ZombiU Review

, Τετάρτη 12 Δεκέμβριος 2012 0  

Πότε ήταν η τελευταία φορά που παίξατε ένα παιχνίδι τρόμου, στο οποίο φοβόσασταν να κάνετε το παραμικρό βήμα; Πότε ήταν η τελευταία φορά που χρειάστηκε να σκεφτείτε δεύτερη (και τρίτη και τέταρτη) φορά να ανοίξετε μια πόρτα, φοβούμενοι τους κινδύνους που παραμονεύουν; Πόσα survival horror παιχνίδια σας αφήνουν αδύναμους μπροστά στις ορδές των ανθρωποφάγων ζόμπι; Η απάντηση αριθμητικά δεν ξεπερνά τα δάχτυλα του ενός χεριού. Χάρη στο ZombiU, μπορούμε να μετρήσουμε ακόμα ένα.

Το ZombiU εκτυλίσσεται στο Λονδίνο του σήμερα, το οποίο πλέον είναι μια πόλη-παγίδα θανάτου. Σχεδόν όλοι οι κάτοικοι (και έχει και πολλούς πανάθεμα το) έχουν μετατραπεί σε λυσσαλέα ζόμπι. Λέω σχεδόν, γιατί κάποιοι τελευταίοι επιζήσαντες πολεμάνε ακόμα για να καταφέρουν να γλιτώσουν και είναι αυτοί που παίρνετε έναν-προς-έναν υπό τον έλεγχό σας. Για κάποιο λόγο, ένας άγνωστος τύπος επικοινωνεί μαζί σας μέσω μεγαφώνων στην αρχή και μετά μέσω ασυρμάτου και σας καθοδηγεί στην προσπάθεια επιβίωσής σας, στέλνοντάς σας σε διάφορες αποστολές που διασφαλίζουν την ασφάλειά σας, αλλά έχουν ρίσκο, αφού πρέπει να έρθετε αντιμέτωποι με τους νεκροζώντανους.

Στην ουσία το παιχνίδι δεν προσπαθεί να διηγηθεί την επόμενη μεγάλη ιστορία τρόμου. Αυτό που χρειάζεται να κάνετε, είναι να μείνετε ζωντανοί όσο περισσότερο μπορείτε. Όταν ο χαρακτήρας σας πέφτει στα χέρια των ζόμπι, γίνεται κι αυτός ζόμπι, και στη συνέχεια αναλαμβάνετε το ρόλο ενός άλλου επιζήσαντα, που πρέπει να συνεχίσει την αποστολή. Ο παλιός σας χαρακτήρας που έχει γίνει ζόμπι, έχει ακόμα το σακίδιο με τα πολύτιμα αντικείμενα και πρέπει να τον βρείτε και να τον σκοτώσετε για να πάρετε πίσω τα εφόδια που έχετε μαζέψει.

Δεν χρειάζεται να είσαι ζωντανός για να φοράς τα πιο στιλάτα ρούχα!

Μην περιμένετε να τρέχετε και να μοιράζετε headshots στα ζόμπι ως ένας άλλος Leon Kennedy. Έχετε στη διάθεσή σας ό,τι βρίσκετε σε ντουλάπια και συρτάρια ή στα κουφάρια ανθρώπων και ζόμπι που σκοτώνετε. Τα όπλα είναι ελάχιστα, όπως και τα πυρομαχικά. Η περιορισμένη χωρητικότητα του σάκου μπορεί να είναι ένα ακόμα στοιχείο εναντίον σας, αφού μπορεί να βρεθείτε με δεκάδες σόδες και αναψυκτικά που κάνουν ελάχιστη δουλειά στο recovery και να μην έχετε χώρο για άλλα όπλα ή χρήσιμα αντικείμενα. Γι αυτό, η κάθε κατάσταση στην οποία βρίσκεστε, θέλει σκέψη και προσοχή. Στα καθαρά action σημεία του παιχνιδιού, η χρήση του όπλου είναι σχετικά αργή, ενώ το ρόπαλο του κρίκετ που σας δίνεται εξαρχής, είναι ο σωτήρας σας αφού με αυτό μπορείτε να χτυπήσετε τα μοναχικά ζόμπι σιωπηλά και “οικονομικά”. Παρόλα αυτά, λίγη παραπάνω ταχύτητα θα ήταν καλοδεχούμενη, αφού πολλές φορές βρίσκεστε σε κατάσταση πανικού και ο χαρακτήρας σας δεν ανταποκρίνεται όπως πρέπει.

