Aυτή είναι η δύναμη του Wii U

, Πέμπτη 30 Αύγουστος 2012 0  

Mπορεί η Nintendo να μην ανακοινώσει ποτέ τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά του Wii U, αλλά είναι θέμα χρόνου μέχρι να μάθουμε τα πάντα όλα. Λίγοι μήνες μένουν μέχρι την κυκλοφορία του Wii U, και όπως φαίνεται η Nintendo έχει οριστικοποιήσει τις τεχνικές προδιαγραφές του συστήματος. Σύμφωνα με ανώνυμες αναφορές από developers, το Wii U έχει τριπύρηνο επεξεργαστή Power PC από την IBM, 1GB μνήμη RAM, και custom κάρτα γραφικών βασισμένη στη σειρά 7 της AMD, με υποστήριξη DirectX 10 και shader 4, και ενσωματωμένη eDRAM όπως στο Wii. Οι developers εμφανίζονται ευχαριστημένοι με την κάρτα γραφικών και βέβαια με την μνήμη, που είναι διπλάσια των PS360, όχι και τόσο όμως με τον επεξεργαστή που κατά γενική ομολογία φαίνεται να είναι κατώτερος των προσδοκιών. Μάλιστα λέγεται πως η Nintendo αρχικά ήθελε το Wii U να υποστηρίζει έως τέσσερα Gamepads ταυτόχρονα, αλλά τελικά περιορίστηκε σε δύο, που και πάλι θα επηρεάζουν το frame rate. Aνησυχίες υπάρχουν και για το πόσο πίσω θα μείνει το Wii U όταν βγουν τα άλλα δύο μεγαθήρια. Το κλειδί λοιπόν είναι οι developers να εκμεταλλευτούν ουσιαστικά τα πλεονεκτήματα του Wii U, και ελπίζουμε ότι θα το κάνουν. Εσάς πώς σας φαίνονται αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά;

  • pgetsos

    ηλπιζα σε 2 gb RAM...

  • Julian

    Οντως ειναι απογοητευτικο, και η 7αρα AMD δηλαδη καμια μεσαια θα ναι.. Ας το παρουμε χαμπαρι, τα λεφτα πεσαν στο tablet.

  • Bill B.

    Λοιπόν, τι στοίχημα ότι σε λιγότερο από 4 ωρίτσες το θέμα θα φτάσει τα 100 σχόλια???

    Μπήκε σε θέμα το U με τα άλλα next-gen?

    Και αναφέρετε και η 'δύναμη΄τους?

    Ωχ ωχ ωχ...SAVE YOURSELVES!!! Aχαχαχαχα...

  • meh

    Καινουργια συσκευη, ηδη 4 ετων παλια. 😛
    Αυτα ειναι!

  • StratosGK

    Απογοητεύομαι από αυτά που διαβάζω, αυτά που είδα όμως στο Wii U είναι καλά νέα.
    Επειδή όμως σήμερα παίχτηκε να απολυθεί ο πατέρας μου από την δουλειά, νομίζω πως θα σκεφτώ πολύ για το αν θα το πάρω...

  • EdgierMink61

    Εγώ νόμιζα ότι μιλάγαμε για την σειρά 7000. Πολύ παλιά χαρακτηριστικά έχουν βάλει αν είναι όντως αυτά. Τώρα το μόνο που μένει να δούμε είναι πόσο μεγάλη θα είναι η διαφορά με τις επόμενες κονσόλες των Microsoft και Sony. Πάντως δεν είναι και πολύ μπροστά από το Ouya από πλευράς χαρακτηριστικών.

  • TrollLegacy

    Κάποιοι θα κλάψουν τα λεφτά τους χίλιες φορές Xbox h ps4

  • Julian

    Πλάκα κάνεις έτσι; Έλεος.... Ελπίζω να μην ισχύει η διαρροή αλλιώς μας εχουν για κορόιδα 100%

  • ggaammeerr

    Τοσο χαλια ε???Κριμα. 🙁 Και σκεφτομουν να τσιμπησω.Μακαρι να μην υσχιει...

  • Julian

    Απο την αλλη, μια πλατφορμα λιγοτερη για αγορα

  • Bill B.

    Κάποιος νομίζω πως ετοιμάζει ολόκληρη χειρόγραφη έκθεση με κατάρες...με αυτά τα σχόλια που διαβάζει αχαχαχαχα...
    Ποιός άραγε!!! Guess...

  • Makis1976

    Εμενα παντω μου φαινεται χαλια.Καρτα γραφικω πριν 4 χρονια?Ε ειναι καπως.

  • george

    παιδια η gigabyte gtx 680 ειναι στο δρομο.
    τι wiiu και βλακειες

  • http://game20.gr Terminator

    Εγώ εξακολουθώ να αισιοδοξώ. Έχω καλό προαίσθημα για το U.

  • Julian

    Και εγω αν παρω 3 wii u και τα κολλησω με duct tape 😛

  • Bill B.

    Αχαχαχαχαχα!!!

  • Julian
  • Chronix

    Αυτά τα χαρακτηριστικά περίμενα από έναν βελτιωμένο διάδοχο του Wii...

  • Stavros

    Σιγα το κοστος που θα ειχε η ταμπλετα με resistive οθονη και αθλια αναλυση δεν παει πουθενα.

  • Bill B.
  • ggaammeerr

    Χαχα Bill ειδικα με την δευτερη. 🙂

  • george

    termi γιατι διαφραφηκε το σχολιο μου??

  • Julian

    Αχαχαχα αν θες να το παρεις στην ανιψια σου δωρο!

  • Bill B.

    😛

  • http://game20.gr Terminator

    Δεν αναφέρομαι στη δύναμη, αλλά γενικά.

    george δεν διαγράφτηκε τιπτ

  • george

    sorry χιλλια συγνωμη δεν το ειδα.

  • ggaammeerr

    Αν ειχα ευχαριστως 🙂 .Αλλα λεω να το παρω για την αδερφη μου.Η μαλλον οχι θα τα κολλησω με αυτο http://www.tapes-direct.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=824 θα βαψω και την κονσολα μπλε και θα την πεταξω στην θαλασσα ετσι ακριβως οπως θα εκανε και ο magikosakispao (που χαθηκε αυτος?) 🙂

  • Julian

    Περα απο την πλακα, οτι θα εχει παιχνιδαρες ειναι σχεδον σιγουρο.. Και το wii εχει παιχνιδαρες, και προφανως δεν λεω μονο τα Mario.. Απλα δεν θα εχει αυτην την αισθηση που εχεις καθε φορα που βγαινουν καινουριες κονσολες.. Αυτην την "ω ρε φιλε τι γραφικα ειναι αυτα, αποκλειεται να γινουν καλυτερα ειναι οτι καλυτερο εχω δει".. Εκει ειναι η μιση χαρα του να εχεις καινουριο μηχανημα.. Και με το ps2 και με το xbox 360 και με τα πρωτα τουμπανα παιχνιδια του ps3, αυτο ηταν ολα τα λεφτα! Anyway ευχομαι να μην γινει αφορμη το σχολιο για τσακωμους μεταξυ PC gamer και console gamers, και το τι ειναι καλυτερο το gameplay η τα γραφικα, και οτι τα γραφικα ειναι μερος του gameplay Κλπ κλπ κλπ.. Απλα μιλαω απο προσωπικη εμπειρια.. Και για το τι θελω εγω βεβαια!

  • Bill B.

    Καλά οι κλασσικές συζητήσεις δεν θα γίνουν???
    Ντροπή!!! 😀

  • teofilos

    Οπως και με το Wii ετσι και με το U η Nintendo φιλοδοξει να χτυπησει αλλιως την αγορα και οχι με ενα τεχνολογικο μεγαθηριο! Θα βασιστει περισσοτερο στο gameplay που θα προσφερει με τα tablets χειριστηρια και λιγοτερο στα δυνατα γραφικα! Το ζητημα ειναι οτι ναι μεν στο Wii της βγηκε και με το παραπανω μαλιστα αφου ηταν ξεκαθαρα ο νικητης αυτης της γενιας αν της βγει και παλι! Παντως η ιστορια εχει δειξει οτι η Nintendo ποτε δεν εχει βγαλει δυο πετυχημενες οικιακες κονσολες σερι! Ειδωμεν!

  • ggaammeerr

    Δεν μας βλεπω να τα φτανουμε τα 100 σχολια αντε ρε ανωνυμε που σε να βοηθησεις λιγακι. 🙂

  • meh

    Δε με νοιαζει ιδιαιτερα η συσκευη, το Rayman Legends ομως ειναι αγκαθι στην καρδια. 🙁

  • Bill B.

    @ggaammeerr... Χαχαχαχαχαχαχα...Θα τα φτάσουμε, υπομονή!!!

    @teofilos...Το Wii 'πέτυχε' γιατί δεν είχε σχέση με τα PS3/XBOX, ήταν ενναλακτικό, αν μπορώ να το πώ έτσι.

    Το U όμως λανσάρεται σαν hardcore κονσόλα που θα χτυπηθεί άμμεσα με τα πραγματικά next-gen beasts...

    Άρα δεν πιστεύω να έχει την τύχη του Wii...

