Wii U: Η πρώτη επαφή

, Κυριακή 4 Νοέμβριος 2012 0  

Στις 30 Οκτωβρίου, στο The Mall Athens, η Nortec παρουσίασε για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό τη νέα κονσόλα της Nintendo, το περίφημο Wii U, σε μια εκδήλωση όπου είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τη συσκευή και αρκετούς από τους πρώτους τίτλους της. Τι είναι τελικά το Wii U και το πολυσυζητημένο χειριστήριό του; “Φούσκα” ή ο επόμενος εκτυπωτής χρημάτων της Nintendo; Αν και τελική απάντηση δεν μπορεί να υπάρξει από τώρα, έχω την αίσθηση ότι θα είναι το δεύτερο.

Η αλήθεια είναι οτι τέτοια events είναι λόγος να μαζευτούμε οι νιντεντάκηδες. Χωρίς πλάκα, όλοι οι παλιοί γνωστοί μου από παλαιότερα events του Wii και του 3DS ήταν εκεί και τα StreetPass πήραν φωτιά. Είχαμε όλοι περισσότερα hits απ' όσα επέτρεπε το 3DS μας. Ο διάδρομος μπροστά από το CoffeeRight στο Mall έγινε μια μεγάλη χαρούμενη παρέα, πράγμα που συμβαίνει ιδιαίτερα στις μαζώξεις της Nortec και οφείλεται κυρίως στον παρεϊστικο χαρακτήρα των συσκευών της Nintendo, αλλά και στα παιδιά που κάνουν τις παρουσιάσεις που είναι πάντα κεφάτα. Υπήρχαν 10 οθόνες στημένες, στις οποίες οι εννιά είχαν παιχνίδια και μία έτρεχε ένα promo Blu-ray με βίντεο που έχουμε δει ήδη στα Nintendo Direct. Προς ευχαρίστησή μου είδα ότι οι οθόνες ήταν τελευταίας τεχνολογίας και full HD, έτοιμες να επιδείξουν τις γραφικές δυνατότητες του Wii U.

Υπήρχαν επιπλέον εκπλήξεις αφού ο Mario και ο Luigi εμφανίστηκαν αρκετές φορές για φωτογραφίες, ενώ κάποια στιγμή (που δυστυχώς έχασα, καταραμένη δουλειά) είχαμε και... ντου από Mario στο The Mall. Φυσικά υπήρχε και η κλασική κλήρωση με δώρα. Νομίζω ότι τα εύσημα πάνε όλα στην Nortec και στους Ambassadors που χρόνια τώρα οργανώνoυν τέτοιες εκδηλώσεις που δεν περιορίζονται από αυστηρή μαρκετινίστικη λογική και είναι κεφάτες, με εκπλήξεις και οργανωμένες έτσι ώστε τα προϊόντα της Nintendo να είναι στο επίκεντρο.

Η αφεντιά μου, ο συνονόματος και ο αδερφός του. Μια χαρούμενη ατμόσφαιρα είμαστε.

Πριν περάσουμε στα παιχνίδια, ας ασχοληθούμε με το θέμα που καίει τους περισσότερους: το Wii U Gamepad. Το Gamepad κυρίες και κύριοι είναι τρομακτικά ελαφρύ και βολικό. Πρόκειται για νίκη της εργονομίας. Τα κουμπιά είναι προσβάσιμα πολύ εύκολα όπως και οι αναλογικοί μοχλοί (πάλι καλά που δεν έβαλαν circle pads) και το βάρος του είναι σχεδόν τέλεια κατανεμημένο. Λέω σχεδόν γιατί το καλώδιο που είχαν αναγκαστικά στα εκθετήρια βάραινε το χειριστήριο, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω σίγουρη γνώμη. Η οθόνη του είναι αρκετά μεγάλη και πολύ καλής ανάλυσης. Σίγουρα δεν είναι retina, αλλά δεν θα έχετε πρόβλημα να δείτε λεπτομέρειες. Η κατασκευή φαίνεται συμπαγής και αρκετά στιβαρή, όπως μας έχει συνηθίσει η Nintendo. Η οθόνη αφής βέβαια είναι resistive, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει multitouch, αλλά το πενάκι και διάφορα αντικείμενα λειτουργούν κανονικά. Το Gamepad διαθέτει δόνηση, ηχεία και μικρόφωνο.

Το Wii U Pro Controller είναι ένα χειριστήριο ούτως ή άλλως αρκετά βολικό στη χρήση, καθώς ακολουθεί την πεπατημένη στη σχεδίαση χειριστηρίων. Πέρα από αυτό, δεν υπάρχουν ιδιαίτερα πολλά να πω για τo Pro Controller, αφου το κράτησα και πολύ λιγότερο. Πολλοί ίσως το προτιμήσετε σε fighting games και retro τίτλους της Virtual Console.

Aρκετά ελαφρύ ακόμα και για ένα χέρι, το GamePad είναι εργονομικό και βολικό.