Το Wii U GamePad παίζει σημαντικό ρόλο στην όλη εμπειρία. Το scanning της περιοχής είναι αναπόσπαστο κομμάτι του παιχνιδιού, αφού σας αποκαλύπτει σημαντικές πληροφορίες όπως αντικείμενα, τις θέσεις κάποιων ζόμπι (δεν φαίνονται πάντα όλα τα ζόμπι στον χάρτη), ενώ η διαχείριση αντικειμένων και η θέαση του log, γίνεται απ'ευθείας σε αυτό. Έχετε έξι βασικά αντικείμενα στις “μπροστινές τσέπες”, που μπορείτε να χρησιμοποιείτε ακουμπώντας τα στις πάνω γωνίες της οθόνης αφής (αρκετά εύκολο για τους αντίχειρες), ώστε να τα έχετε διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή, χωρίς να μπαίνετε στον κόπο να ανοίγετε τον σάκο σας. Μπορείτε να τα αλλάξετε κάνοντας drag and drop άλλα αντικείμενα του σάκου, αλλά ο φακός, μερικά όπλα, κάποιο health pack και το ρόπαλο του κρίκετ, είναι αρκετά στις περισσότερες περιπτώσεις.

Ο σάκος, όπως ανέφερα προηγούμενως, έχει περιορισμένη χωρητικότητα και γεμίζει σχετικά εύκολα με “αηδίες” που βρίσκετε στον δρόμο σας. Όταν χρειαστεί να σταματήσετε για να πάρετε κάποιο αντικείμενο από μέσα, ο χαρακτήρας σας κυριολεκτικά βγάζει τον σάκο από την πλάτη του και ψαχουλεύει, χωρίς να γίνει παύση στο παιχνίδι. Αυτό σημαίνει ότι είστε ευάλωτοι σε επιθέσεις αν δεν προσέχετε. Το looting επίσης λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Γενικά, πρέπει να είστε σίγουροι ότι έχετε καθαρίσει το τοπίο από τυχόν κινδύνους, πριν ξεκινήσετε να ψαχουλεύετε τα πάντα.

Boom headshot!

Για το gameplay του ZombiU συνολικά, έχω να πω το εξής: είχα καιρό να δω ένα survival horror με την κυριολεκτική σημασία του όρου. Θα πιάσετε τον εαυτό σας να διστάζει να πατήσει σε άγνωστα δωμάτια, να ανοίξει πόρτες με τον φόβο του τί θα βρει απο πίσω, ενώ θα σχεδιάζετε ξανά και ξανά την στρατηγική σας σύμφωνα με τα βοηθήματα του Wii U Gamepad. Είναι από τα ελάχιστα παιχνίδια όπου δεν σας δίνεται αυτή η αίσθηση “παντοδυναμίας” με όπλα και macho χαρακτήρες, κάτι που ξυπνά μνήμες από τα παλιά Silent Hill σε αυτόν τον τομέα. Ταυτόχρονα, η διαχείριση των αντικειμένων σας κάνει τη διαφορά στην επιβίωσή σας. Το ZombiU είναι μια εμπειρία για γερά νεύρα.

Το παιχνίδι δεν διαθέτει online multiplayer, αν και φαντάζει κομμένο και ραμμένο για co-op. Αντ'αυτού, προσφέρει τοπικό multiplayer για δύο παίκτες, στο οποίο ο ένας αναλαμβάνει τον επιζώντα και ο άλλος τον Zombie Lord, ο οποίος με το Wii U Gamepad δίνει εντολές στις ορδές των ζόμπι να επιτεθούν στον αντίπαλο. Η ιδέα είναι πανέξυπνη και μερικές φορές, αν οι δύο παίκτες είναι αρκετά καλοί στους ρόλους τους, μπορούν να προκύψουν μερικές επικές μάχες. Παρ'όλα αυτά, η διασκέδαση ξεθωριάζει γρήγορα. Το αμέσως κοντινότερο στοιχείο σε multiplayer, είναι το γεγονός οτι όταν οι survivors των παικτών που βρίσκονται στην friend list σας παραδίδουν πνεύμα, εμφανίζονται στο δικό σας παιχνίδι, στο σημείο που πέθαναν, και μπορείτε να μαζέψετε χρήσιμα αντικείμενα από αυτούς. Αυτό στην πράξη λειτουργεί καλά μεν, αλλά δεν αλλάζει άρδην τη ροή του παιχνιδιού και κυρίως δεν γυρίζει υπέρ σας και πολύ τις μάχες με τα ζόμπι.