  • Julian

    "Παντως η ιστορια εχει δειξει οτι η Nintendo ποτε δεν εχει βγαλει δυο πετυχημενες οικιακες κονσολες σερι", ενδιαφερον στατιστικο, και οντως ισχυει τωρα που το σκεφτομαι.. Οπως καποιος εχει πει στο site παντως επιτυχια δεν ειναι ποσες κονσολες πουλας μονο, αλλα και ποσα παιχνιδια πουλας σε αυτες τις κονσολες.. Παντως ναι εχουμε να το λεμε, το wii πουλησε απροσμενα πολλες κονσολες, δεδομενου οτι ειχε αλλες 2 κονσολες να ανταγωνιστει, οι οποιες ηταν και ισχυροτερες και γενικοτερα και η sony (προφανως μετα την κονσολα-θαυμα) και η MS (στην αμερικη και αγγλια κυριως) ειχαν ηδη στημενο κοινο που θα αγοραζε 100% τα προιοντα τους.. Βεβαια μπαινει και ο παραγοντας casual ετσι, δηλαδη ακομα και καποιος που δεν ασχοληθηκε ποτε με παιχνιδια μπορει να τσιμπαγε wii.. Χωρις καμια παρεξηγηση για τους nintendo fans ετσι.. Γιατι πλεον ολες οι εταιριες προσφερουν παιχνιδια που ειναι για το casual κοινο..

    ΥΓ Οι οροι casual και hardcore δεν μου αρεσουν, αλλα τους χρησιμοποιω για τις ανγκες της συζητησης

  • Semper Fidelis

    Aναμενόμενα για εμένα τα specs. Αυτά που λέγαμε τόσο καιρό. Λίγο καλύτερα από τις τωρινές κονσόλες.

    Το χειρότερο για το wii u είναι ότι όπως και το wii μάλλον δε θα έχει υποστήριξη από 3rd party. Επιπλέον PS4, XBOX Next θα είναι αρκετά καλύτερα και τα παιχνίδια θα αναπτύσσονται εκεί. Αν γίνεται πορτ για το wii u θα είναι σαφώς κατώτερο.

    Πάντως ειδικά τώρα που είναι αρχή αναμενόμενο τα ports να είναι χειρότερα οπτικά. Σύμφωνα με αναφορές τουλάχιστον Assassin's Creed 3, Batman AC θα είναι χειρότερα στο wii u.

    Βέβαια όλα αυτά δεν ενδιαφέρουν τη Νιντεντο γιατί έχει εντελώς διαφορετικούς στόχους από τις άλλες εταιρείες.

  • Mπαστουνόβλαχος (κατά κόσμον Pitsos)

    H νιτεντο απο οτι φαινεται επενδυει για αλλη μια φορα στην υπερ επιτυχημενη συνταγη του wii. Δηλαδη οχι στα γραφικα, αλλα στην καινοτομια. Τωρα αμα θα πιασει για δευτερη σερι φορα, ειναι κατι το οποιο μενει να αποδειχθει.

  • Bill B.

    http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-30-cryengine-3-powered-sniper-ghost-warrior-2-headed-to-wii-u

    Σηκώνει και την CryEngine 3 ρε...πςςς!!!

    Το ότι θα βγεί και στο Vita το Sniper 2??? Χαχαχαχα...τρελό!!!

  • Julian

    Μονο που τωρα δεν ειναι τοσο καινοτομια, γιατι tablet υπαρχουν, motion gaming υπαρχει, απο παιχνιδια ευρυτερου κοινου (ε casual διαολε! :P) βρωμαει ο τοπος.. Anyway ολοι πολυξεροι ειμαστε απλα θα δουμε, λογικα θα τα παει καλα, στο κοινο που πηγε καλα και το Wii.. Αλλα τοσο καλα αμφιβαλλω.. Οπως τα βλεπω το xbox θα κερδισει σε νουμερα την next gen battle, επειδη με τετοια υποστηριξη που εχει απο devs με το kinect και με την MS να προμοταρει like crazy ειναι η λογικη εξελιξη των πραγματων..

  • GOGOS

    Αρκετα καλα ειναι αν ισχυουν.. Για την μνημη παντως ειχε ακουστει για 1,5gb οποτε περιμενουμε νεες εξελιξεις.. Πολυ πισω δεν θα μεινει σιγουρα, πιστευω πως στην νεα γενια σχεδον ολα τα multiplatform θα φτιαχνοντε και για τις 3 κονσολες απλα στα νεα xbox/ps θα τρεχουν καλητερα με πιο καλα γραφικα..

  • pgetsos

    αμα δειτε τα παιχνιδια που πουλανε περισσοτερο απο βδομαδα σε βδομαδα, σχεδον παντα πρωτο ειναι καποιο του wii 😉

  • GOGOS

    Ρε παιδια μην τρελλαινεστε αν γινει σωστη αξιοποιηση των πορων θα βγαλει δυνατα γραφικα το wiiU.. Αλλωστε οπως εχει αποδειχτει για τα γραφικα αυτο που μετραει ειναι σε πρωτη φαση η ποσοτητα της μνημης μετα η ταχυτητα της μνημης και τελευταια ο επεξεργαστης και τουλαχιστον για την ποσοτητα της μνημης εχουμε καλα στοιχεια.. Ενα pc με αυτα τα χαρακτηριστικα μπορει να τρεξει σε ultra settings το crysis 2 και το skyrim με πανω απο 30fps αρα δεν ειναι και τοσο χαλια οσο νομιζετε η κονσολα..

  • panzerfaust88

    Την νιντεντο θα την σωσουν τα παραδοσιακα παιχνιδια που εβγαζε ανεκαθεν και το οτι κυκλοφορει νωριτερα απον τους 2 ανταγωνιστες.
    κατα τα αλλα καλο το PS 3.5

  • GOGOS

    Τις περισσοτερες πωλησεις σε αυτη την γενια τις εχει κανει το new super mario bros μην λετε ανακριβειες.. Το wii μπορει να ειναι πιο κοντα στο casoual κοινο αυτο ειναι αληθεια αλλα απο πωλησεις hardware και software ειναι πιο μπροστα.. Καταλαβαινω την αντιπαθεια καποιων λογω οτι δεν απευθυνοταν αμεσα στο κλασσικο gamer αλλα κραξτε με αληθινα δεδομενα..

  • Chronix

    Casual και υψηλές πωλήσεις πάνε μαζί... Είναι περισσότεροι από εμάς 😛

  • bigi

    Ποιά 7ρα θα φοράει ρε παιδιά δηλαδή αν όχι της 7χχχχ σειράς; Εμπερδεύθην!

  • ggaammeerr

    Gogos τις περισσοτερες πωλησεις οχι μονο σε αυτην την γενια αλλα σε ολες τις γενιες τις εχει κανει το wii sports.Και μην λεμε οτι θελουμε το wii πουλησε οντως τρελα αλλα σε software τα 360 και ps3 (ειδικα το 360) ειναι πολυ μπροστα...

  • Semper Fidelis

    @ggaammeerr
    Μπα μην το λες. Κι εγώ έτσι νόμιζα αλλά αν δεις π.χ. εδώ http://www.vgchartz.com/gamedb/ τα παιχνίδια του wii είναι πολύ ψηλά. Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστα είναι αλλά δε νομίζω να απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.

  • GOGOS

    Το wii sports δεν το εβαλα λογω του οτι υπηρχε μεσα στην αρχικη συσκευασια του wii.. Παντως μετα το wii sports ειναι το nev super mario bros και μετα ακολουθουν τα call of duty.. Τωρα αν βαλουμε συνολικα ολες τις πωλησεις ολων των παιχνιδιων ισως και να μην ειναι τοσο μακρια απο τα xbox360 και ps3 αλλα το μονο σιγουρα ειναι οτι ειχε καποιους τιτλους που σπασανε ρεκορ απο πωλησεις.. Και εγω αγανακτω οταν βλεπω να πουλανε τα call of duty αλλα δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια και δεν μπορω να παραποιω τα δεδομενα μονο και μονο επειδη αντιπαθω μια κονσολα η ενα παιχνιδι.. Ευτυχως η δυστυχως η nintendo πουλαει και συμφωνω οτι πολλες φορες οτι πουλαει δεν σημαινει οτι αξιζει κιολας..

  • pgetsos

    τα πρωτα 14 (!!!) ειναι Nintendo !

  • ggaammeerr

    Semper Το ξερω αλλα εχω ακουσει πως δεν ειναι και τοσο αξιοπιστο.

    Gogo συμφωνω μαζι σου καποια παιχνιδια οπως το nsmb εχουν κανει τρελες πωλησεις αλλα γενικα στο συνολο οι πωλησεις software ειναι πολυ περισσοτερες στα 360 ps3.

  • ggaammeerr

    Και μην ξεχναμε οτι το wii ειναι μια κατηγορια μονο του και δεν εχει αντιπαλο σε αντιθεση με τα 360 και ps3 που ανταποκρινονται σε πιο hardcore κοινο και ανταγωνιζεται το ενα το αλλο.

  • donkey

    Οταν παντρευτηκα το μεγαλο μου ζορι ηταν πως θα ξεκινουσα τον χορο πρωτος.....οταν ανέβηκε ο κουμπαρος μου ηταν ποιο ευκολα

    το wii ακομη εχει ζωη και τους εδωσε τρελες πωλησεις και το 3ds τα σπαη στο περασμα του (θυμαστε τα χαρακτηριστικα του;;; εναντι του psvita;;;)

    αυτο φιλοι μου το κανει μονο η nintendo καμια αλλη δεν τολμα
    και μονο που σκεφτομαι Donkey, Zelda, starfox ,Kirby, Mario και δεν συμμαζεύεται ανυπομονο ναι τα δω απο κοντα βαλε και ενα συν στην καινοτομια του ταμπλετ

    γιατι το νοημα δεν ειναι μονο τα γραφικα που σιγουρα οι αλλες οι κονσολες θα εχουν καλυτερα...
    τα εχω ξαναπει....
    εχω ολες τις κονσολες και pc
    παντα φιλικα

  • donkey

    Donkey, Zelda, starfox ,Kirby, Mario εννοώ σε HD

  • http://www.technewz.gr REDODIN7

    Εγω θα το παρω αν βγαλει σε HD

  • http://www.technewz.gr REDODIN7

    τα RPG του Wii που βγηκαν τελευταια.