Τα παιχνίδια που δοκίμασα είναι τα Τhe Wonderful 101, Assasin's creed 3, ZombiU, Nintendo Land, New Super Mario Bros. U, Rayman Legends, Tekken Tag Tournament 2, και Darksiders 2. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάρω γεύση από το Pikmin 3 που ήθελα διακαώς, αλλά τέλος πάντων. Τα άλλα παιχνίδια με αποζημίωσαν με το παραπάνω.

Το The Wonderful 101 (πρώην Project P-100) είναι από τα παιχνίδια που με εντυπωσίασαν περισσότερο, με το στιλ και το gameplay του. Πρόκειται για έναν τρομερά χαριτωμένο τίτλο, με έντονα χρώματα, αισθητική tilt-shift (το θόλωμα που κάνει τα πάντα να φαίνονται σαν μακέτες) και με τον θεότρελο πανικό που συμβαίνει όταν χειρίζεστε μια ομάδα από θεότρελους υπερήρωες. Μιλάμε τι Justice League και κουραφέξαλα. Μπορούν μήπως οι ήρωες της Marvel και της DC να αμυνθούν συνθέτοντας ενα ΖΕΛΕ ΜΕ ΚΕΡΑΣΑΚΙ; Όπως καταλαβαίνετε, είμαι πολύ ενθουσιασμένος με το The Wonderful 101. Το Gamepad παίζει ρόλο όταν κάποια στιγμή οι ήρωές σας μπαίνουν σε ένα κτίριο και αναγκαστικά στην οθόνη της τηλεόρασης βλέπετε μόνο την οροφή του, λόγω ισομετρικής οπτικής. Εσείς τότε παρακολουθείτε την δράση των ηρώων σας στην οθόνη του Gamepad και βλέπετε τα αποτελέσματα των πράξεών σας στην... οροφή.

Πέρα για πέρα... wonderful, το The Wonderful 101 κλέβει τις εντυπώσεις.

Το Rayman Legends είναι το δεύτερο πιο εντυπωσιακό παιχνίδι που δοκίμασα. Είχα την ευκαιρία να παίξω την πίστα που παρουσίασε η Ubisoft στην E3. Πρόκειται για ένα ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ platformer με 3D και 2D γραφικά αρμονικά συνδυασμένα. Πραγματικά υπέροχο art direction, πολύ πιο λεπτομερές από το Rayman Origins. Ο παίκτης με το Gamepad είναι ο βοηθός των υπολοίπων που ελέγχουν τον Rayman και τους φίλους του. Ο παίκτης-βοηθός έχει ευθύνη να ανεβοκατεβάζει πλατφόρμες, να απoκαλύπτει μυστικά, να κόβει σχοινιά, και στις πίστες όπου απαιτείται ρυθμικό platforming, να ακολουθεί τον ρυθμό (όπως και οι άλλοι) πατώντας με το πενάκι κάτι μεγάλα μάτια που είναι διάσπαρτα στην πίστα και τα εμποδίζουν να ενεργοποιούν παγίδες.

Το πολυδιαφημισμένο Nintendo Land είναι μια διαφορετική ιστορία. Tα mini-games του είναι κομμένα και ραμμένα για να αναδεικνύουν τη δυναμική του ασύμμετρου τρόπου παιχνιδιού με το Wii U Gamepad, κυρίως στο multiplayer, και δεν εστιάζουν στη δύναμη του μηχανήματος, δείχνοντας ότι η Nintendo θέλει να προωθήσει κάτι διαφορετικό από τα ήδη πεπραγμένα (motion controls και δύναμη hardware). Στο Zelda Battle Quest, έχουμε τρεις παίκτες με τα Miis τους ντυμένα Link. Οι δύο παίκτες είναι στην μπροστινή γραμμή με σπαθιά τα οποία χειρίζονται με Wii Remotes. O χειρισμός τους θυμίζει Skyward Sword. Ο τρίτος παίκτης με το Wii U Gamepad είναι ο τοξότης της παρέας, που στοχεύει και βγάζει από την μέση εχθρούς που βρίσκονται σε ψηλά μέρη, όπως άλλους τοξότες ή κάτι περίεργα πουλιά που αν τα πετύχετε σας δίνουν καρδιές.

Στο Zelda Battle Quest του Nintendo Land, ο παίκτης με το Gamepad αναλαμβάνει τους μακρινούς εχθρούς.

Οι παίκτες μοιράζονται τη ζωή, πράγμα που σημαίνει πως αν ένας αποτύχει, αποτυγχάνουν όλοι. Το Zelda Battle Quest είναι πολύ διασκεδαστικό όταν παίζετε με το Gamepad ως τοξότης. Μπορείτε να γυρνάτε και να κοιτάτε πίσω σας, καθώς ο χειρισμός βασίζεται κυρίως στο γυροσκόπιο. Προφανώς κάποια στιγμή, ο τοξότης πρέπει να φυλάξει και τα νώτα της ομάδας. Το μόνο αρνητικό εδώ είναι ότι το παιχνίδι είναι on-rails, δηλαδή οι χαρακτήρες προχωρούν μόνοι τους. Πάντως τα “γλυκούλικα” γραφικά του Zelda Battle Quest, με υφές σα να είναι τα πάντα φτιαγμένα από ύφασμα (θυμίζει Fable Heroes) θα σας αρέσουν πολύ.