Ο τεχνικός τομέας είναι από τα πιο αδύναμα σημεία του ZombiU. Τα γραφικά του παιχνιδιού στην καλύτερη περίπτωση είναι συγκρίσιμα με αυτά ενός τίτλου απο τα νιάτα του Xbox 360. Δεν είναι ότι υπάρχουν συχνά γραφικά λάθη, πέρα από μερικά κεφάλια και πόδια από ζόμπι να κάνουν clipping μέσα από πόρτες, τοίχους και πατώματα. Είναι όμως παρωχημένα σε απίστευτο βαθμό, και αν δεν ήταν το χειριστήριο του Wii U, το παιχνίδι άνετα θα μπορούσε να έχει βγει στα τωρινά συστήματα. Πέρα από όλα τα παραπάνω, τα ζόμπι επαναλαμβάνονται. Σκοτώνετε την ίδια businesswoman με το γκρι ταγέρ τουλάχιστον 50 φορές, ενώ κάποια σπέσιαλ ζόμπι (π.χ. αυτά που ουρλιάζουν και μαζεύουν ορδές) είναι ΠΑΝΤΑ ίδια. Καταστάσεις... PS2. Τουλάχιστον η σκοτεινή και τρομακτική ατμόσφαιρα υπάρχει, έστω και μέσα από την... ασχήμια του τίτλου.

Πάντως ο ήχος είναι αρκετά ατμοσφαιρικός. Υπάρχουν κάποια μουσικά θέματα που είναι αρκετά κλισέ για παιχνίδι του είδους, όπως τα γνωστά drums όταν κινδυνεύετε ή το θλιμμένο βιολί όταν βγαίνετε για πρώτη φορά και αντικρίζετε το Λονδίνο σε κατάσταση σήψης. Τα ζόμπι έχουν όλα την ίδια φωνή (όχι ότι χρειάζεται να έχουν voice actors). Βασικά, η μοναδική ανθρώπινη φωνή που ακούτε, είναι αυτή του μυστήριου τύπου που σας δίνει οδηγίες και συμβουλές μέσω ασυρμάτου, ενώ αν πέσετε στα χέρια των ζόμπι, τον ακούτε να σας οικτίρει λέγοντας “you knew better than that!”. Ικανοποιητικότατος ο ήχος σε γενικές γραμμές.

Ακόμα κι αν έχεις καλό όπλο, αρκετά healthpacks και λίγες απώλειες, πάντα έρχεται η στιγμή που πρέπει να ΤΡΕΞΕΙΣ.

Εν τέλει, το ZombiU είναι ένα survival horror που πολλοί περίμεναν. Άλλοι ίσως απογοητευτούν από τα λάθη του, τα μέτρια γραφικά του και την έλλειψη co-op. Γι αυτό από τον τύπο παίρνει μέτριες βαθμολογίες, ενώ πολλοί gamers το αποθεώνουν. Είναι τρομακτικό, δύσκολο και άσχημο, κάτι που οι παλαιότεροι τίτλοι τρόμου έκαναν χωρίς καμμία ντροπή, και παρόλα αυτά αγαπήθηκαν παράφορα. Πέρα όμως από τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται το Wii U Gamepad, που αποδεικνύει ότι το ταμπλετοχειριστήριο είναι κομμένο και ραμμένο για hardcore gaming, δεν καταλαβαίνω γιατί χρειαζόταν Wii U για να δούμε ένα τέτοιο παιχνίδι. Αν είστε λάτρεις του survival horror και κάτοχοι Wii U, μπορείτε άφοβα να προσθέσετε το ZombiU στη συλλογή σας.

+ Survival horror με όλη τη σημασία του όρου
+ Σωστή χρήση του Wii U Gamepad ώστε να συνεισφέρει ουσιαστικά στο gameplay
+ Τρομακτικό και με καλό επίπεδο δυσκολίας
+ Πολλές έξυπνες ιδέες που αφορούν το gameplay...

- ...όμως δεν υλοποιούνται πλήρως
- Το local multiplayer καταντάει βαρετό
- Γραφικά που θυμίζουν launch game του 360
- Μικρολαθάκια και bugs βιασύνης δεξιά κι αριστερά

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 7.5

Πλατφόρμα: Wii U
Ανάπτυξη: Ubisoft
Έκδοση: Ubisoft
Διάθεση: CD Media
Είδος: Survival horror
Παίκτες: Single-player, multiplayer
Επίσημο Site: http://zombiu.ubi.com/zombi/en-us/home/index.aspx/
Ημερομηνία Kυκλοφορίας: 30/11/2012
PEGI: 18

  • Julian

    Αφου οι της MS και Sony αντιγραφουν συνεχεια την Nintendo τουλαχιστον ας την αντιγραψουν και εδω μπας και δουμε κανα σοβαρο survival horror παιχνιδι στις κονσολες. Ας ειναι δυστροπο το παιχνιδι καλα κανει survival horror ειναι. Δεν το εχω παιξει αλλα αν δεν ηταν exclusive μαλλον θα το επαιρνα.