  • http://as Leon

    Όχι άλλες φήμες πάλι από ανώνυμους θα τα μάθουμε όλα στις 13 Σεπτεμβρίου.

  • plus

    Εντάξει είναι όντως λίγα τα χαρακτηριστικά της κονσόλας αν όντως ισχύουν.Eίναι όπως όλοι περιμέναμε εκτός από τους κλασικούς haters καλύτερη από τα PS-360 αλλά next gen δε τη λες.
    Από πλευρά όμως gameplay πιστεύω πως θα μας καταπλήξει η Ninty με το νέο gamepad.Πραγματικά οι devs άμα τους κόψει λίγο μπορούν να κάνουν τρελά πράγματα.
    Τώρα από παιχνίδια κλασικά τα 1st parties της Νintendo μετράνε όπως και να 'χει και σίγουρα θα δούμε και αρκετά games και από άλλες εταιρείες.Το λέω αυτό γιατί η κονσόλα είναι HD και απ'ότι διαβάζω είναι και φιλική προς τους devs.Aπό πωλήσεις σχετικά καλά αναμένεται να πάει άρα δε βρίσκω λόγο να μη δούμε υποστήριξη από 3rd party.
    Εγώ αν και θα ήθελα να είναι πιο δυνατή στη τελική δε με χαλάει κιόλας.Αφού ξέρω ότι θα παίζω τα παιχνίδια της Nintendo σε HD μου αρκεί.Να δω Zelda όπως στο demo της Ε3 και τι στο κόσμο.Α,και μια συνέχεια από το Star Fox.Aμάν πια,πέρασαν πόσα χρόνια.

  • TrollLegacy

    Δεν νομίζω να αγοράσω ποτέ κονσόλα Wii u μόνο αν μου την έδιναν τζάμπα για μένα σταμάτησε το ενδιαφέρον στο πρώτο ds με τα ποκεμον

  • http://game20.gr Terminator
  • Geo4ever

    Καταρχήν δεν έχω διαβάσει όλα τα σχόλια γιατι βαριόμουν.
    Κατα δεύτερον φίλτατε Bill ποστάρεις συνεχώς ""θα αρχίσουν οι τσακωμοι" "αντέ πάμε" και τα λοιπά, σοβαρα ρωτάω είσαι μικρός σε ηλικιά εννοώντας Γυμνάσιο;
    Κατα τρίτον καμία έκπληξη, το έχω πει από την αρχή ότι το Wii_U το περιμένω τιμή Ελλάδας στα 320 με χαρακτηριστικά σαν τα παραπάνω. Γιατί είναι γνωστή συνταγή της Nintendo που έως τώρα έχει πιάσει (DS - Wii -3DS). Σου πουλάει κάτι καλύτερο από τα τωρινά σε τιμή υψηλή για αυτά που δίνει αλλά ανταγωνιστική και σου υπόσχεται κάτι διαφορετικό και διασκεδαστικό στον τρόπο παιχνιδιού.
    Ομάδα που νικάει δεν αλλάζει πάει και τελίωσε. Και εγώ που δεν συμγωνώ με αυτή τη λογική την προτιμώ 1000 φορές από τη λογική της SONY βγάζω το Vita που είναι τούμπανο και πάρτω να το καμαρώνεις απέναντι στο ράφι.

  • Bill B.

    1ον...δεν σχολίασα μόνο εγώ στο θέμα όπως βλέπεις, άρα δεν βλέπω τον λόγο να απαντάς μόνο σε μένα...
    2ον...τα λέγαμε για πλάκα...άσχετα αν δεν το έπιασες, χιούμορ 0 δηλαδή...
    3ον...τώρα θα γραφτώ στο παιδικό...αιντάαα...από που το έβγαλες το συμπέρασμα της ηλικίας???
    4ον...όλα τα παραπάνω συν το ότι δεν έχω καμία όρεξη να απολογούμαι και σιγά που σου θίξαμε την κονσολάρα...όποιος έχει την μύγα...να την φέρει πίσω... Ο_ο
    Έλεος βραδιάτικα, επειδή βαριέσαι εσύ θα διαβάζω τρελά εγώ!!!

  • pgetsos

    1) απο περιεργεια, ποσο εισαι? 😛
    2) respect για αυτο με τη μυγα, η αγαπημενη μου φραση 😛

  • Bill B.

    25 είμαι ρε' σεις αλλά αυτό δεν μου λέει κάτι...
    Η τρέλα, το χιούμορ και οι πλάκες είναι καθημερινά για μένα και όπου χρειάζεται σοβαρότητα, υπάρχει και αυτή...
    Δεν είναι όλες οι στιγμές ίδιες και να το παίζουμε σοβαροί και ώριμοι, σιγά...χαλαρώστε λίγο...
    Τι είμαστε παππούδες?
    'Η επειδή είμαστε σε αυτή την ηλικία πρέπει να είμαστε βαρετοί και μονόχνωτοι και να απαντάμε με σοβαροφάνεια (όχι σοβαρότητα) σε όλα τα θέματα?
    Κομπλεξικά πράγματα...
    Στα 40 δηλαδή τι θα κάνετε...κόψιμο φλέβας μάλλον από την βαρεμάρα!!!

    Μ' αρέσει που ασχολούνται και με το gaming κάποιοι, που θέλει φούλ τρέλα και ενθουσιασμό...

    Υπάρχει το σοβαρό και το αστείο ανάλογα με την περίσταση...αλλα είπαμε όποιος δεν έχει χιούμορ και ενοχλείται έχει πρόβλημα...

    Τι να πείς!!!

  • Geo4ever

    Οκ χωρίς παρεξήγηση αν δεν είσαι μικρός να ξέρω να μη αναφερθώ ξανά στα ποστ σου και δεν κάνω καθόλου πλάκα.
    Αυτό που κάνεις τώρα το κάνεις συνεχώς σε πάρα πολλά thread με παρόμοια θεματολογία οπότε και να ήταν αστείο κάποτε (που δεν ήταν) έχει καταντήσει σαχλαμάρα.
    Δλδ τί σημαίνει δε σχολίασα μόνο εγώ; Γα να καταλάβω πρέπει να απαντήσω σε όλους ή σε κανένα; Το δικό σου ποστ μου κίνησε το ενδιαφέρον σε εσένα απάντησα.
    Η κονσόλα δεν είναι δική μου για να θιχτώ και σε καμία περίπτωση δε είμαι οπάδός της θεωρίας nintendo.
    Το συμπερασμα της ηλικίας το έβγαλα από τη σοβαρότητα αυτών που γράφεις.

  • Bill B.

    Το 1ο μου σχόλιο το έγραψα γιατί ακρίβως οι άλλοι κάνουν συνέχεια τα ίδια και έχει καταντήσει σαχλαμάρα...σε παρόμοια θεματολογία...όχι εγώ!
    Σε λάθος άτομο αναφέρεσε μάλλον, αλλού πρέπει να στραφείς, μην πω ονόματα τώρα!!!
    Μόλις γράψουμε κάτι άσχημο για την Nintendo που δεν τους αρέσει κατ' ευθείαν σπεύδουν να την υπερασπιστούν...
    Προβλέψιμοι μέχρι αηδίας...
    Ήταν ειρωνικό το σχόλιο μου και όχι παιδικό όπως λες, γιατί ξέρουμε πoιά θα είναι η εξέλιξη ενός θέματος με την Nintendo...μόλις πεί κάποιος κάτι που δεν τους ταιριάζει/αρέσει τσακ τσιμπάνε και αρχίζουν την κασέτα!!! Γελοίο!!!

    Δηλαδή τι είχαν τα σχόλια μου, δεν μπορώ να καταλάβω και σου 'τράβηξαν' την προσοχή... Ο_ο

  • Geo4ever

    Τέλος πάντων εγώ έκανα μία απλή ερώτηση για την ηλικία έκανα, μου απάντησες οκ.
    Από εκεί και έπειτα σε καμία περίπτωση δε θα σου υποδείξω ούτε τί είναι αστείο ούτε τί να γράφεις.
    Αυτά καληνύχτα.

  • Bill B.

    Τέλος πάντων, ότι έγινε έγινε.
    Και τώρα, πρωί-πρωί όσοι ενοχλήθηκαν από αυτά που είπα θα αρχίσουν να σχολιάζουν πάλι και να λένε διάφορες εξυπνάδες.
    Καλά, κλασσικά πράγματα!

    pgetsos, εσύ δεν μας είπες ρε όμως, πόσο είσαι? Μόνο εμείς θα λέμε? 😀

  • GOGOS

    Bill νομιζω οτι εχεις κανει ηδη παρα πολλα σχολια για ενα θεμα που δεν σε αφορα.. Το site εχει πολυ υλικο για να σχολιασεις αυτα που σε ενδιαφερουν..

  • Bill B.

    Α καλά, αρχίσανε τα σχόλια από τώρα...άμα λέω εγώ!!!

    Τι θα πεί δεν με αφορά? Για δώσε λεπτομέρεια?