Το άλλο mini-game που έπαιξα είναι το Luigi's Ghost Mansion, το οποίο προφανώς βασίζεται στο Luigi's Mansion. Πρόκειται για ένα κλασικό παιχνίδι κυνηγητού, με τον μπαμπούλα-φάντασμα σε ένα σκοτεινό και τρομακτικό σπίτι. Οι παίκτες με Wii Remote έχουν φακούς που μπορούν να φωτίζουν το περιβάλλον και πρέπει να βρουν και να αποδυναμώσουν τον τέταρτο παίκτη με το Gamepad που είναι το φάντασμα, στοχεύοντάς τον με τον φακό τους. Το θέμα είναι ότι το φάντασμα είναι αόρατο και μπορεί να αιφνιδιάζει τα θύματά του. Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες με τα Wii Remotes πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για το χειρότερο οποιαδήποτε στιγμή. Η μόνη ένδειξη που έχουν για να ξέρουν πού είναι το φάντασμα είναι οι δονήσεις του Wii Remote. Στην ουσία ο μπαμπούλας με το Wii U Gamepad έχει το πάνω χέρι και οι υπόλοιποι πρέπει να τον βγάλουν από την ασφάλεια της αόρατης φύσης του. Το Luigi's Ghost Mansion θυμίζει λίγο Mario Party (πράγμα όχι απαραίτητα κακό), αλλά σίγουρα δεν είναι από τα παιχνίδια που περιμένουμε με ανυπομονησία στο Nintendo Land. Ίσως μάλιστα να αποδειχθεί λιγότερο δημοφιλές, αφού η όλη διαδικασία ίσως καταντάει βαρετή μετά από λίγο.

Φτάνουμε τώρα στη ναυρχίδα του Wii U, το New Super Mario Bros U. Το παιχνίδι, πρώτα απ'όλα, “ξεπηδά” από τις δύο διαστάσεις και δείχνει υπέροχο, αν και όχι τόσο άρτιο στον τεχνικό τομέα όσο το Rayman Legends. Ο κόσμος του είναι πολύχρωμος και το νέο power-up που σας επιτρέπει να γλιστράτε στον αέρα σαν ιπτάμενος σκίουρος, στην ουσία λειτουργεί όπως τα αυτάκια λαγού στο Super Mario Land 2: Six Golden Coins. Με την διαφορά ότι δεν χρειάζεται να “βασανίζετε” το κατάλληλο κουμπί, αλλά αρκεί να το κρατάτε πατημένο και να γλιστράτε απαλά. Πολλοί παρατήρησαν ότι το μοντέλο φυσικής κάνει τους χαρακτήρες να μοιάζουν πιο βαριοί από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Στο multiplayer, ο παίκτης με το Gamepad λειτουργεί ως βοηθός και μπορεί να τοποθετεί πλατφόρμες στο παιχνίδι, βοηθώντας ή καταστρέφοντας την προσπάθεια των υπολοίπων. Γι αυτό προσοχή με ποιον παίζετε!

Στο New Super Mario Bros. U, με το Gamepad μπορείτε να βοηθάτε τους φίλους σας να προχωρήσουν - ή να τους χαντακώνετε.

Το ZombiU, ένα ακόμα παιχνίδι που μάλλον περιμένετε σαν τρελοί, δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω όπως έπρεπε, λόγω του έντονου φωτισμού από τον ήλιο. Τα μόνα στοιχεία που μπόρεσα και τσέκαρα είναι τα εξής. Το GUI στο Gamepad λειτουργεί άψογα με drag-and-drop μηχανισμούς και σας επιτρέπει να αλλάζετε τα όπλα σας γρήγορα. Παρόλα αυτά, όταν ψάχνετε για αντικείμενα, ανοίγετε τον σάκο πλάτης που έχετε, πράγμα που αφενός δεν σταματά το παιχνίδι , αφετέρου σας ακινητοποιεί. Το scanner δουλεύει πολύ καλά και προσθέτει βάθος, αφού ότι βλέπετε ίσως να κρύβει κάτι άλλο. Επίσης σας λέει αν το πτώμα που είναι μπροστά σας είναι νεκρό ή απλά ζόμπι που κάνει τον... ψόφιο. Το ZombiU επιφυλάσσει μερικές τρομακτικότατες στιγμές. Πρόκειται ίσως για το πρώτο survival horror με όλη τη σημασία της λέξης μετά από χρόνια στη mainstream αγορά βιντεοπαιχνιδιών. Δεν υπάρχει παύση, δεν έχετε διάλειμμα για να ψάξετε τα αντικείμενά σας, πρέπει να σχεδιάζετε τα πάντα με προσοχή και δυσάρεστες εκπλήξεις σας περιμένουν πάντα στην επόμενη γωνία.