  • mpampis_1984

    Marioland εξαιρετικοτατο το review σου.Ειμαι γυρω στις 6 ωρες στο παιχνιδι και συμφωνω σε ολα αυτα που αναφερεσαι.Να προσθεσω και ενα μειον κατα την αποψη μου ειναι οτι δεν υπαρχει δεσιμο με τον χαρακτηρα,αλλα θα μου πεις τι δεσιμο να υπαρχει αφου τους αλλαζεις σαν τα πουκαμισα.Και μια ερωτηση.Εγω δεν συναντησα τυπου gimmck στο παιχνδι γιατι δεν το τελειωσα ακομα,εσυ μηπως παρατηρησες κατι τετοιο?Και παλι πολυ ωραιο το review!

  • naruto14

    Φοβερό review! Από τους καλύτερους launch τίτλους του Wii U. Μεγάλη απογοήτευση όμως τα γραφικά. Είμαι σίγουρος ότι αν ήταν όμορφο το παιχνίδι θα ανέβαινε σίγουρα 1 βαθμό παραπάνω.

  • Anonymous

    Να 'μαι κι εγώ...Μιας και έχω πλέον το παιχνίδι και παίζω αρκετές ώρες πλέον, να πω ότι στα περισσότερα συμφωνώ. Σε βαθμολογία δεν έχω καταλήξει ακόμα...

    Τώρα, έχω μερικά πραγματάκια να γράψω. Τα ζόμπι είναι μεν επαναλαμβανόμενα, αλλά σε σημείο L4D(μιλάω για τους special infected). Έτσι κι αλλιώς δεν έχεις την πολυτέλεια να κάθεσαι να τα βλέπεις! Χαχα!

    Τα γραφικά...Αχ τα γραφικά...Σε σημεία εξαιρετικά και πανέμορφα και σε άλλα, χειρότερα και από launch ps360...Κρίμα! Ιδιαίτερα ατμοσφαιρικά μεν, κακής ποιότητας σε αρκετά σημεία δε.

    Ο ήχος είναι εξαιρετικός και τα voice overs απλά εκπληκτικά. Κάθε χαρακτήρας που μιλάει έχει τη δική του ιδιαιτερότητα που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του.Έχουμε και άλλους χαρακτήρες που μιλάνε, το γιατρό, τη Sondra ή όπως λέγεται...

    Η ιστορία,μέχρι τώρα εκτυλίσσεται αρκετά καλά...Στα βασικά πράγματα, δεν θα βρείτε και πολλή ιστορία...Όμως αν ψάξετε ή όπως εγώ που κοιτάω σχεδόν παντού για προμήθειες και βρίσκω τυχαία τα γράμματα και τα ηχητικά αρχεία, θα βρείτε πλούσιο background...Ειδικά από τα άρθρα των εφημερίδων και τα ηχητικά αρχεία...Δεν λέω τίποτα περισσότερο, εμένα με κάρφωσαν στο παιχνίδι!

    Στην αρχή της ιστορίας, ο μυστήριος αυτός τύπος, λέει στον χαρακτήρα σας να μην συνεχίζει χωρίς να κοιμάται(saving game) γιατί η ικανότητά του για λήψη αποφάσεων και η αντοχή του θα τον εγκαταλείψουν...Το ίδιο ισχύει και στην πραγματικότητα. Αν παίξετε κουρασμένοι, νυσταγμένοι κλπ, θα βρεθείτε να χάνετε τον έναν survivor μετά τον άλλο!

    Ο φωτισμός είναι εξαιρετικός και τελείως ατμοσφαιρικός.

    bugs και glitches, ειδικά clipping, υπάρχουν σχετικά συχνά.

    Για όποιον το παίξει το παιχνίδι ή έστω θέλει να ξέρει...Να έχει υπόψιν του ότι κάθε περίπτωση στο παιχνίδι, θέλει σχεδιασμό πριν την εκτέλεση. Για να καταλάβετε, βρέθηκα σε μία μάχη(δεν με είχαν αντιληφθεί ακόμα τα ζόμπι και όση περισσότερη ησυχία κάνετε, τόσο καλύτερα) και τα βασικά αντικείμενα για την επίθεσή μου ξεπερνούσαν το όριο των slots για γρήγορη πρόσβαση...Έκατσα λοιπόν και μετακινούσα τα αντικείμενα μέσα στο σάκο μου σε θέσεις που μπορώ να βρω εύκολα, έτσι ώστε όταν χρησιμοποιήσω τα αντικείμενα στα shortcuts, να μπορέσω να ανοίξω το σάκο και να βγάλω τα άλλα σε 1-2 δευτερόλεπτα. Ακόμα και η απόσταση που θα χρειαστεί να κάνεις drag and drop μπορεί να αποβεί μοιραία.

