ρίχνονται σε μία πίστα και στον καθένα δίνεται ένας στόχος και ένας κυνηγός. Πρέπει να σκοτώσουμε τον στόχο μας και να αποφύγουμε τον κυνηγό μας. Αυτά γίνονται μέσω των γνωστών μηχανισμών των παιχνιδιών Assassin's Creed, δηλαδή είτε αθόρυβα και με στρατηγική, είτε τρέχοντας αλαφιασμένοι με τα στιλέτα στα χέρια σφάζοντας κόσμο! Αν είμαστε διακριτικοί ο στόχος δεν θα μας καταλάβει και θα τον καθαρίσουμε ευκολότερα παίρνοντας περισσότερους πόντους. Αν κάνουμε βεβιασμένες κινήσεις ο στόχος μας θα την κάνει και θα πρέπει να τον κυνηγήσουμε, αλλά θα μας πάρει χαμπάρι και ο κυνηγός, άρα ταυτόχρονα θα πρέπει να του ξεφύγουμε. Σε όλη την πίστα φυσικά υπάρχουν NPCs-κλώνοι των χαρακτήρων μας, οπότε το τρέξιμο και ξεκοίλιασμα μάλλον ακυρώνεται!

Πάνω δεξιά στην οθόνη μας δίνεται το πορτρέτο του στόχου μας και στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχει μία πυξίδα που γεμίζει καθώς πλησιάζουμε το θήραμα. Στις πίστες φυσικά υπάρχουν τα γνωστά βουνά από άχυρο, τα παγκάκια και οι σκεπές για να κρυφτούμε και να κινηθούμε ύπουλα. Μαζεύουμε πόντους είτε σκοτώνοντας τον στόχο μας, είτε αποφεύγοντας τον κυνηγό. Όσο πιο διακριτικά και στρατηγικά σκοτώσουμε τον στόχο, τόσο περισσότερους πόντους κερδίζουμε. Κερδίζοντας πόντους ανεβαίνουμε level και μπορούμε να ξεκλειδώσουμε διαφορετικές ικανότητες (abilities) του χαρακτήρα μας ή αλλαγές στην εμφάνισή του. Ικανότητες όπως προσωρινή αλλαγή εμφάνισης, βόμβες καπνού, στιλέτα για τραυματισμό του αντιπάλου, μεταμφίεση κοντινών NPCs σε κλώνους μας για αντιπερισπασμό κλπ.

Μια ήσυχη μέρα στους δρόμους της Πόλης.

Τα modes beta της beta είναι τα Deathmatch, Easy Deathmatch, Wanted, Manhunt και Artifact Assault. Στο Deathmatch δεν υπάρχουν κλώνοι των χαρακτήρων που χρησιμοποιούνται από παίχτες, αλλά ούτε και πυξίδα στην οθόνη και οι πίστες είναι μικρότερες. Αντί για πυξίδα μας δίνεται απλά μια ένδειξη στο πορτρέτο του στόχου μας ότι τον πλησιάζουμε. Η διαφορά του Easy Deathmatch με το Deathmatch είναι απλά η απουσία των διάφορων ειδικών ικανοτήτων από το πρώτο. Το Wanted mode έχει μεγαλύτερους χάρτες, ενεργή πυξίδα και κλώνους των χαρακτήρων των παιχτών. Και στα τρία αυτά modes (Deathmatch, Easy Deathmatch, Wanted) οι παίχτες με τα περισσότερα kills έχουν περισσότερους κυνηγούς, αλλά μπορούν να έχουν και περισσότερους στόχους, αλλάζοντας οποιαδήποτε στιγμή ανάμεσα τους.

Στο Manhunt οι παίχτες χωρίζονται σε ομάδες και με κάθε γύρο εναλλάξ παίρνουν τον ρόλο κυνηγών και κυνηγημένων. Και τέλος, το Artifact Assualt είναι ένα είδος capture the flag όπου οι παίχτες χωρίζονται σε ομάδες άνω των τριών ατόμων και πρέπει να προστατέψουν το αντικείμενο στην περιοχή τους αλλά και να κλέψουν αυτό της αντίπαλης ομάδας. Στα modes Manhunt και Artifact Assault η κάθε ομάδα χρησιμοποιεί συγκεκριμένο χαρακτήρα για όλους τους παίχτες.

Οι εννιά διαθέσιμοι χαρακτήρες στην beta είναι κυρίως Βυζαντινής και Οθωμανικής εμπνεύσεως (The Vizier, The Thespian - με το όνομα “Lysistrata”, The Deacon, The Bombadier, The Champion – ονόματι Georgios Kostas!, κ.α.) με αρκετούς άλλους να έχουν ανακοινωθεί για την τελική έκδοση. Ξοδεύοντας πόντους μπορούμε να αλλάζουμε την εμφάνιση και τα όπλα των χαρακτήρων. Οι πίστες (Antioch, Galata, Knight's Hospital) έχουν επίσης ανατολίτικη εσάνς και είναι ατμοσφαιρικές και φτιαγμένες για κυνηγητό!

Ο καράφλας στο τέλος δεξιά είναι o Champion - Georgios Kostas!

Η beta του Revelations είναι πολλά σκαλιά πάνω από αυτή του Brotherhood, κάτι που μας δείχνει ότι η Ubi κρατάει σημειώσεις στο τεφτέρι! Ούτε ατελείωτες ώρες για να βρούμε ματς και αν... Ούτε κόλλημα της κονσόλας σε κάθε ματσάκι σε βαθμό resetαρίσματος. Ούτε έντονο lag που να κάνει το παιχνίδι unplayable. Όχι ότι δεν υπάρχουν προβλήματα. Τα κολλήματα αν και σποραδικά, δίνουν το παρόν. Έπαιξα ματς όπου το παιχνίδι αρνούταν να δώσει στόχο ή κάποιον κυνηγό, με συνέπεια να κάνω ατελείωτες βόλτες ρεμβάζοντας τις γραφικές πίστες και περιμένοντας να τελειώσει ο γύρος. Και το lag, αν και όχι έντονο, όταν σε ρίχνει πάνω στις λεπίδες του αντιπάλου είναι αρκετό για να εκνευρίσει. Το σημαντικότερο είναι το γεγονός ότι η Ubisoft άνοιξε σε περισσότερο κόσμο την beta, απ' ότι αυτή του Brotherhood, διευκολύνοντας το matchmaking.

Πραγματικά, σε όσους δεν πολυαρέσει το multiplayer των περισσότερων παιχνιδιών, που είναι τρέχω και πυροβολώ σαν 11χρονο που κατέβασε μονοκοπανιά ένα κιλό ζάχαρη, το multiplayer των παιχνιδιών Assassin's Creed είναι μια πολύ καλή πρόταση. Το Revelations παίρνει την περσινή συνταγή και χωρίς συγκλονιστικές αλλαγές κάνει το online πολύ πιο ενδιαφέρον. Eν αναμονή για το τελικό προϊόν που δύσκολα θα απογοητεύσει!

Πλατφόρμα: PS3 (preview), Xbox 360, PC
Έκδοση: Ubisoft
Ανάπτυξη: Ubisoft
Διάθεση: CD Media
Είδος: Action adventure
Παίκτες: Single-player, multiplayer
Επίσημο Site: http://assassinscreed.ubi.com/revelations/en-GB/home/
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 15/11/2011
PEGI: 18