Τα multiplatform παιχνίδια όπως το Darksiders 2, λίγο πολύ παίζονται όπως περιμένετε, με τη διαφορά ότι πολλά από αυτά δεν έχουν σχεδόν καθόλου UI στην τηλεόραση, αλλά εμφανίζουν τα αντικείμενα, τις μπάρες ζωής και τους χάρτες στην οθόνη αφής του Gamepad. Αναλόγως τον εκάστοτε τίτλο βέβαια. Στο Darksiders 2 για παράδειγμα υπάρχει η δυνατότητα να κάνετε αγορές και να κάνετε equip κάποια πράγματα γρήγορα και αποτελεσματικά, με δύο αγγίγματα, ώστε να χρησιμοποιείτε διαφορετικά όπλα και πανοπλίες για διαφορετικούς εχθρούς. Η μπάρα υγείας και μαγείας είναι στην κύρια οθόνη, και το D-pad έχει τα αντικείμενα που ορίζετε ως έκτακτης ανάγκης, όπως τα διάφορα potions. Το Assasin's Creed 3 έχει τον χάρτη ολόκληρης της περιοχής στο GamePad, ενώ το ραντάρ με τους εχθρούς είναι στην κύρια οθόνη. Δεν παρατήρησα ιδιαίτερα το μενού αλλά έχω την εντύπωση οτι λειτουργεί κι αυτό μέσω του GamePad. Τέλος, το Tekken Tag Tournament 2 παίζει ταυτόχρονα στο GamePad ότι και στην τηλεόραση, αλλά αν θέλετε μπορείτε να δείτε στα γρήγορα τις κινήσεις του χαρακτήρα σας χωρίς να κάνετε παύση στο παιχνίδι.

Oι διαστάσεις του Wii U είναι λίγο μεγαλύτερες από του Wii.

Το Wii U από πλευράς δύναμης και γραφικών, δεν έχει να δείξει πολλά. Όπως όλα τα συστήματα που ξεκινούν μια νέα γενιά, δεν έχει να δείξει πολλά next-gen δείγματα, αρχικά τουλάχιστον. Γι αυτό δεν εστιάζω στη δύναμή του, αφού κανένα από τα παιχνίδια που είδα δεν δείχνει να αποτελεί κάτι αδύνατο για το Xbox 360 ή το PS3. Πιθανότατα το Wii U είναι ανώτερο στις λεπτομέρειες, αλλά αυτό θα το διαπιστώσουμε μόλις πέσει το μηχάνημα στα αμαρτωλά μας χέρια και μπορούμε να κάνουμε κανονικές συγκρίσεις (δεν έχετε ιδέα πόσο ανυπομονώ για τις 30 Νοεμβρίου). Όμως ο πρωταγωνιστής της παράστασης είναι το Wii U Gamepad. Ένα άνετο χειριστήριο, σχεδιασμένο για να έχει περισσότερες χρήσεις από το να είναι απλά “ο χάρτης” ή μια επιπλέον συσκευή εισόδου/εξόδου για την κονσόλα, όπως οι πατέντες της Sony (PS3 – Vita) και της Microsoft (Xbox SmartGlass). Ο σχεδιασμός του είναι συνυφασμένος με το Wii U, πράγμα που του δίνει δυνατότητες για πολλά περισσότερα πράγματα στο μέλλον. Για να σας απαντήσω και στην αρχική ερώτηση του κειμένου δηλαδή, απ'όσο είδα, το Wii U μπορεί άνετα να αποτελέσει το επόμενο θαύμα της Nintendo.

To Wii U κυκλοφορεί 30 Νοεμβρίου.

  • Anonymous

    * StreetPass

    😛

  • gogos

    Πολυ καλο το κειμενο.. Ειμαι σιγουρος οτι η Nintendo εκανε το θαυμα της παλι σε οτι αφορα την προτογνωρη gaming εμπειρια και περιμενω την κυκλοφορια του οπως και τα αποκλειστικα παιχνιδια που θα μας παρουν τα μυαλα! Pokemon HD, Zelda HD και αν ειναι αληθινη η φημη για remake των κλασσικων 1,2 και 3 resident evil θα τρελλανουν κοσμο!! Η αγορα της κονσολας σε καποια φαση στον μελλον ειναι δεδομενη απο μενα..

  • http://game20.gr Terminator

    Ωραίος Anonymous, διορθώθηκε.

  • agony

    Ευχαριστούμε για το κείμενο σαν να παίρνουμε κάποιες ιδέες.
    Έχω ξετρελαθεί με το pad πραγματικά μου αρέσει πολύ και πιστεύω ότι η nintendo έκανε ένα βήμα μπροστά σε αυτό τον τομέα.
    Το κακό είναι ότι με χαλάνε τα specs τις κονσόλας είναι πραγματικά πολύ λίγη για τα σημερινά δεδομένα φαντάσου 6 χρονια μετά.

    Όπως και να έχεις rip Nintendo rip Sony rip Microsoft, αργήσατε πολύ για μένα, έφτιαξα pc 400 euro που θα παίζεις Crysis 3 1080p olla full.

    Εκτος και αν βγει 400 euro PS4 ,Xboxnext με κάνα τρελό hardware που δεν το κόβω.