    Γενικά, είναι ψυχοφθόρο παιχνίδι και θέλει τον χρόνο του!

    Ένα ακόμα πολύ βασικό, είναι το ραντάρ...Όταν δέχεστε επίθεση, ακόμα και μόνο από ένα ζόμπι, καλό θα είναι να ελέγχετε το radar σας σε κάθε ping που πετάει και μέχρι να πάρετε το upgrade που το κάνει αυτόματα, καλό θα είναι να το χρησιμοποιείτε ΑΜΕΣΩΣ μόλις γεμίζει (όταν είστε στη μάχη, όχι γενικά).
    Μία λεπτομέρεια που πρόσεξα, είναι ότι στην αρχή το ραντάρ μόλις κάνει αυτόματα search, θα σας ενοχλήσει ο ήχος γιατί δίπλα είναι ζόμπι...Αλλά, ο ήχος που βγάζει είναι δυνατός και έρχεται από το Gamepad μόνο όταν εντοπίσει κάτι, για να σας ειδοποιήσει. Αλλιώς, είναι πολύ σιγανό και ακούγεται στο background και από την τηλεόραση, για να μην ενοχλεί... Το βρήκα πολύ έξυπνο!

    @mpampis_1984

    Δεν έχεις συναισθηματικό δέσιμο με τον χαρακτήρα με τον κλασικό τρόπο. Η ιστορία ανήκει σε εσένα και όχι σε αυτούς. Αλλά, πίστεψέ με, όσο παίζεις, τόσο "δένεσαι" μαζί τους. Ειδικά μόλις "χτίσεις" έναν από αυτούς(και θέλει δουλειά λέμε, όχι αστεία), κάθε μάχη θα σε κάνει να ακούς τους χτύπους της καρδιάς σου, μήπως και τυχόν πεθάνει ο χαρακτήρας και χάσεις τα πάντα. Και πίστεψέ με, είναι πολύ εύκολο να γίνει! Ακόμα και με μόνο ένα ζόμπι στη μάχη. Γενικά σε αγχώνει πολύ και περνάνε δεύτερες και τρίτες σκέψεις από το μυαλό σου για κάθε απόφαση.
    Φυσικά, έχει και τη γενική ατμόσφαιρα, μαζί με τη μουσική και τα jump scares(αν και αρκετά λίγα σε αριθμό), για να σε τσιτώνουν ακόμα περισσότερο!

  • Anonymous

    Να προσθέσω κάτι στην τελευταία παράγραφο...Όταν πεθαίνεις, δεν χάνεις μόνο τον εξοπλισμό σου, αλλά και τα skills που αποκτά ο παίχτης. Πιο σταθερή στόχευση, γρηγορότερο γέμισμα και πιο άμεση πρόσβαση στα όπλα(quick draw) και άλλα τέτοια... Αυτό είναι ένα από τα πιο βασικά πράγματα που σε κάνει να χαλιέσαι όταν χάνεις χαρακτήρα στο παιχνίδι και φυσικά το σκορ που μηδενίζεται.

    Τις τροποποιήσεις που κάνεις στα όπλα δεν τις χάνεις,αλλά τις ικανότητές σου τις πας πάλι στο μηδέν.

    Επίσης, όταν πεθάνεις, έχεις μία ευκαιρία να πάρεις πίσω τα πράγματά σου με τον επόμενο survivor. Αν αυτός πεθάνει πριν κάνει loot στον παλιό χαρακτήρα, τότε χάνεις όλα τα αντικείμενα και ξεκινάς πάλι με6σφαίρες στο πιστόλι και Cricket Bat. Μπορείς όμως να αποθηκεύεις στο Safe-Room αντικείμενα μέσα σε ένα κουτί, για να τα βρει όποιος χαρακτήρας τα χρειαστεί, δηλαδή όταν δεν θα μπορέσεις να κάνεις loot και τα χάσεις όλα.

    @marioland

    Spawning κάνουν και άσχετα ζόμπι στο παιχνίδι, που δεν είναι από φίλους σου...Γίνονται όταν ο σέρβερ δει ότι χάνεις πολλές φορές μέσα σε μια αποστολή(ΑΝ έχεις ενεργοποιήσει την αποστολή gameplay στοιχείων στη Ubisoft μέσα από το παιχνίδι) και συνήθως φέρνουν ένα χαμηλού σκορ ζόμπι για να το ξεκάνεις εύκολα και να πάρεις λίγα πραγματάκια, αν και προσφέρουν πολύ μικρή βοήθεια. Αλλά από το τίποτα, καλά είναι.

    Οι χαρακτήρες που έχουν σκορ 2,500+ είναι πολύ ζόρικοι και καλό θα είναι να τους ξεκάνετε μόνους τους, γιατί αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση...