  • GOGOS

    Παντως μην σας μπερδευει το οτι χρησημοποιει καρτα γραφικων του 2008.. Οι δυνατες καρτες γραφικων για Pc του 2008 ειναι πολυ ισχυροτερες απο αυτη του xbox360.. Γενικα δεν ειναι το τερας αλλα θα εχει εμφανεις διαφορες απο τις σημερινες κονσολες.. Απλα λιγη υπομονη θελει να βγουν τα παιχνιδια που θα αξιοποιησουν το hardware και εκει θα φανει η διαφορα.. Τα ps4 σιγουρα θα ειναι πιο δυνατα αλλα εγω δεν περιμενω να εχουν τις φοβερες διαφορες..

    Ρε bill ενταξυ ειναι γνωστες οι αποψεις σου οτι το Pc ειναι οτι καλητερο υπαρχει και πως η Nintendo ειναι για casouaλιες.. Με το να το αναπαραγεις αυτο συνεχως χωρις να βλεπεις τα δεδομενα γινεσαι κουραστικος και δεν σεβεσε και αυτους που ενδιαφεροντε για το wiiU.. Αν εγω εμπενα σε ενα θεμα για το Pc και ελεγα την γνωστη μαλακια που ακουγετε συνεχεια "για να παιξεις παιχνιδια καλητερα απο την κονσολα στο Pc θελεις 2500 ευρω σιγα μην δωσω τοσα λεφτα" χωρις να εχω ιδεα σχετικα με το pc gaming πως θα σου φαινοταν? Και μην ξεχνας οτι κραζεις μια κονσολα που πανω κατω εχει την δυναμη που εχει το δικο σου pc, εκτος και αν θεωρεις οτι το Pc σου ειναι για τα μπαζα..

  • Bill B.

    Είσαι τελείως λάθος, από όλες τις απόψεις.
    Αν δεν καταλαβαίνετε το χιούμορ και βλέπετε ότι πάντα κάποιος προσπαθει να trollαρει ενώ δεν είναι έτσι, τι να πω. Κρίμα...

    Τα σχόλια μου τα έγραψα με πολύ καλή διάθεση και όχι για να νευριάσω τους ενδιαφερόμενους...

    Και όπως βλέπεις οι περισσότεροι δεν λένε και τα καλύτερα λόγια, από την αρχή ακόμη και εγώ με 2-3 παιδιά κάναμε λίγη πλάκα παραπάνω με φώτο και τέτοια...

    Δεν καταλαβαίνω γιατί πέσατε όλοι πάνω μου πάλι, θαρρείς μόνο εγώ σχολίασα αρνητικά.
    Πραγματικά όμως!!!

  • pgetsos

    Βασιλη ειχα παει να δω ταινια 😛

    προσεχως 18 🙂

  • Bill B.

    Προσεχώς χαχα...καλό!!!

  • Φοίνικας ο Τέταρτος

    Απλά το eurogamer τρολλάρει και όλοι τσιμπάνε άσχημα.

  • Brandon Heat

    Τόσο κακό είναι να βάζεις σε καινούριο σασί,δυνατό 2000cc μοτερ περασμένης γενιάς με καινούριους εκκεντροφόρους,εγκεφάλους,εισαγωγές,ηλεκτρικά κτλ???Εγώ πιστεύω οτι θα τα πάει πολύ καλά κ είναι ήδη δυνατό!!!Μπορεί να μην είναι καινούριο αλλά τουλάχιστον θα εκμεταλλευτεί πλήρως την δύναμη του επεξεργαστή!!!!Δεν ανήκω στο λυσσαλέο καταναλωτικό κοινό που δεν είναι φτάνει στο σημείο να μην ευχαριστημένο με τίποτα!!!!
    Ελα ρε Nintendo,δώσε πόνο στο λαό κ γράφτους όλους!!!!!!!!!!

  • Φοίνικας ο Τέταρτος

    Μέσα σε 2 λεπτά

    http://wiiudaily.com/2012/08/wii-u-specs-revealed-by-developer/
    http://wiiudaily.com/2012/08/eurogamer-wii-u-lies/

    Ακόμα και ένας άσχετος θα καταλάβαινε οτί η AMD δεν θα κατασκεύαζε ποτέ πια την 7xxx σειρά (την παλιά) και οτί θα μπορούσε να μπει υποστήριξη για DX10 πάνω της.

    Το eurogamer τρολλάρει άσχημα και ο κόσμος τσιμπάει γιατί θέλει νέα για την επόμενη γενιά σαν σκυλί που του πετάνε φρίσμπι

  • JCDenton13

    @Φοίνικας ο Τέταρτος,+1

  • StratosGK

    Termi εσένα εννοεί όταν λέει σκυλί και φρίσμπι! 🙂

  • agony

    αυτά τα χαρακτηριστικά σε κόνσολa που έχει σκοπό ύπαρξης 6 χρονια τουλάχιστον, είναι το λιγότερο απογοητευτικά.
    Ελπίζω sony και microsoft να μην κάνουν το ίδιο λάθος.
    Αν και από ότι βλέπω μάλλον η nintendo στοχεύει σε άλλους παράγοντες ,το χειριστήριο dld πρέπει να κάνει θραύση.

  • Φοίνικας ο Τέταρτος

    @Στράτο

    Δεν το λέω υποτιμιτικά δεν είχα ποτέ κάποιο τέτοιο σκοπό αλλά κάπως έτσι είναι. Τον καταλαβαίνω και εγώ έχω μία πείνα να μάθω για την νέα γενιά αλλά άμα δεν πουν τίποτα οι ίδιοι με φήμες δεν γίνεται τίποτα ειδικά όταν λένε κάτι ακραία πράγματα πως μία gpu 9 χρονών (δηλαδή πιο παλιά και από τις gpu που έχει το 360/ps3) θα μπει στο U που θα είναι πιο νέα κονσόλα και θα μπήκε στον κόπο η amd να του βάλει υποστήριξη για DX10 , καταρχάς καμία εταιρεία δεν φτιάχνει παιχνίδι με DX10 όλοι με το 11 θα φτιάξουν άμα είναι να φτιάξουν κάτι παραπάνω από το 9 ;P

  • http://game20.gr Terminator

    Άλλες φήμες κάνουν μπαμ ότι είναι μούφες, άλλες κάνουν μπαμ ότι έχουν βάση. Εδώ ισχύει το δεύτερο. Ο καθένας ζυγίζει τα δεδομένα από αυτά που διαβάζει και πιστεύει ότι θέλει.

  • Julian

    Αυτο. Και συνηθως στην δευτερη περιπτωση οι διαρροες δεν ειναι και τοσο τυχαιες.. Παντως οπως και να εχει θα μαθουμε

  • Tony

    too long comments didnt read,παρόλα αυτα ηθελα να πω το εξης,μπορει να χει απογοητευτικο hardware αλλά το μονο σιγουρο ειναι η nintendo παλι θα κανει το θαυμα και θα ναι η 1η σε πωλησεις στην επομενη γενια....

  • Χειρούργος

    Καλησπέρα παιδιά κι από 'μενα.
    Πάντως, αν όντως ισχύουν αυτά που λένε δεν πιστεύω αυτή τη φορά να κάνει τις πωλήσεις που θα ήθελε η Nintendo. Mε Direct X10 πόσο καιρό θα καταφέρει να κρατηθεί σε βάθος χρόνου ένα Wii U όταν όπως λέτε κι εσείς οι περισσότερες εταιρείες παιχνιδιών δουλεύουν πάνω σε Χ11 και όταν η ίδια η Nintendo είχε πει πως θέλει να φέρει στο πλευρό της τους hardcore gamers που δεν είχε ποτέ στο παρελθόν ?
    Βέβαια όπως επίσης λέτε και λέμε όλοι οι Νintendo έχει μια διαφορετική πολιτική η οποία και την βοήθησε και αν σκεφτεί κάποιος και την οικονομική κρίση που δυστυχώς περιτριγυρίζει τους πάντες, ίσως θέλησε να φτιάξει κάτι φτηνό το οποίο να είναι προσιτό και στη μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου. Οπότε.....από κάπου έπρεπε να κόψει.

  • Anonymous

    Εδώ είμαι κι εγωωωωωωωωώ !...

    Έκατσα και διάβασα όλα τα σχόλια(84) και πραγματικά απορώ με κάποια πράγματα και κάποιους χρήστες....

    1. Το Eurogamer είναι τεράστιο trolling site, μην το παίρνετε σοβαρά ποτέ και για κανένα νέο.

    2. Αναφέρθηκαν τα ports της τωρινής γενιάς και ότι θα είναι χειρότερα στο WiiU...
    "Mass Effect 3 is going to run at 1080p on the WiiU"
    http://www.nintendoworldreport.com/news/31492

    3. Για το Batman έχουν ήδη πει...Μεγαλύτερη ανάλυση, καλύτερα textures και frame-rate, καθώς και περισσότερα εφφέ.
    Τα ίδια και για το Aliens: Colonial Marines.

    4. Αναφέρθηκε από τον Bill B. ότι ξέρουμε τι θα πουν κάποιοι χρήστες και πως είναι προβλέψιμοι μέχρι αηδίας... Βάλε και τον εαυτό σου μέσα μαζί με άλλους χρήστες γιατί κι εσείς εντελώς, φουλ για φουλ, ντιπ για ντιπ, 800% προβλέψιμοι είστε...

    5. Κάποιοι δεν χορταίνουν με τίποτα! Μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για το PS3, αλλά δεν τους αρέσει το WiiU που είναι δυνατότερο επειδή σε λίγα χρόνια θα βγει το PS4 το οποίο νομίζουν/πιστεύουν θα είναι ακόμα πιο δυνατό! Παλικάρια? Αν είναι έτσι, τότε κόψτε τις μαλακίες με το PS3 γιατί με αυτήν τη λογική, είναι ΓΤΠ! Επίσης, σε 5-6 χρόνια θα βγουν οι άλλες κονσόλες! Ελάτε να γκρινιάξουμε όλοι μαζί για WiiU/PS4/Nextbox...!