  • Anonymous

    Φίλε μου, πλήρωσες 400€ για να παίζεις παιχνίδια...Όλα τα υπόλοιπα που κάνεις στο PC τα κάνεις με έξτρα κόστος(πάνω από όσα ήδη έχεις πληρώσει) με μόλις 5€...Άρα?

  • gogos

    Τα specs ολων των κονσολων και των μελλοντικων θα ειναι χαμηλα παιδια.. Ο στοχος της sony ειναι 1080p με 60fps ουτε 2Κ ουτε 4Κ αναλυση.. Για μενα οποιος θελει γραφικα και μεγαλες αναλυσεις θα πρεπει να απευθυνθει αποκλειστικα στο pc gaming..

  • xboxakias.gr

    gogos ξερεις specs των μελλοντικων κονσολων?

  • http://game20.gr Terminator

    Ποιος ζήτησε 2Κ και 4Κ; Ποιότητα γραφικών, εφέ, physics, AI, animations κλπ θα είναι οι τομείς όπου θα εστιαστεί η πρόοδος στην επόμενη γενιά.

  • meh

    Στην ΑΙ συμφωνω. Τα υπολοιπα να τα βρασω αν το gameplay μεινει ιδιο.

  • Βαγγέλης

    Σλουρπ!!

  • http://game20.gr Terminator

    Ντάξει κυρίως για τα γραφικά μιλάω, όχι γενικά, και πέταξα μέσα και την ΑΙ

  • StratosGK

    Ωραίος Marioland! Χαίρομαι που κατάφερες να πας ρε αδερφέ και να περάσεις καλά, μακάρι να μπορούσα να έρθω Αθήνα, αλλά μόνο για πορείες έχω έρθει μέχρι στιγμής...

    Θέλω Zombi U και το θέλω ΤΩΡΑ!!!!

    gogos με έστειλες ρε τρελέ, τι πάνω από 1080p? Ας πιάσουν 1080p +60 +3D σε όλα τα παιχνίδια όπως λένε και θα είναι υπερτούμπανο!
    Αλλά και πάλι, AI + Gameplay + Story > γραφικά.

  • Chronix

    Ωραία παρουσίαση Mario..! Ενδιαφέρον φαίνεται το Nintendo Land, από αυτά που διάβασα, αλλά σίγουρα θα κλέψει την παράσταση το Rayman.

    Έχω την περιέργια να πιάσω στα χέρια μου το χειριστήριο.

  • Julian

    Παντως αν δεν εχουν καθολου interface τα παιχνιδια και μεταφερατει οτι υπαρχει στην οθονη αυτο απο μονο του λεει. ΣΚεφτειτε ολα τα παιχνιδια με καθαρα γραφικα χωρις τιποτα αλλο στην οθονη ποση. Ποση κινηματογραφικοτητα αι αληθοφανεια δειχνει ολο αυτο.

  • StratosGK

    Julian αν πιάσεις να παίξεις MGS33D στο 3DS και έχεις παίξει και στο PS2/PS3/360 θα καταλάβεις πόσο μετραέι αυτό που λες. Όπως και το Monster Hunter, μεγάλη βελτίωση η έκδοση του 3DS σε σχέση με αυτές του PSP όσον αφορά το interface.

  • thanos

    Ωραίο κείμενο marioland. Επιμένω ότι το zombi u ήθελε κάποιο multiplayer. Μόνο θέλω κάποιες διευκρινήσεις στα Rayman Legends, New Super Mario Bros U. Έχει καθόλου πλάκα να παίζεις με το pad ή είσαι ο "χαμένος" της παρέας;

  • Julian

    Μα ειναι πολυ σημαντικο οντως. Για μενα και μονο αυτο να προσφερει στα multiplattform αξιζει!

  • sammo

    @thanos
    Έχει ίσως να είσαι ελαφρώς ριγμένος γιατι δεν έχεις κάποιο χαρακτήρα αλλά είναι επίσης αγχωτικό και γεμάτο απο διασκέδαση να προσπαθείς να κρατησεις ζωντανό τον άλλο!πολύ γλέντι!εγώ το διασκέδασα πάντως μιας και πήγα και το δοκίμασα!
    εντυπώσεις έχω μεταφέρει και θέλω να πώ οτι συμφωνώ και με τον Marioland απόλυτα!

  • http://www.game20.gr Marioland

    thanos αν θυμάμαι καλά υπάρχει κάποια συσχέτιση με άτομα που είναι στην friend list. Όταν οι παίκτες τους πεθαίνουν εμφανίζονται σε εσένα ως ζόμπι.

    Στο NSMBU είναι αρκετά basic. Αλλά μπορείς να εκνευρίσεις άνετα τους συμπαίκτες. Στο Rayman Legends έχει σκοπό μιας που κάνεις πολλά περισσότερα για τους άλλους παίκτες και δεν νιώθεις ο χαμένος της παρέας όπως είπες.