  • Constantinos

    Αυτή τη στιγμή γράφω από το Wii U έχοντας το παιχνίδι σε παύση στο υπόγειο του νηπιαγωγείου. Πολύ τρόμος μιλάμε
    (Nintendo ID: Constantinos)

  • http://www.game20.gr Marioland

    @Anonymous

    Έχεις δίκιο γι αυτό με τα skills. Αυτά, σε αντίθεση με τα αντικείμενα, έχουν να κάνουν με τον survivor ως άτομο, οπότε πάπαλα.

    Το spawning στα zombies είναι λίγο αλλοπρόσαλλο, όπως και το spawning ζόμπι φίλων. Για παράδειγμα, επισκέφτηκα δύο φορές το ίδιο δωμάτιο και την δεύτερη φορά εμφανίστηκε πρώην survivor φίλου. Πέρα από το WTF factor, ήταν γεμάτος καλούδια, οπότε, ok.

    Επίσης, ναι, έπρεπε κάπως να διατηρήσουν την ισορροπία με τα αντικείμενα, οπότε αν πεθάνεις πριν πάρεις τα πράγματά σου πίσω απο τον προηγούμενο, ξεκινάς πάλι απο την αρχή.

    Το παιχνίδι δεν εξηγεί ποτέ πως ο νέος survivor ξέρει όλα όσα ήξερε ο προηγούμενος.

    Όσο για το θέμα του ήχου, το Gamepad χρησιμοποιείται πολύ έξυπνα στις περισσότερες περιπτώσεις. Είπαμε: το παιχνίδι φτιάχτηκε για να δείξει πόσο καλά λειτουργεί το controller σε τέτοια παιχνίδια και το πετυχαίνει.

  • gogos

    Καταπληκτικα αυτα που διαβαζω για το παιχνιδι.. Αδιαφορω για τα μετρια γραφικα και θεωρω θετικο και οχι αρνητικο το γεγονος οτι δεν υπαρχει co-op.. Αυτο το οποιο ειναι απαραραιτητο σε ενα παιχνιδι τρομου ειναι η ατμοσφαιρα και η αισθηση της επιβιωσης που σε συνδιασμο με τις δυνατοτητες του χειριστηριου θα μας δωσει μια μοναδικη εμπειρια.. Θα ειναι ο πρωτος τιτλος που θα τσιμπησω οταν αγορασω το wiiU..

  • Mistress Roshia

    Καμαρώστε εσείς που είχατε τρελαθεί με το WiiU το υπερδημιούργημα των κονσολών που φέρνει το next-gen gaming στην κάσα της πόρτας.

    Στην κάσα και στο νεκροταφείο το στέλνει με αυτά που βλέπω εδώ. Είναι δυνατόν να έχει γωνίες ο κύκλος;(μιλάω για την 2η εικόνα) Και θεωρείται ~next-gen~ αυτό; Τι άλλο να περιμένουμε...

    Ή να αναφέρουμε την 3η εικόνα, όπου φαίνεται λες κι έχει παράσιτα στην οθόνη; Ή είναι η 1η καλύτερη; Καλά, είναι πιο καθαρή, αλλά έχει κι εκεί άσχημα ελαττώματα. Σα να βλέπω έναν άρρωστο με μουστάκι είναι το ζόμπι, αλλά ας το παρακάμψω αυτό.

    Κι απ' ότι θυμάμαι είχε γίνει καυγάς για το πόσο καλό ή κακό είναι το πράγμα αυτό, ως προϊόν της Nintendo.

  • gogos

    Τα γραφικα της κονσολας μπορει να ειναι επιπεδου xbox360 αλλα το wiiU το αγοραζεις για τον χειρισμο και τα αποκλειστικα παιχνιδια.. Αμα θελεις γραφικα δεν αγοραζεις καν κονσολα, πας απευθιας για pc..

  • Polk

    Αμάν πια με αυτό το επιχείρημα 😛 Εμείς δηλαδή που θέλουμε αξιοπρεπή γραφικά χωρίς να δώσουμε πολλά λεφτά τι κάνουμε? Δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις?
    Εγώ προσωπικά δεν κάνω εκπτώσεις σε καμία εταιρία. Αν θέλουν να αγοράσω την κονσόλα τους πρέπει να μου προσφέρουν όλο το πακέτο (γκάμα παιχνιδιών, γραφικά, πρωτοποριακές δυνατότητες), φυσικά σε ελκυστική τιμή. Το WiiU δεν με κέρδισε 😛

  • gogos

    Παιδια η nintendo αυτο μας παρουσιασε.. Ενα hardware σημερινης γενιας με καινοτομο χειρισμο.. Σε αυτη την τιμη και εμενα δεν μου αρεσει που το πουλανε αλλα σε μειωση τιμης σιγουρα θα το παρω.. Σε καποιους αρεσει και θα το παρουν σε καποιους παλι οχι.. Τοσο απλα..

