alt text

Η Microsoft συνεχίζει να απελευθερώνει την επεξεργαστική ισχύ του Xbox One με στόχο να καλύψει το χαμένο έδαφος σε σχέση με το PS4. Σύμφωνα με αναφορές, η Microsoft πλέον επιτρέπει στους developers να χρησιμοποιούν το 50-80% και του έβδομου από τους οκτώ πυρήνες του επεξεργαστή του Xbox One, θυσιάζοντας κάποιες λειτουργίες του Kinect. Μέχρι πρότινος δύο από τους οκτώ πυρήνες του επεξεργαστή του Xbox One ήταν δεσμευμένοι για τις ανάγκες του λειτουργικού συστήματος, όπως και στο PS4. Βλέπετε να κλείνει η ψαλίδα δύναμης μεταξύ Xbox One και PS4;