  • http://game20.gr Terminator

    To ZombiU ΕΧΕΙ multiplayer

  • fanis

    Να συμπληρώσω ότι το ZompiU που ήταν και ο λόγος που πήγα στην έκθεση έμοιαζε με τούμπανο παιχνίδι του ps 2.To είπε και σε έναν υπάλληλο της νιντεντο ρε μεγάλε τιν τούτο και μου είπε ότι και καλά είναι pre relese demo και γιαυτό είναι ψιλομάπα και ότι το τελικό προϊόν δε θα έχει καμία σχέση.Θέλω να τον πιστέψω αλλά δυσκολεύομαι.

  • http://www.game20.gr Marioland

    Όπως λέει και το ρητό, "Η νεκροψία θα δείξει". Για όλα τα παραπάνω παιχνίδια ΚΑΙ για την κονσόλα.

  • gerasimos

    καλή φαίνεται η κονσόλα αλλά κρίμα που σε χαρακτηριστικά τύπου η οθόνη δνε είναι multitouch και λίγο τα γραφικά για κονσόλα του 2012 και εταιρεία που έχει οικονομήσει.

  • thanos

    Termi Δεν νομίζω ότι έχει on line modes πέρα από τα leaderboards και αυτό που είπε ο Marioland.
    Ευχαριστώ παιδιά(sammo, Marioland) για τις απαντήσεις.
    Είναι ξεκάθαρο ότι η nitendo δεν στοχεύει στα γραφικά. Προσωπικά δεν με χαλάει αν το pad δουλεύει καλά.

  • gogos

    Παιδια 1080p με 60fps δεν ειναι κατι το τρελλο, ενα pc μετριο σημερινο να παρεις και να τρεξεις παιχνιδια θα δεις πως οτι εχει βγει μεχρι το 2010 το τρεχει με αυτες τις επιδωσεις με ανοιχτα τα φιλτρα.. Ενταξυ τωρα παιχνιδια οπως το battlefield 3 και witcher 2 θα πρεπει να εχεις ενα αρκετα καλο συστημα για να πιασεις αυτες τις επιδωσεις ομως και παλι ειναι ενας στοχος που στο pc gaming εχει επιτευχθει.. Τα λεγομενα της sony μεχρι στιγμης ενισχυουν αποψη οτι η νεα γενια θα ειναι απλη αναβαθμιση της προηγουμενης και οχι το τεραστιο τεχνολογικο θαυμα απο την μεταβαση στο ps3 απο ps2.. Το ζητουμενο για μενα ειναι το wiiU να ειναι μια ολοκληρωμενη multiplaform κονσολα και αυτο μαλλον ειναι κατι που θα εχουμε.. Η μονη διαφορα ειναι πως σε αυτο κατα πασα πιθανοτητα τα παιχνιδια θα τρεχουν σε 720p και 30fps ενω στο xbox/ps next σε 1080p και 60fps πραγμα που εμενα δεν με ενοχλει απο την στιγμη που θα εχω μια καλητερη εμπειρια μεσα απο τις δυνατοτητες του χειριστηριου.. Αν θελω γραφικα θα φτιαξω καποια στιγμη ενα τουμπανο pc και θα τα εχω και αυτα..

  • knut

    Ωραίος ο αντίχειρας του Luigi στην 1η φωτό.

  • Βαγγέλης

    Κολλήσατε με τα γραφικά και τις αναλύσεις. Για πείτε μου τα τελευταία χρόνια έχετε δει κάποια ανάπτυξη στον τομέα γραφικών πέρα απο κάποιες νεες engines?

    Είδατε την ανάγκη για πάνω απο 1080; Έχει κάποιος απο εσάς 4k τηλεόραση η οθόνη; Μήπως έχουμε όλοι απλά Full HD? Και τι έγινε που η GPU στο PC φτάνει 4k ανάλυση; την υποστηρίζει η οθόνη;

    Τα γραφικά του Zombie U σας άρεσαν; Θεωρείτε οτι στο άμεσο μέλλον θα αλλάξουν τόσα πολλά; (Ξαναγυρνάμε στην ανάπτυξη)

    Εχω κάρτα γραφικών 4ων χρόνων και ακόμα τα παίζω όλα τάπα. Πριν 10 χρόνια δεν θέλαμε κάθε χρόνο κάρτα; Μήπως φρέναρε η ανάπτυξη λόγω οτι η αγορά κατευθύνθηκε αλλού ή απλά κορέστηκε;

    Απο την στιγμή που φτάσαμε το πυρίτιο σχεδόν σε μέγεθος ηλεκτρονίου τα πάντα κώλωσαν, πλέον παίζουν με τις αρχιτεκτονικές. Αν εξελίξουν τον άνθρακα τότε το ξανασυζητάμε.

    Θεωρώ οτι η Νιντυ γνωρίζει την αγορά και το άμεσο μέλλον. Δεν είναι τίποτα τυχαίο. Για Ιάπωνες μιλάμε παίδες, οχι για μπακάληδες.

  • donkey

    Βαγγέλης...σωστος φιλε τα ιδια πιστευω και εγω
    τωρα το κειμενο και η παρουσιαση ειναι σουπερ...μπραβο
    περιμενουμε να δουμε την κονσολα θελω να την παρω απο την πρωτη μερα αλλα στην Ελλαδα του σημερα πρεπει να τα ζυγιζουμε
    σε καποια φαση θα το κανω και πιστευω πολυ στην κονσολα.....