  • Anonymous

    Το WiiU δεν είναι τωρινή γενιά! Είναι next-gen και θέλει χρόνο. Έχει περίεργη αρχιτεκτονική που πρέπει να την μάθουν πρώτα, για να την χρησιμοποιήσουν.

  • gogos

    Πως βρεθηκαμε παλι να μιλαμε για το hardware του wiiU στο review του ZombiU? Οπως λεει και ο φιλος Julian αν δεν σας αρεσει να μην το αγορασετε!

  • Anonymous

    Σωστός...Πάμε πάλι πίσω στο παιχνίδι...

  • xboxakias.gr

    ano το wii u σε θεμα hardware δν ειναι next gen...φαινεται κ απο το zombie u π δν ειναι καποιο πορτ κτλπ..θα μας δειξει ομορφα πραγματα αλλα next gen δν ειναι..

  • Anonymous

    xboxakias.gr, δεν πάει έτσι το θέμα... Όλα τα μηχανήματα αυτά δείχνουν τα δόντια τους μετά από κάποιο διάστημα. Όπως καταλαβαίνεις, στο θέμα με τη GPGPU, η Ubisoft(και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες) δεν είχε χρόνο να κάτσει να μάθει το σύστημα και πως φορτώνεις σχεδόν τα πάντα στη GPU αντί της CPU. Έπρεπε να προλάβει ημερομηνίες στενές, οπότε έφτιαξε ό,τι πρόλαβε με τα minimum των δυνατοτήτων της κονσόλας... Λογικό το βρίσκω, αν και ήθελα παραπάνω...

  • xboxakias.gr

    καταλαβαινω αυτο π λες..αλλα μια καποια ανωτεροτητα επρεπε να την δειξει...η ιστορια αυτο εχει δειξει...ολες οι νεες κονσολες που διαδεχτηκαν τις προηγουμενες εδειξαν απο τα πρωτα δειγματα οτι ειναι ανωτερες...τεσπα ο χρονος θα δειξει...αν το tech demo του zelda το δουμε σε παιχνιδι τοτε θα δουμε πολυ καλα πραγματα..!

  • Constantinos

    Mistress άμα παίξεις το παιχνίδι θα λατρέψεις και την κονσόλα και τον χειρισμό (εκτός αν είσαι από αυτούς που ότι έχει σχέση με Nintendo τους εκνευρίζει οπότε πάω πάσο)

  • mpampis_1984

    @anonymous συμφωνώ σε όσα γράφεις.Δείχνεις ότι το απολαμβάνεις το παιχνίδι και αυτό είναι πολύ ωραίο συναίσθημα.Σαν λάτρης των Survival horror,βλέπετε ήμουνα 12 χρονών όταν έπαιξα το Resident Evil 1,και ότι σε αυτή τη γενιά το είδος είναι προς εξαφάνιση,το Zombiu θα τολμήσω να πω ότι ήρθε απ το πουθενά,και με έχει καθηλώσει πραγματικά,με όποια προβλημάτα κι αν έχει.Είμαι στο παλάτι και συνεχίζω....

  • Mistress Roshia

    OK, φίλε Constantine. Σα γυναίκα gamer, μπορεί να μη με πάρετε σοβαρά γιατί είμαστε υπό εξαφάνιση στο Ελλαδιστάν. Και όχι δεν είμαι από αυτούς που ότι έχει σχέση με Nintendo το φτύνω. Όλα τα Gameboy, από το πρώτο το ασπρόμαυρο μέχρι το Advance SP(και δουλεύουν ακόμα σας πληροφορώ).

    Βλέπω όμως ότι ήδη από το προηγούμενο σύστημα Wii, η Nintendo έχω ξεκάθαρα μείνει από ιδέες, σε όλους τους τομείς. Ειδικά στο θέμα καινοτομία. Προσωπικά, δοκίμασα λίγο από το μηχάνημα σε ένα κατάστημα(δεν πετάω λεφτά όπου να 'ναι) και δεν εντυπωσιάστηκα στο ελάχιστο. Καλύτερα PC.

    Ούτε το συγκεκριμένο παιχνίδι φαίνεται να έχει κάτι να δείξει καινοτόμο, ιδιαίτερα που από τη στιγμή που το μόνο καλύτερο του είναι η χρήση της οθόνης στο χειριστήριο. Δε λέω, καλό θα είναι, θα έχει τη φάση του, αλλά όπως είπα το δοκίμασα. Δεν λέω απλά αερολογίες. Διαβάζοντας το review από περιέργεια κυρίως να δω ΤΙ είναι αυτό που τράβηξε κάποιους [...] gamers σε αυτό, εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι απογοήτευση.