    6. Κάποιοι χρήστες είναι τόσο σίγουροι για τις επόμενες κονσόλες...Μα τόσο σίγουροι! Χωρίς να ξέρουμε απολύτως τίποτα! Και μετά λένε για άλλους χρήστες... Τί να πω? Όλοι κρινόμαστε!

    7. Ξεχνάτε ίσως ότι η Sony έκανε επιτυχία με τις πιο αδύναμες κονσόλες και όχι με το PS3, έτσι? Ξεχνάτε ότι τα οικονομικά της πλησιάζουν τον πάτο, σωστά?

    8. Μην πάρετε WiiU! Απλά να ξέρετε πως άμα πάρετε ποτέ PS4, θα πρέπει να δηλώσετε ως χώρα προέλευσης λογαριασμού τη Γερμανία...Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! Αυτά προς το παρόν!

    Α! Κάτι ακόμα...

    Από τον πάνω χρήστη αναφέρθηκε το DirectX11 και το πως περιμένει η Nintendo να πουλήσει ως hardcore με Χ10 όταν ήδη κάποιοι εργάζονται σε Χ11...
    Έτσι, για να καταλαβαίνουμε και λιγάκι τι λέμε, οι διαφορές από Χ10 σε Χ11 είναι τα textures κατά βάση και κάποια particle effects...

    Αν αυτά πουλάνε στα παιχνίδια, το eye candy δηλαδή, τότε λυπάμαι, αλλά μόνο hardcore δεν μπορείς να πεις αυτούς τους παίκτες! Περισσότερο, ανώριμα μικρά μωρά τους λες που εντυπωσιάζονται από το πολύχρωμο χαρτάκι της καραμέλας.

    Sorry για το τριπλό-διπλό σχόλιο, αλλά για να μην έχουμε καμιά δυσάρεστη έκπληξη, η φράση "κόψτε τις μαλακίες" πήγαινε σε όλους τους χρήστες που έχουν τη συμπεριφορά που περιέγραψα, χωρίς όμως να είναι προσβλητική....

  • meh

    Αν το Eurogamer δεν ειναι εγκυρο site, απορω ποια ειναι.
    Η καραμελα με τη λεξη trolling εχει γινει χειροτερη απο την λεξη epic.

  • Julian

    Καλως τονα! Anyway εγω μονο σε ενα διαφωνησω μαζι σου στο 5.. Δεν λεει κανεις οτι τα ps3 και wii u ειναι παραλληλα το ps3 θα ειναι καλυτερο, ουτε το xbox.. Απλα εκει που περιμενουμε την νεα γενια σκαει το wii u με hardware 4-5 ετιας.. Anyway σεβομαι το οτι δεν σε νοιαζει καθολου το Hardware και η δυναμη αλλα θα σου πω αυτο.. Εδω το ps3 δυσκολευεται καμια φορα, που εχει την ιδια και παραπανω δυναμη απο το xbox.. Σκεψου τα port απο τα nextbox/ps4 πως θα ειναι στο Wii U.. Αυτο το λεω επειδη πλασαρεται ως πιο hardcore κονσολα το Wii U με 3rd party support κλπ. Αλλιως στα δικα της λημερια δεν το συζητω πρωταθλητρια θα ειναι! Αυτα, φιλικα, παντα και μονο για να καταλαβεις και την απεναντι πλευρα.. Τα port των ps3/xbox360 σαφως και θα παιζουν το ιδιο και ισως καλυτερα στο wii u αφου εχουν πολυ RAM οι devs και μια σχετικα καλη GPU (με τα δεδομενα των κονσολων σημερα) για να δουλεψουν

  • Anonymous

    Φίλος, πήγαινε απλά και δες την ιστορία της σελίδας με τη Nintendo και δες τι γράφουν σε κάθε άρθρο...Είτε κονσόλα, είτε παιχνίδι, είτε απλά μια άποψη....Αν το Eurogamer το θεωρείς αξιόπιστο site, καλύτερα να διαβάζεις το Joystiq...

  • Julian

    EDIT: οταν τα ps3 και Wii u υπαρχουν παραλληλα

  • meh

    Α οκ, νομιζα ειχες σοβαρα επιχειρηματα.

  • Anonymous

    Δεν εννοούσα αυτό, Julian...Σαφώς και με ενδιαφέρει το hardware....Απλά είναι τελείως ανόητο να εκθειάζεις ένα PS3 το 2011-2012 και να θάβεις μια ανώτερη κονσόλα με τη λογική ότι θα βγουν ακόμα καλύτερες.
    Αν το πας(όχι εσύ) έτσι, τότε θάψε και το PS3 εξαρχής! Και θάψε και το PS4, γιατί σε 5-6 χρόνια θα βγει το PS5...Θάψε το κι αυτό, γιατί ακόμα πιο μετά θα βγει το επόμενο!

    Δηλαδή, δεν μπορεί κάποιος να είναι ευχαριστημένος με το PS3 και να του ξυνίζει το WiiU. Είναι απλά βλακεία!

    Α, ΟΚ, νόμιζα ότι δεν τρολλάρεις!

  • Bill B.

    Το Eurogamer μια χαρά αξιόπιστο και εκγυρότατο είναι, απλά κάποιοι χαλιούνται γιατί δεν τους αρέσει αυτά που λέει για την κονσόλα τους!!!
    Άν λέει π.χ. για τα PS4/XBOX ότι είναι χάλια, τότε θα πούνε 'ε για να το λέει το eurogamer κάτι θα ξέρει'...!!!
    Ότι τους συμφέρει με λίγα λόγια!

  • Julian

    Μην ξεχνας οτι το ps3 υπαρχει πολλα χρονια ομως και το Wii u ακομα δεν εχει βγει.. Το γεγονος οτι το wii u (κατα πασα πιθανοτητα) θα ειναι καλυτερο μεν αλλα ελαφρα δε, οδηγει σε γκρινια και λογικο ειναι ετσι; Και το Ps3 για τοτε που βγηκε (λογω επεξεργαστη ο οποιος τελικα δεν απεδωσε και για αυτο το θαβω πιστεψε με) ειναι φοβερο.. Και ειχε και blue ray αλλα αυτο ειναι αλλο. Δεν μπορεις να συγκρινεις το Α που βγηκε 6 χρονια και το Β που θα βγει σε ενα χρονο χωρις να κοιτας την προβολη της συγκρισης στο μελλον.

  • Anonymous

    Bill B., σταμάτα να κατηγορείς κάποιους για κάτι που δεν έχουν πράξει! Γίνεσαι βαρετός, προβλέψιμος και ενοχλητικός!

    Όσο για τα υπόλοιπα, περί εγκυρότητας, σας είδα όλους εσάς πόσο έχετε γράψει στα θετικά νέα που ανεβαίνουν για το WiiU.

    Αφήστε τα αυτά! Δεν πιάνουν πια!

    @Julian

    Γι' αυτό έγραψα "2011-2012"...Γιατί κάποιοι χρήστες(και από εδώ μέσα) λένε συνέχεια "Πω πω γραφικάρες" και "τί πανέμορφο που δείχνει το παιχνίδι" για το PS3 και μετά θάβουν το WiiU...

  • Χειρούργος

    Aπλά αν κατάλαβα καλά ο Julian προσπαθεί μάλλον να πει αυτό που ήθελα να υποννοήσω κι εγώ. Ότι σαφώς και το Wii U TΩΡΑ θα είναι ανώτερο και πόσο πιο ευκολο θα είναι να μεταφερθούν παιχνίδια σε αυτό. Αργότερα όμως που κατα πάσα πιθανότητα οι άλλες κονσόλες θα είναι ανώτερες από το U πόσο οι εταιρείες παιχνιδιών θα κάτσουν να ασχοληθούν με το Wii U ? Oτι έγινε δηλαδή και με το Wii όπου δεν έβλεπες μεγάλους γνωστούς τίτλους που υπήρχαν σε PS3, XBOX360, PC.
    Εχω δίκιο ?

    **Δεν είμαι ειδήμων, κουβέντα κάνω για να μαθαίνω το κάτι τις μου κι εγώ.**

  • Julian

    Ενταξει αυτο ναι, υπαρχουν οντως καποιοι που θεωρουν το ps3 το καλυτερο ανθρωπινο δημιουργημα, δεν μπορω να διαφωνησω με αυτο.. Παντως ελπιζω να καταλαβαινεις το σκεπτικο που σου ειπα πριν. Δηλαδη αυτοι που κραζουν δεν εχουν κατ' αναγκη λαθος.. Τωρα τα fanboys ναι ειναι fanboys δεν μπορεις να κανεις κατι

  • Julian

    Χειρουργε ναι αυτο λεω, ακομα και αν εχει υποστηριξη θα ειναι δυσκολο, στην περιπτωση που τα nextbox και ps4 θα ειναι αρκετα πιο δυνατα, να μεταφερουν τα παιχνιδια χωρις προβληματα απο τα τελευταια στο Wii U..

  • Bill B.

    Τι για κάτι που δεν έχουν πράξει ρε??? Αυτό θα γίνει 1000%, στο υπογράφω...
    Ότι σε συμφέρει λες το ξέρεις??? Το έχεις πάρει χαμπάρι???

    Στο θέμα με το παιχνίδι του U με τα Tanks έγραψες αυτό...

    'Μάλλον μιλάτε για μια εποχή που ο κόσμος ήταν πιο ώριμος και δεν έψαχνε μαλακιούλες να πιαστεί και να βγάλει κακία για ένα σύστημα!'