  • spyros

    παιδια ξεκολατε με το 4κ!καταρχην για να δεις 4κ αναλυση πρεπει να εχεις τηλεοραση πανω απο 55'' με κοστος της τηλεορασης για τα επομενα χρονια τουλαχιστον κοντα στα 10.000 ευρω,χωρια το ποσο θα κοστιζει απο θεμα χρονου και χρηματος μιας εταιριας να βγαλει ενα παιχνιδι με 4κ αναλυση(πραγματικη) οποτε μαλ@κες ειναι στην sony-microsoft,δεν βλεπουν τι γινεται με την οικονομικη κριση?εξαλου αν δουμε 1080p πραγματικα με τουμπανες καρτες γραφικων βελτιωμενα δηλαδη γραφικα σε ολους τους τομεις και να τρεχουν σε 60fps θα ειμαστε υπερ ευχαριστημενοι για πολλα χρονια!

  • gogos

    Παιδια συμφωνω με οσα λετε.. Ειμαι ο πρωτος που βρωντοφωναζει "ξεκολληστε απο τα γραφικα το gameplay χρειαζετε εξελιξη" απλα τονιζω το γεγονος οτι δεν προκειτε να γινει αλμα σε οσους το περιμενουν γιατι απλα θα απογοητευθουν.. Ολες οι πλατφορμες πλεον θα εχουν εξαιρετικα γραφικα και θα ειναι σχετικα κοντα η μια στην αλλη εφοσον ολες θα εχουν αρχιτεκτονικη παρομοια με το pc.. Αλλου θα παιχτει παιχνιδι και η nintendo εχει μπει εδω και καιρο στο νοημα..

  • Anonymous

    Για το ZombiU, μάλλον έχετε ξεχάσει κάποιοι τι ήταν το PS2 και τι έβγαζε, έτσι?

    Τα γραφικά που βλέπεις έξω από το Buckingham Palace και την καθαρότητα και Anti-Aliasing που έχεις μέσα στον παιδικό σταθμό, καθώς και τις real time σκιές σε κάθε αντικείμενο, το PS3 και το 360 ούτε να τις ονειρευτούν δεν μπορούν!

    Όλα αυτά, αν δεν είναι "πειραγμένα" βίντεο από την Ubisoft.

  • mpampis_1984

    Μarioland ερώτηση.οι αναλογικοί μοχλοί είναι χαλαροί σαν του ps3 ή είναι κάπως σαν του 360,το ρωτάω γιατί προτιμώ του 360.

  • Anonymous

    Marioland, να το ρωτήσω κι εγώ αυτό, καθώς μετά το GC και ειδικά το Ν64 κανένας μοχλός δεν μου άρεσε στον χειρισμό...

    Επίσης, οι εσοχές(8γωνο) στα πλαίσια των μοχλών δεν υπάρχουν πια, ε?

  • http://www.game20.gr Marioland

    Anonymous, Όπως φαίνεται καθαρά στην φωτογραφία του κειμένου, δεν υπάρχει το 8γωνο.

    mpampis_1984, με μεγάλη επιφύλαξη (επειδή δεν την θυμάμαι αυτήν την λεπτομέρεια καθαρά) μου έκαναν πιο πολύ
    προς τους μοχλούς του 360: δηλαδή με πιο "σφιχτή" αίσθηση.

  • StratosGK

    Σάλιο και υπομονή θέλει Marioland... Στο DS3 ο αριστέρος μοχλός σε εμένα, πάει από μόνος του λίγο προς τα πάνω και σε πολλά παιχνίδια ο παίκτης προχωράει αργά αργά μπροστά αν δεν τοποθετώ τον μοχλό στο κέντρο μόνος...

  • gogos

    Ωχ το ελιωσες το χειριστηριο!! Παντως παιδια το ds3 πλακα πλακα ειναι πολυ γερο.. Πριν καμια εδβομαδα ημουν στο final boss του πρωτου infamous και οσοι το παιξατε μαλλον θα θυμαστε ενα πανηλιθιο QTE που επρεπε να κανεις στο τελος για να τον σκωτωσεις.. Δεν μπορουσα να το κανω με τιποτα και στο τελος στην 10ατη προσπαθια πρωτη φορα στην ζωη μου πεταξα το χειριστηριο στο πατωμα με ολη μου την δυναμη!! Σας πληροφορω οτι δεν επαθε τιποτα!!

  • Anonymous

    @marioland

    Να ήξερες μόνο με πόση ταχύτητα προσπερνάω τις φωτογραφίες...Χαχα! Είχα μια ελπίδα ότι θα το άλλαζαν μέχρι τώρα... Είχα ένα όνειρο, μα τώρα το απώλεσα...!

    @gogos

    Το συγκεκριμένο QTE ήταν πολύ εύκολο(αν και γενικά η μάχη αρκετά κακοστημένη), απλά πετύχαινε τη δεύτερη φορά...Την πρώτη, νομίζω πως ό,τι και να κάνεις, σε πετάει πίσω...