    Και τώρα περιμένω καταιγισμό απαντήσεων κάπως έτσι....

    http://i.qkme.me/3q0agy.jpg

  • Anonymous

    Προκαταλαμβάνεις όποιον πάει να σου απαντήσει, ως fanboy. Δεν έχει νόημα έτσι...

  • Βαγγέλης

    Roshia είναι καινοτόμα και το Wii αλλα και το WiiU και βέβαια τα περισσότερα απο τα παλαιότερα συστήματα της Νιντυ. Αυτό φαίνεται και στην προσπάθεια των υπόλοιπων εταιρειών να προσεγγίσουν επίσης με διαφορετικό τρόπο την αλληλεπίδραση του παίκτη με το παιχνίδι.

    Αν έλεγες σαν H/W ειναι πίσω θα συμφωνούσα. Σαν πρωτοτυπία διαφωνώ. Είναι μαγκιά αν το καλοσκεφτείς να πιάσεις τεχνολογίες ώριμες (IR + BT) ωστε να φτιάξεις ενα φτηνό control που έφερε τεράστια αλλαγή.

    Πλέον το Gamepad προσθέτει και αυτό το λιθαράκι του στην στροφή της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών.

  • bigi

    Φέρνει καθόλου στο condemned;

  • panzerfaust88

    Νταβαριτσ η nintendo δεν δινει σημασια τοσο στο hardware και στα γραφικα οσο στο πρωτοτυπο gameplay, ουτε εμενα μου γεμιζει το ματι προς το παρων αλλα ας περιμενουμε να 'περπατησει' λιγο στην αγορα και βλεπουμε, οφειλω να πω παντως οτι δεν εντυπωσιαστικα ιδιαιτερα με το ντεμπουτο της νεας γενιας

  • gogos

    Τα γραφικα ειναι επιπεδου 360.. Ο επεξεργαστης ειναι 3 πυρηνος με λιγο νεωτερη τεχνολογια και η gpu τρεχει στα 550 mhz ενω του 360 στα 500 mhz και εχουν ιδιο τυπο gddr3 μνημης.. Το wiiU εχει ενα μικρο πλεονεκτημα λογω περισσοτερης ram αλλα εγω τουλαχιστον δεν πιστευω οτι εχει next-gen γραφικα.. Μακαρι να κανω λαθος.. Next-gen ειναι ο χειρισμος που ειναι φοβερος και απο το λιγο που επαιξα με κερδισε.. Περιμενω και εγω μερικα αποκλειστικα παιχνιδια και μια μικρη μειωση τιμης για να τσιμπησω..

  • http://2.0games OliThai

    Eιμαι λατρης των Ζομπι απο (παλιας καλης) εποχης Resident!!Δεν εχω Wii U,και προς τι παρoν δε σκεφτομαι να αγορασω!Ωστοσο το παιχνιδι φαινεται αρκετα ενδιαφερον και αν δεν ηταν αποκλειστικοτητα και εβγαινε και σε αλλες κονσολες,σιγουρα θα το τσιμπουσα! 😉 Μarioland,πολυ ωραιο το review σου!!!

  • Constantinos

    Mistress, το αν είσαι άντρας ή γυναίκα είναι εκτός θέματος. Εγώ πιστεύω ότι η κονσόλα είναι καταπληκτική και εσύ όχι. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο 😉

  • dimitris r

    παιδια οσοι δε ξερουν καλα αγγλικα μπορουν να παιξουν το zombie u? αναφερομαι σε οσους το εχουν παιξι... λει που ακριβος να πας με ξενες οδηγιες? ευχαριστω σε οσους απαντισουν

  • http://www.game20.gr Marioland

    @dimitris r επειδή το παιγνίδι δεν επιτρέπει το ψαχούλεμα και άσκοπες βόλτες (έχεις να κάνεις με πραγματικά απρόβλεπτες ορδές ζόμπι) πρέπει να ξέρεις τι σου λέει ο τύπος στον ασύρματο.

  • Anonymous

    Εντάξει, όχι απαραίτητα...Δεν είναι και κανένα Mass Effect...Υπάρχει και το mission marker...Τώρα για 2-3 λέξεις που μπορεί να χρειαστούν, υπάρχουν και translators και λεξικά...Κάποια σημεία ίσως δυσκολέψουν αν δεν ξέρεις αγγλικά αλλά όχι σε σημείο να μην μπορείς να τα βγάλεις πέρα...

  • Ιορδανης

    ενας Ελλην ειναι πρωτος στο zombie u στον κοσμο στα leaderboards creepiest_mike λεγεται