    Και μετά σε ένα παιχνίδι του Vita (στο Kickbeat) γράφεις αυτό...

    'Αυτό είναι η έκπληξη? Αυτό θα σώσει την κονσόλα? Και καλά, δεν ήρθε για να σώσει την κονσόλα, αλλά αυτό??? ΑΥΤΟ??? Έλεος!'

    Αν αυτό δεν είναι... 'λες ότι σε συμφέρει' τι είναι??? Και trollαρισμα???
    Που θα μου πείς ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό που είπα πιο πάνω με το eurogamer...Αχαχαχαχαχαχαχα...

    Συμφεροντολόγοι και Άγιος ο Θεός...
    Τραγικό!!!

  • Anonymous

    Ναι παιδιά, δεν έχω ενστάσεις εκεί(αν και δεν πιστεύω πως θα παραμελήσουν το WiiU, στην τελική και αδύναμο να είναι, πήραν το μάθημά τους από το Wii...Επίσης, τα στούντιο δεν αντέχουν νέες τεχνολογίες και τόσο ακριβό development)...

    Ο Julian πρέπει να το έπιασε αυτό που λέω...Μπορεί στο μέλλον οι άλλες κονσόλες να είναι δυνατές, αλλά κάποιος σαν άνθρωπος, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι ευχαριστημένος με το PS3 τώρα και να θάβει το WiiU επειδή σε 1 χρόνο θα βγει κάτι καλύτερο...

  • Anonymous

    BillB., είσαι καλά αγόρι μου καλό? Έχει σήμα ετούτος ο κόσμος και η κοινή λογική μέσα στο κεφάλι σου? Ή μπα?

    Το τραγικό είναι τα δήθεν επιχειρήματά σου!

    Γράφεις για το τι έγραψα στο θέμα με τα Τανκς στο WiiU και μετά τι έγραψα στο Kickbeat του Vita...ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ? Γελάνε ακόμα και οι πάπιες! Πώς σχετίζονται αυτά τα δύο? Τί σχέση έχει το αν ένα παιχνίδι είναι καλό και ένα άλλο(που φαίνεται από μακριά ότι είναι χάλια) όχι? Τί σχέση έχει το σχόλιό μου πάνω σε ένα παιχνίδι από τα πολλά του λανσαρίσματος μιας κονσόλας που έχει άλλα πόσα διαμάντια εξαρχής, με τα σχόλιά μου για ένα άλλο που έρχεται ως σωτήρας μιας κονσόλας που εδώ και 9-10 μήνες δεν έχει σχεδόν τίποτα? Και πως σχετίζεται το ένα καλό game για όσους πάρουν την κονσόλα, με ένα άλλο που όχι μόνο σωτήρας δεν είναι αλλά δεν αξίζει ούτε για αυτούς που έχουν ήδη την αντίστοιχη κονσόλα?

    Και ακόμα, εσύ που με κατηγορείς για τα σχόλιά μου, τα δικά σου τα είδες? Τί λες στο ένα και τί λες στο άλλο? Δεν κάνεις ακριβώς αυτό που με κατηγορείς(και ΔΕΝ κάνω), απλά από την αντίθετη πλευρά?

    Και για το τέλος αυτού του σχολίου...Δεν ισχύει αυτό που είπα στο ότι είστε άφαντοι σε όλα τα θετικά σχόλια και νέα για την κονσόλα? Μάθε να απαντάς σε όλα και όχι σε όσα σε συμφέρουν, κατηγορώντας μάλιστα άλλους ότι το κάνουν αυτό....
    Έτσι, για να κόβεται λίγο το Trolling!

  • Χειρούργος

    Aνομυμε, συμφωνώ με αυτό που λες περι στούντιο και ακριβού development αλλά μη ξεχνάμε πως τα πάντα γύρω μας προχωράνε. Οπότε πού ξέρουμε αν στο μέλλον δεν βγούνε μηχανές π.χ. Cry Engine 4 ή Unreal κλπ κλπ οι οποίες θα είναι και πιο δυνατές αλλά και πιο φιλικές στους developers ώστε και να τους διευκολύνουν και να τους λύνουν τα χέρια σε πολλά πράγματα για να γίνει πιο εύκολη η δουλειά τους ?

  • pgetsos

    Βασιλη... στο kickbeat 3 φορες χειροτερα επρεπε να σχολιασει 😛 το παιχνιδι προσωπικα τουλαχιστον, ειναι μαπα 😛

    επισης, αν το Wii U ΔΕΝ εχει αυτα τα χαρακτηριστικα, τοτε θα μπορουμε να το θεωρουμε αναξιοπιστο site? 😉

  • Bill B.

    Καλά εσύ έχεις σοβαρό πρόβλημα, τι καλά που ήταν όταν είχες να μπείς 2 μήνες...την ησυχία μας είχαμε βρεί και τώρα πρέπει να απολογούμαστε για ότι γράφουμε...

    Άσε μας ρε φίλε, άσε μας να πούμε!!!

    Πάλι δεν σε συμφέρει να καταλάβεις αυτά που σου λέω και λές ασυναρτησίες...

    Ο σκοπός του σχολίου μου ήταν ότι λες καλά λόγια μόνο εκεί που θές και για να κάνεις Θεό την αγαπημένη σου κονσόλα και εταιρία και όλα τα όλα τα άλλα τα τρολάρεις όπως το Vita...
    Εκεί ήθελα να καταλήξω με το σχόλιο μου άλλα μάλλον έχεις πρόβλημα και δεν το καταλαβαίνεις...

    Τα δικά μου σχόλια σε αυτό το θέμα όπως και σε άλλα, τις περισσότερες φορές είναι χιουμοριστικά, ενώ εσύ τα λες σοβαρά και επιθετικά...
    Ότι να' ναι όμως είσαι...

  • Anonymous

    Θα βγούνε...Δεν είναι θέμα...Το πρόβλημα δεν είναι εκεί...Το πρόβλημα είναι στο ότι α)η μηχανή θα κοστίζει περισσότερο, οπότε θα ανεβάζει το κόστος και β)το ότι αγόρασες μια φιλική μηχανή, δεν σημαίνει και χαμηλότερο κόστος...Θα πρέπει από την αρχή να φτιάξεις αντικείμενα και δομές, απλά αντί να ψάχνεις ένα texture σε άλλο μενού και κλείνοντας παράθυρα κλπ, θα το βρίσκεις ακριβώς κάτω από το αντικείμενο που έφτιαξες(λέμε τώρα)...Ή, θα πρέπει να σκεφτείς λιγότερα work-arounds...Αλλά αυτά που γλιτώνεις, τα έχεις ήδη δώσει για την αγορά της μηχανής και για αμοιβές προγραμματιστών μέχρι να μάθουν τη μηχανή...

  • Bill B.

    Ενώ το Tanks τι να σου πω...
    Το minecraft είναι κορυφαίο μπροστά του...

  • GamerFreak

    Ποιό άθλια εταιρεία από τη νιτέντο δεν υπάρχει.από 10 χρονών τα ίδια βλέπω.Μάριο 1,Μάριο2,3,4,5,6,Μαριο και λουιτζι,Μαριο και σονικ,Μαριο τεννις,Μαριο ολυμπιακοι,Μαριο ξεσκατιζει,μαριο παιΖει το πεος του,κιρμπυ κλανει,λουιτζι κατουραει,μαριο καρτ κλπ κλπ κλπ με συστηματα σαπια και 10 χρονια πισω απ τους υπολοιπους που δεν προσφερουν τιποτα και online Δυνατοτητες ανθυποανυπαρκτες στο ετος 2011-13 και παρόλα αυτά υπάρχουν κορόιδα που τους τα σκάνε επειδή λέει μικροί παίζαμε μαριο και ειμαστε δεμένοι.Ε παρτα τωρα κοροιδο συστημα 5ετιας τη στιγμή που σονυ και μαικροσοφτ βγαζουν θηρία και τράβα σκάστα τους πάλι...

  • Χειρούργος

    Αχα ! Είδες......όσο γυρίζεις, μυρίζεις ! Να και κάτι άλλο που έμαθα σήμερα.

  • Bill B.

    GamerFreak, έλιωσα αχαχαχαχαχαχαχαχα...
    +1000000000000...

  • Anonymous

    Bill B., δεν θα ασχοληθώ άλλο με trollάκια σαν κι εσένα!

    Αντί να δεις ότι το παιχνίδι είναι μάπα(kickbeat), λες ότι το trollάρω! Ε, αφού είναι μάπα, τί θες να γράψω? Τουλάχιστον το TANK! TANK! TANK! έχει ενδιαφέρον gameplay, σε αντίθεση με το "Just Dance με άλλο όνομα" του Vita...Και αν δεν το βλέπεις, το gameplay είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό των Twisted Metal που τα φιλαράκια σου της Sony, το εκθείαζαν...

    Δεν ανέφερες όμως τα σχόλιά μου για το NSMB2 για το 3DS...Όχι βέβαια, εκεί δεν σε συμφέρει! Κατά τα άλλα, εγώ είμαι αυτός που λέει ότι τον συμφέρει!

  • Bill B.

    Σώπα είπες άσχημα λόγια για την Nintendo και το 3DS και τα παιχνίδια τους???
    Πως και δεν σε αποκλήρωσαν...

    Άντε βε...!!! Back To Your Cave!!!

  • Anonymous

    Axaxaxaxaxaxa! Φάνηκεκαι εσύ και ο gamerfreak τι σόι είστε...ΟΚ!