    Πάντως για τα χειριστήρια, ναι, αντέχει το DS3...Εγώ το έχω εκτοξεύσει τουλάχιστον 2-3 φορές, με τελευταία να είναι στο BF3 πριν κάποιες μέρες...Και το DS2 άντεχε, όσες φορές το πέταξα σκυλί...Αλλά πιο πριν μου είχε φύγει το R2 και πριν λίγο καιρό μου ξεπατώθηκε ο αριστερός μοχλός την ώρα που απλά...καθάριζα το χειριστήριο από τη σκόνη...FAIL!

    Τέλος, την αντοχή των Wiimotes δεν τη φτάνει κανένας...Μιλάμε, έχω ξεχάσει πόσες φορές τα έχω κοπανήσει και μόνο τη μία φορά βγήκε το καπάκι και έφυγε η μία μπαταρία...Μέχρι και φτύσιμο στον pointer έχουν φάει(εννοείται καθαρίζονται μετά), διπλά και τριπλά πετάγματα σε τοίχους, πατήματα κλπ...

    Λες να τεστάρω και αυτό του WiiU?

  • gogos

    Την δευτερη φορα επρεπε να πατησεις υπερβολικα γρηγορα το Χ και να πας τον μοχλο στα αριστερα.. Γενικα εχω δει και αλλο κοσμο στο youtube που σκαλωσαν στην συγκεκριμενη φαση!! Χα χα χα!! Ενταξυ εγω εχω υπομονη και αν και πολλες φορες θελω να σπασω και την οθονη και τα τα χειριστηρια κρατιεμαι!! Του wii μεχρι στιγμης δεν το εχω κοπανησει ουτε και του xbox360 (η αληθεια ειναι οτι τα συμπαθω πιο πολυ και ειναι και πιο βολικα και λυπαμαι να τα χτυπησω!!).. Ενταξυ τουλαχιστον καπως ετσι δικαιωλογει και τα 60 ευρω που το πουλανε.. Να το αγορασεις σε αυτη την τιμη και μετα απο 200 ωρες παιχνιδιου να χαλασει ειναι πολυ βαρυ πακετο..

  • Anonymous

    Εγώ πάντως δεν κόλλησα στο συγκεκριμένο QTE...Αλλά να πω την αλήθεια, όταν σε έβαζε να κάνεις το πρώτο, δεν είχα καταλάβει καν ότι τρέχει κάποιο QTE...αχαχαχαχαχαχα!

    Κοίτα, ξέρω ότι τα προϊόντα Ν δύσκολα χαλάνε, οπότε τα κοπανάω πιο εύκολα αν και τα λυπάμαι κι αυτά... Nintendo και Nokia, εγγύηση...

  • gogos

    Παντως μιας και μιλαμε για αυτο το θεμα της αντοχης των χειρηστιριων και των παικτων (που πολλες φορες οι developers παιζουν ασχημα με τα νευρα τους) εχω να σου πω πως ξεκινησα το operation raccoon city!! Το εχω βαλει πεισμα πως παρα τα bug που μου κανουν επιθεση, τους 100 και βαλε πανηλιθιους εχθρους που εμφανιζονται ταυτοχρονα στην οθονη και δεν ξερουν που να πανε, τους συμαχους μου που πολλες φορες συμπεριφερονται χειροτερα και απο του ςεχθρους μου εγω θα το τερματισω το παιχνιδι!!!

  • Anonymous

    Been there, done that, a year ago...LOL

    Πάντως φίλε, αν θες ένα μαμάτο παιχνίδι που όμως θα σου σπάσει τα νεύρα σε βαθμό παράνοιας, τσίμπα το ANIMA: Ark of Sinners από WiiWare...

    Σε αυτό έφυγε το χειριστήριο τουλάχιστον 3 φορές... Α! Και μόλις το αγοράσεις, ετοιμάσου να χάσεις καμιά 150ριά φορές..στο EASY! 😛

  • gogos

    Εριξα μια ματια στο youtube και δειχνει αρκετα καλο.. Θα το εχω στα υποψιν.. ΑΑΑ και ξεχασα να πω και το αλλο!! Ρε εσυ τι αθλια στοχευση εχει το raccoon city? Με καποια οπλα δεν μπορεις καν να συμαδεψεις απο αποσταση και σε καποια αλλα ενω ο στοχος εμφανιζετε στο κεντρο της οθονης και εσυ συμαδευεις τον εθρο απο μακρια το laser του οπλου στοχευει αλλου!! Ενα πραγμα σαν να λεμε αλλου ο παππας αλλου τα ρασα του!! Την παλεψες εσυ το τερματισες?

  • Anonymous

    Ναι ρε, το τερμάτισα, χαλαρά...Η στόχευση είναι από τα λίγα πράγματα που δουλεύουν καλύτερα σε αυτό το παιχνίδι παρά στο RE6!

  • pgetsos

    Το DS3 πραγματικα αθανατο, εχει περασει τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ στα χερια μου 😛 και μονο το R2 κολλαει συχνα αλλα οκ...

  • mpampis_1984

    Ωραία Μarioland με κάλυψες να σαι καλά.