alt text

Μετά από αρκετές αρνητικές φήμες για το hardware του Xbox One, να και μία θετική. Σύμφωνα με πηγές του Digital Foundry, η ESRAM (embedded static RAM) μεγέθους 32ΜΒ που είναι ενσωματωμένη στον επεξεργαστή του Xbox One για να βοηθάει εξαιτίας της πιο αργής κύριας μνήμης DDR3, αποδεικνύεται ικανότερη από τις αρχικές εκτιμήσεις της ίδιας της Microsoft. Ενώ αρχικά η ικανότητα διαβίβασης δεδομένων της ESRAM ήταν 102GB το δευτερόλεπτο, στο τελικό hardware θεωρητικά φτάνει τα 192GB το δευτερόλεπτο, οπότε μιλάμε για αύξηση απόδοσης έως και 88%. Αξίζει να σημειωθεί ότι προβλήματα με την κατασκευή της ESRAM υποτίθεται ότι ήταν ο λόγος για το φημολογούμενο downclock του Xbox One. Αν όμως ισχύουν τα παραπάνω φαίνεται πως δεν τρέχει κάτι. Επιπλέον, σύμφωνα με το DF οι developers δεν έχουν ενημερωθεί από την Microsoft για ενδεχόμενη μείωση της απόδοσης του Xbox One. Οι developers πάντως ακολουθούν πιο συντηρητική προσέγγιση με τα launch games, καθώς τα εργαλεία ανάπτυξης θέλουν δουλειά. Περισσότερα στο link. Εσείς τί γνώμη έχετε για τα μέχρι τώρα δείγματα του hardware του Xbox One;