    Τα σχόλια είναι εδώ να τα δουν όλοι! Χαχαχαχαχαχαχα!

    Θέτω υπόψιν όλων ότι ο Bill B. έλεγε πως τα σχόλια τα έκανε στην πλάκα στην αρχή...Κοιτάξτε λύσσα τώρα! Αχαχαχαχα!

    Έτσι, έτσι! Να πέφτουν οι μάσκες!

  • Bill B.

    Του έδωσα credits γιατί μου φάνηκαν αστεία αυτά που έιπε...

  • Anonymous

    Το κατάλαβα...Άλλο εννοούσα...Δεν πήγαινε σε αυτό το σχόλιό σου, το δικό μου σχόλιο.

  • Bill B.

    Το θέμα πλέον δεν έχει να κάνει με το θέμα, έχει να κάνει με σένα και γι' αυτό γράφω ότι γράφω...
    Ξύπνα!!!

    Εξού και η λύσσα!!!

  • Anonymous

    Μπα! Με εσένα και τους ομοίους σου έχει να κάνει...

    Από την αρχή σου είπαν, άλλοι χρήστες ότι προκαλείς...Και κάθε φορά μιλάς για άλλους χρήστες και τους ειρωνεύεσαι όταν αυτά που τους προσάπτεις, τα κάνεις εσύ!
    Ξύπνα!

  • Bill B.

    Πολύ φιλικός είμαι με τα παιδιά και κάνουμε πλακίτσα και γουστάρουμε...
    Και αν τύχει να παρεξηγηθούμε μετά ξαναμιλάμε και όλα κομπλέ...

    Ανθρώπους όμως σαν κι εσένα, ούτε να τους βλέπω δεν θέλω...

    Ότι έγινε εδώ πέρα, δεν θα επιρεάσει ούτε λίγο την επικοινωνία μου με τα υπόλοιπα παιδιά, ούτε λίγο...
    Με εσένα όμως...εμετός!!!

  • Semper Fidelis

    @Anonymous
    Εγώ να πω μόνο σχετικά με τα πορτς αυτής της γενιάς ότι:

    http://www.nintendoworldreport.com/news/31495
    Από την ίδια σελίδα που έγραψε για 1080p μία μέρα μετά.

    http://wiiudaily.com/2012/08/assassins-creed-3-wii-u-missing-features/

    Για το Batman πουθενά δεν έχω δει να λένε ότι είναι καλύτερο στο wii u.

    Κανείς δεν αμφισβητεί ότι θα είναι καλύτερο από PS3-Xbox και στο μέλλον θα δούμε σαφώς ανώτερα παιχνίδια, αλλά τα πορτς σύμφωνα με τις φήμες δε θα είναι καλύτερα.
    Τέλος να σου θυμήσω απλά ότι για την ώρα μιλάμε απλά για φήμες. Και αυτές οι φήμες δεν μας ικανοποιούν. Αν εσένα σε ικανοποιούν ΟΚ, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι είμαστε λάθος και τρολλάρουμε ενώ εσύ σωστός. Ο fanboyσμός δεν είναι καλό πράμα γενικά.

  • http://game20.gr Terminator

    Δεν μπορώ να κάθομαι να διαβάζω τα σχόλια, σταματήστε άμεσα και επιστρέψτε στο θέμα. Δεν αντέχεται άλλο αυτό το πράγμα.

  • Χειρούργος

    Ρε παίδες, δεν έχετε ούτε να κερδίσετε ούτε να χάσετε κάτι με το να "την λέτε" ο ένας στον άλλο. Προφανώς σας αρέσουν διαφορετικά πράγματα, μια συζήτηση για το Wii U κάνουμε εδώ και όχι ποιός "την έχει μεγαλύτερη".
    Φιλικά 😉

  • Bill B.

    Έγινε Termi, εγώ δεν σχολιάζω καν ξανά σε αυτό το θέμα...ούτε θα διαβάζω τι γράφεται και από ποιόν...

    Πάω σε κανένα άλλο θέμα να κάνω μια φιλική συζήτηση με τα υπόλοιπα ΣΩΣΤΑ παιδιά και να κάνουμε τις πλάκες μας και όλα χαλαρα!!!

    Εδώ μυρίζει μούχλα!!!

  • Anonymous

    Ε, τί να κάνουμε Billάκο... Όλοι κάποιον αντιπαθούμε και κάποιον συμπαθούμε!

    Τώρα αν εσύ είσαι ο τρελός και σε όσα σε ρωτάω, απαντάς μόνο ειρωνικά και προσβλητικά, λυπάμαι, αλλά το πρόβλημα το έχεις ξεκάθαρα εσύ.
    Και με τον StartosGK είχαμε "τσακωθεί" και όμως μιλάμε σαν άνθρωποι....Με εσένα, δυστυχώς, εμμετός και διάρροια! Μπουχαχαχαχαχαχαχα!

    @Semper Fidelis

    ΟΚ, λάθος το Mass Effect 3...

    Για το Aliens, δεν χρειάζεται να πω, ταξέρεις ήδη φαντάζομαι...

    Αλλά για το Batman, αν και η πηγή δεν είναι και η πιο αξιόπιστη και ο τίτλος του άρθρου είναι λίγο εμπρηστικός, τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους και οι εικόνες δεν αμφισβητούνται:

    http://www.zeldainformer.com/news/comments/wii-u-destroys-ps3-check-out-these-batman-arkham-city-comparison-screenshot

  • Julian

    Παντως κατι gameplay που εχω δει του AC3 ειναι πιο ομορφο στο wii u.. Τωρα για missing features, τι ακριβως εννοεις; Εχει ενδιαφερον αν παιζει κατι τετοιο, παντως αν λειπει κατι απο τα γραφικα, μπορει και μην λεει κατι αυτο.. Πχ αν λειπουν καποια particles που λεει το αρθρο που συναψες, κανεις δεν θα νοιαστει αν τα textures ειναι ανωτερα

  • Julian

    Τερμι εχω αλλαξει εικονα στο gravatar εδω και κανα μισαωρο αλλα δεν φαινεται να νιωθει, ξερεις τι μπορει να παιζει

  • http://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY&fb_source=message MENIS_ΙΧ

    Julian, ειναι θεμα του gravatar αλλαξα και εγω για λιγο προχθες, (για το Battlelog) και εκανε ενα τεταρτο χαλαρα...

  • meh

    tl;dr
    Stop hating what I like, stop liking what I hate.

  • Julian

    Αρα απλα περιμενω, μηπως πρεπει να σβησω την προηγουμενο εικονα μην μπαγακαρει;

  • Anonymous

    ^^^^^^

    Xaxaxaxaxaxaxa! Ωραίος!

  • http://game20.gr Terminator

    Ναι πολλές φορές αργεί το gravatar. Κάποιες φορές δεν δουλεύει και καθόλου και πρέπει να αλλάξεις mail για να σαι σίγουρος.

  • http://www.youtube.com/watch?v=JHz9Vy1lYZY&fb_source=message MENIS_ΙΧ

    Julian οχι δεν χρειαζεται να σβησεις τπτ,, απλα ξανα προσπαθησε...

  • Julian

    Lol οκ ευχαριστω θα ξαναπροσπαθησω later.. Καλα 130 σχολια by the way χαχαχ

  • Χειρούργος

    Δηλαδή αν το U κάνει πάνω κάτω στα 300€ που όπως λένε περισσότερο αυτο που κοστιζει ειναι το pad, τα επομενα plastation και xbox πόσο θα κοστιζουν ???

  • Julian

    Λογικα καμια 400αρα

  • Anonymous

    Α! Και για να κλείσω τις απαντήσεις μου εδώ, δεν είπα ούτε ότι αυτά δεν θα είναι τα τελικά χαρακτηριστικά, ούτε ότι οι επόμενες κονσόλες δεν θα είναι πιο δυνατές...

    Αυτό που είπα ήταν ότι α)Μην παίρνετε το Eurogamer σαν πηγή, β)κριτίκαρα τη συμπεριφορά κάποιων ανθρώπων, γ)πόσο πιο δυνατές θα είναι οι άλλες κονσόλες και αν όντως είναι σαν μηχανήματα, πόσοι θα το εκμεταλλευτούν αυτό.

  • http://game20.gr Terminator

    Μη φοβάσαι, 500άρια και 600άρια δεν πρόκειται να ξαναδούμε.

  • Semper Fidelis

    @julian το gameplay που λες το έχω δει κι εγώ στο youtube και η ποιότητα εικόνας ήταν εντελώς γτπ οπότε δεν το θεωρώ ακριβές. Από εκεί και πέρα αυτός ο Masters (Lead Game Designer ή κατι τέτοιο) είπε ότι θα είναι 99% ίδιο με τις άλλες κονσόλες. Αυτό σημαίνει ότι απλά μάλλον θα λείπουν κάποια πραματάκια particles κλπ. Η διαφορά θα είναι ελάχιστη (δε νομίζω να τη βλέπουμε με γυμνό μάτι). Αυτό βασικά το πόσταρα για τον Anonymous που λέει ότι θα είναι καλύτερα στο wii u.

    @Anonymous για το batman έχω δει σε άλλα site αντίστοιχες εικόνες που δείχνουν xbox-ps3 να είναι καλύτερα. Ειδικά μετά την E3. Π.χ
    http://blogs-images.forbes.com/erikkain/files/2012/06/BatmanVergleichBig.jpg
    Ή αναφορές αυτών που το έπαιξαν:
    http://translate.google.com/translate?hl=de&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.videogameszone.de%2FWii-U-Misc-Hardware-233619%2FNews%2FWii-U-Test-Pro-Controller-Batman-908299%2F

    Και πάλι οι διαφορές είναι ελάχιστες.
    Σε κάθε περίπτωση αυτά είναι φήμες. Όταν βγουν βλέπουμε...

  • Χειρούργος

    Toυλάχιστον τους έγινε μάθημα....
    Σε τι εξυπηρετεί όμως την Nintendo να έχει τόσο παλιά τεχνολογία ? Γιατί δε νομίζω το θέμα να είναι καθαρά οικονομικό...

  • Semper Fidelis

    @Χειρούργος
    Η Nintendo έχει εντελώς διαφορετική πολιτική από τις άλλες εταιρίες. Θέλει να προσφέρει νέες εμπειρίες όπως ο χειρισμός του wii ή το tablet χειρηστήριο του wii u. Τα γραφικά δεν είναι πρώτος στόχος της.

  • Julian

    Ειναι η πολιτικη της εταιρια.. Προτιμα να προσφερει παιχνιδια και νεους τροπους gaming / features και να χτυπαει τις αλλες εταιριες που εχουν πιο δυνατα μηχανακια σε συγκεκριμενο κοινο.. Αν κρινω απο την στροφη που παιρνουν (πηραν δηλαδη ms cough cough) και οι αλλες εταιριες μαλλον αυτο που κανει η nintendo ειναι πολυ κερδοφορο.. Δες και το 3DS, εχει 3D και παιχνιδαρες και χτυπαει το Vita για πλακα που ειναι τρεις φορες καλυτερο σαν hardware. Απλα στις οικιακες κονσολες ειναι διαφορετικα, δηλαδη η MS πχ εχει πιο πολυ υποστηριξη σε αυτην την κατηγορια προιοντος

  • Χειρούργος

    Semper Fidelis
    Ναι το καταλαβαίνω και το ξερω διοτι εχω παιξει ατελειωτες ωρες Wii. Eχω γελασει απιστευτα καποια σαββατοβραδα στις 5 το πρωι με την παρεα παιζοντας wii. Aλλα παντα ελεγα, γιατί να μην εχει αυτο το κατι παραπανω στα γραφικα.
    Και στο 2012 τι προσφερει να εχει τεχνολογια 4-5 χρονια πισω οπως λετε ?? Φυσικα δεν λεω να φτιαξει το τεχνολογικο τερας, αλλα και 4-5 χρονια πισω δεν παραπαει ?

    Julian και σε σενα απευθυνομαι απλα δεν προλαβαινω τα μηνυματα σας 😉

  • Anonymous

    @ Semper Fidelis

    Ναι, υπάρχει όμως μια διαφορά...Και το κείμενο και οι εικόνες που έστειλες είναι από early build(σου θυμίζω ότι μεγάλα ονόματα της βιομηχανίας, παρέλαβαν dev kits 1 εβδομάδα πριν την Ε3 και το νωρίτερο που είχε παραλάβει κάποιος, ήταν 2 μήνες πριν) και οι εικόνες είναι από FMV και μάλιστα από άλλες στιγμές και γωνίες λήψεως, οπότε δεν συγκρίνονται άμεσα...Ναι, η στολή του Batman φαίνεται λίγο πιο φτωχή, αλλά νομίζω αυτό άλλαξε πλέον.

    Οι εικόνες που σου έδωσα εγώ είναι πιο πρόσφατες και δείχνουν πιο πολλά πράγματα...Και κάποια από αυτά δεν τα είχα καν προσέξει, μέχρι που διάβασα τα σχόλια...Όπως αυτό με τα κόκκινα πανιά στον πύργο, που όχι μόνο σημαίνει ότι είναι βελτιωμένο το παιχνίδι οπτικά, αλλά αν σκεφτείς ότι αυτά τα αντικείμενα στο PC ήθελαν ενεργοποιημένα τα physics της nVidia και στο PS3(με τον περίφημο και κατά τα άλλα "σκεπτόμενο" Cell) έπρεπε να αφαιρεθούν, σημαίνει ότι το WiiU τρέχει μια αρκετά ικανοποιητική physics engine, άρα τοποθετείται αρκετά πιο ψηλά από τα PS360...Βέβαια δεν θα τρέχει τη μηχανή της nVidia(λόγω κάρτας AMD), αλλά οι δυνατότητές της μπορούν να εξομοιωθούν πλήρως...

    Βασικά, άκυρο...Και οι δικές μου, από τότε είναι...

  • Φωτης

    Εγω πιστεύω ότι θα βγάλει παιχνιδαρες κ οταν πάρει μπροστα η κονσόλα θα δούμε φοβερα γραφικα σαν αυτο το demo του Zelda!!!

  • http://game20.gr Terminator

    Ξέχνα το demo. Τη στιγμή που θα δούμε (3D) Mario, Zelda, DK, Metroid, κλπ σε ΗD για πρώτη φορά στη ζωή μας, θα ξεχάσουμε όλα τ' άλλα.

  • Anonymous

    Αυτό, του demo του Zelda, δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα...Ναι, καλό ήτανε αλλά εκτός του ότι ήταν αρκετά πρόχειρο, με εξαίρεση κάποια συγκεκριμένα σημεία, δεν διέφερε και σε τίποτα από αυτά που βλέπουμε στα PS360... Οι φωτιές ήταν το ίδιο μάπα με αυτές του τώρα, το νερό ήταν για γέλια, τα σίδερα που έπεφταν μόλις έμπαινε ο Λινκ μέσα στο δωμάτιο ήταν χειρότερα και από Wii, η σκόνη του σοβά που έπεφτε από την αράχνη ήταν πολύ απλός και τίποτα το ιδιαίτερο...

    Εγώ περιμένω να δω ποιότητα σαν αυτήν εδώ:

    http://www.youtube.com/watch?v=i2Nsa06KRLo

  • Χειρούργος

    Εχω την εντυπωση πως το συγκεκριμενο βιντεο ειχαν πει πως δεν φτιαχτηκε πανω στα specs του U, με οτι μπορει να σημαινει αυτο...... 😉

  • Anonymous

    Το συγκεκριμένο demo φτιάχτηκε από την ίδια την Epic(από όσο έμαθα), με την Unreal Engine 3, πάνω στο πρώτο dev kit(τώρα είναι στην έκδοση 5). Δεν μπορεί να μη φτιάχτηκε πάνω στα specs του WiiU, καθώς είναι ξεκάθαρο πως το demo είναι real-time(φαντάζομαι καταλαβαίνεις το γιατί είναι ξεκάθαρο).

  • StratosGK

    Δεν ξέρω τι λέτε, εγώ έχω καεί Pokemon Conquest στο 3DS! Το παιχνίδι είναι απίστευτο....Έχω γράψει 25-30 ώρες ως τώρα με τερματησμένα μόλις 4-5 campaign από τα 20+...

  • DarkSynbios

    Κατι διαβασα πανω για 1080p... και αναρωτιεμαι,υπαρχουν ακομα ατομα που πιστευουν οτι θα δουμε 1080p παιχνιδια στο Wii U? Keep dreaming! Upscaling μπορει,αλλα καθαρα 1080p παιχνιδια θα δουμε μετα απο μια πενταετια και ακομα παιζει αμα θα δουμε και απο τις μεθεπομενες!

  • GOGOS

    Παιδια τα πραγματα ειναι απλα.. Θα συμφωνησω με τον anonymous σε ενα πραγμα, οταν καποιος βλεπει ενα παιχνιδι στο Ps3 και λεει "θεε μου τι γραφικαρες" δεν μπορει να κραζει το wiiU που ειναι πιο δυνατο.. Εχουν ειπωθει πολλα σχολια μισους χωρις ιχνος πραγματικοτητας και πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι το κανετε αυτο? Τα παιχνιδια στο wiiU για τα επομενα 2 χρονια θα τρεχουν το ιδιο αψογα οπως και σε ενα αρκετα καλο pc.. Το μονο που θα συμφωνησω σε αυτα τα αρνητικα και περα απο καθε λογικη σχολια ειναι πως στο μελλον υπαρχει πιθανοτητα (δηλαδη μετα απο 3 χρονια) το wiiU να μην μπορει να αποδωσει αρκετα καλα και ισως να μεινει πισω τεχνολογικα.. Το hardware του δεν κανει την επανασταση που εκανε πχ το xbox360 με τα φοβερα γραφικα που ηταν πιο συνατα απο τα Pc του 2006 αλλα πραγματικα πιστευετε οτι οι νεες κονσολες τις Microsoft/sony θα ειναι πιο δυνατες απο τα σημερινα Pc? Οι εποχες που οι κονσολες εβγαζαν το τρελλο hardware νομιζω εχουν περασει ανεπιστρεπτει.. Ολες οι εταιριες πλεον κοιταζουν να βγαλουν κατι ναι μεν καλο αλλα με χαμηλο κοστος..

  • Anonymous

    Α! Και έτσι, για να βλέπουμε μικρά κομματάκια της αξιοπιστίας του Eurogamer, εδώ αφήνω ένα μικρό βίντεο...Είναι απλά ένα μικρό δείγμα από τα πολλά.

    http://www.youtube.com/watch?v=hDd4qBJ3cag

  • StratosGK

    Τα δυνατά παιχνίδια δεν χρειάζονται δυνατές πλατφόρμες αλλά δυνατούς κατασκευαστές.

  • Chronix
  • Χειρούργος

    Ελπίζω αυτή τη φορά η απόσταση μεταξύ Wii U - γραφικά να μην είναι χαοτική για να μπορέσουμε να δούμε μεγάλους τίτλους παιχνιδιών και σε βάθος χρόνου.